TBWA\Entelia: Νέα Ταυτότητα, τα ίδια Disruptive μυαλά

Η λέξη Disruption, επαναλαμβάνεται χιλιάδες φορές το χρόνο στην TBWA\Entelia. Είναι η φιλοσοφία, η μεθοδολογία και ο τρόπος με τον οποίο η ομάδα της εταιρείας σκέφτεται κάθε φορά που θέλουν να κάνουν τη διαφορά για τους πελάτες τους! Αλήθεια όμως, τι σημαίνει; 

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

H Entelia ξεκινάει το ταξίδι της στο χώρο της διαφήμισης πριν από 23 χρόνια και το 2004 εντάσσεται στη μεγάλη οικογένεια  της TBWA και μετονομάζεται σε TBWA\Entelia. Η φιλοσοφία της TBWA, διεθνώς, είναι το Disruption, η διασάλευση, η ανατροπή των συμβάσεων που επιβάλλουν τα πλαίσια, οι παγιωμένες αντιλήψεις και το status quo. H συγκεκριμένη μεθοδολογία είναι το εργαλείο το οποίο χρησιμοποιείται από την ομάδα της TBWA ανα τον κόσμο προκειμένου να προβλέψει τις μελλοντικές τάσεις και να καθορίσει τι θα μπορούσε να οδηγήσει ένα brand ακόμα πιο ψηλά χαρίζοντάς του όχι μόνο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, αλλά μεγαλύτερο μερίδιο μέλλοντος. Είναι ένα σύστημα το οποίο δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.

Οπτικό κέντρο της φιλοσοφίας της TBWA και κατ’επέκταση της TBWA\Entelia είναι το Backslash ή \ ή κάθετος αναστροφή. Είναι το σύμβολο της συλλογικής δομής του δικτύου και αντιπροσωπεύει την αλχημεία που δημιουργείται μέσα από το πάντρεμα όλων των πολιτισμών που συμμετέχουν στο δίκτυο. Όλα τα παγκόσμια διαφημιστικά δίκτυα έχουν εμμονή με την εξυπηρέτηση πελατών, και όχι με το προϊόν ή με τα αποτελέσματα. Επιδιώκουν ομοιομορφία, για παράδειγμα παρόμοια γραφεία και παρόμοια παραγωγή σε όλο τον κόσμο.


Αντιθέτως, η TBWA είναι μια ριζικά ανοιχτή, δημιουργική, συλλογική ομάδα. Κάθε γραφείο της έχει τη δική του προσωπικότητα και τις δικές του ειδικές δεξιότητες.  Έτσι λοιπόν, για τη δημιουργία της νέας οπτικής ταυτότητας της TBWA, επιστρατεύτηκαν οι καλύτεροι σχεδιαστές της συλλογικής ομάδας. Έχουν καταφέρει να ‘αιχμαλωτίσουν’ την ενέργεια, την εξυπνάδα και τη μοναδικότητα του Disruption με ένα ισχυρό και ευέλικτο τρόπο: με ζωντανά και ταυτόχρονα πειθαρχημένα χρώματα, εξαιρετική και ταυτόχρονα απλή τυπογραφία.

Μια νέα οπτική ταυτότητα, που μόνο για την TBWA θα μπορούσε να ήταν.

Η ΤBWA κέρδισε χάλκινο λιοντάρι για το σχεδιασμό της νέας της ταυτότητας, στο φετινό Cannes Lions International Festival of Creativity. 

 

Δειτε Επισης

Finvasia: Επιχειρηματικότητα και ενδοεπιχειρηματικότητα
Waste Wisely Cyprus: Οι βραβευθέντες καλύτερης Αφίσας και Φωτογραφίας
CBN Young Dragon Awards: Έρχονται για να επιβραβεύσουν τους νεαρούς «δράκους» του επιχειρείν
Οι μεγαλομέτοχοι 35+ εισηγμένων εταιρειών
Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol