Στην αγορά του delivery «μπαίνει» ο Στέλιος Χατζηιωάννου

Στην αγορά του ντελίβερι «μπαίνει» ο Στέλιος Χατζηιωάννου της EasyJet, δημιουργώντας την υπηρεσία EasyFood, διεκδικώντας μερίδιο από τον βασικότερο ανταγωνιστή της, την Just Eat.

Η EasyFood θα επιτρέπει στους Βρετανούς να παραγγέλνουν από τοπικά εστιατόρια μέσω της ιστοσελίδας ή της mobile εφαρμογής κι αρχικά θα παρέχεται μόνο στο Λονδίνο και το Μπίρμινγχαμ.

Η υπηρεσία αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της μέσα στους επόμενους δύο μήνες, σύμφωνα με το Bloomberg.

«Ηγέτης» στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι η Just Eat, η οποία το τελευταίο διάστημα υποφέρει από αναιμική ανάπτυξη λόγω ανταγωνισμού από την Deliberoo, την Amazon και την Uber.

Η μετοχή της Just Eat υποχώρησε πάνω από 2% μετά την είδηση ίδρυσης της EasyJet.

Μετά την ίδρυση της EasyJet, ο Στέλιος Χατζηιωάννου έχει διαφοροποιήσει σημαντικά το χαρτοφυλάκιό του, επενδύοντας σε ξενοδοχεία, καταστήματα, ακόμα και γυμναστήρια.
 
ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Τρίζουν τα θεμέλια της εργασιακής ειρήνης στον κατασκευαστικό τομέα της Γερμανίας
Κύρια κινητήρια δύναμη για τις αγορές χρυσού οι Κεντρικές Τράπεζες των αναδυόμενων οικονομιών
Σε ανοδική πορεία οι τιμές των τροφίμων σε όλο τον κόσμο... Στο κρέας η μεγαλύτερη αύξηση
Η έλλειψη ρευστότητας προκαλεί προβλήματα στην παγκόσμια αγορά κακάο
Διακόπτει όλες τις εμπορικές συναλλαγές με το Ισραήλ η Τουρκία
Τουρκία: Σε ανοδική τροχιά παρά τη νομισματική σύσφιξη ο πληθωρισμός
ΟΟΣΑ: Η ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Κίνα θα επιταχυνθεί-Οι προβλέψεις για την Ευρωζώνη
Άλμα για τον χρυσό με ώθηση από Fed και γεν
Nέο sell-off στα κρυπτονομίσματα, κάτω από τα $57.000 το Βitcoin
Goldman Sachs: Η ανάπτυξη επιστρέφει στην Ευρωζώνη-Οι τρεις λόγοι