powered by

Youth Empowered: Εμπνεύσου, Διεκδίκησε, Πέτυχε

Με βασικό μήνυμα «Εμπνεύσου, Διεκδίκησε, Πέτυχε», η Α/φοί Λανίτη και η Coca-Cola διοργανώνουν στην Κύπρο το “Youth Empowered”, ένα πρόγραμμα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας των νέων, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από 5-7 Δεκεμβρίου, στην Πύλη Αμμοχώστου, στη Λευκωσία.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα ηλικίας 18-30 ετών που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, παρέχοντάς τους δωρεάν δεξιότητες, επαγγελματική καθοδήγηση και δυνατότητες δικτύωσης ώστε να διεκδικήσουν ουσιαστικές ευκαιρίες απασχόλησης.

Συγκεκριμένα, μέσα από ένα ευρύ δίκτυο συνεργασιών με ειδικούς στην αγορά εργασίας, φορείς και επιχειρήσεις, που προσφέρουν τεχνογνωσία και δικτύωση, το Youth Empowered”, φιλοδοξεί να δώσει σε περίπου 3,000 νέους στην Κύπρο ως το 2020, τα εφόδια που χρειάζονται για να ξεπεράσουν τις προκλήσεις της εποχής και, να ενταχθούν στην αγορά εργασίας και να επιτύχουν μια θετική αλλαγή στη ζωή τους. Το “Youth Empowered” προσφέρει:
•    Εκπαίδευση στις βασικές προσωπικές και επαγγελματικές δεξιότητες, απαραίτητες για τη σημερινή αγορά εργασίας (δημιουργία βιογραφικού, προετοιμασία για συνέντευξη, αλληλεπίδραση και δικτύωση, διαχείριση χρόνου κλπ)
•    Επαγγελματική καθοδήγηση από μέντορες και έμπειρα στελέχη της Α/φοί Λανίτη, της Coca-Cola και των Συνεργατών τους
•    Δυνατότητες δικτύωσης με εταιρείες και ανθρώπους που μπορούν να προσφέρουν ευκαιρίες απασχόλησης.

Στόχος της Α/φοί Λανίτη και της Coca-Cola είναι να δημιουργηθεί ένα μεγάλο δίκτυο γνώσης, ανθρώπων και επαφών που προσφέρει στους νέους την ευκαιρία που αναζητούν και τη δύναμη να χτίσουν το μέλλον τους. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν για τα επαγγέλματα του μέλλοντος, τις ικανότητες και δεξιότητες που ζητούν οι εργοδότες σήμερα, πώς να συντάσσουν business plans και να αναγνωρίζουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία τους.

Το Πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα της Υπουργού Εργασίας και του Δήμου Λευκωσίας, και με σημαντικούς συνεργάτες, οι οποίοι ενώνουν εθελοντικά δυνάμεις όπως τους  ΑΝΤ1, IN Business , Delema, PWC, StudentLife, Gen Cyprus, PopUp Nicosia, HeartCyprus, CYTA, Gloria Jeans, Cyprus Marketing Youth Society και Μ&P θα προσφερθούν στους συμμετέχοντες τεχνογνωσία, συμβουλές και ευκαιρίες δικτύωσης. 

«Η νέα γενιά είναι το μέλλον του τόπου μας και πρέπει όλοι να τους δώσουμε περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης και απασχόλησης. Ως εταιρεία, σταθερά εδώ και χρόνια στηρίζουμε την εκπαίδευση, την κατάρτιση και την εξέλιξη των νέων της χώρας μας. Με το Youth Empowered, κάνουμε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, μέσα από μια συμμετοχική προσπάθεια για να βοηθήσουμε τους νέους να ξεπεράσουν τις προκλήσεις της εποχής και να ενταχθούν στην αγορά εργασίας», δήλωσε η Κάλια Πατσιά, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας της Α/φοί Λανίτη. 

 

Δειτε Επισης

Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Οι ομάδες «Peellastic» και «MedschoolPal» εκπροσωπούν την Κύπρο στο φεστιβάλ νεανικής επιχειρηματικότητας GEN-E 2025
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο
ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ