Powered by

Coca-Cola: €1,3 δισ. τα καθαρά έσοδα το πρώτο τρίμηνο

Στο ποσό των 1,317 δισ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις της Coca-Cola HBC AG στο πρώτο τρίμηνο 2016 έναντι 1,353 δισ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2015, μειωμένα κατά 2,7%. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο όγκος πωλήσεων στη διάρκεια του τριμήνου παρέμεινε σταθερός ενώ καταγράφηκε βελτίωση στην υποκείμενη τάση αύξησης του όγκου πωλήσεων στις αναπτυγμένες και αναδυόμενες αγορές. 

Καλές επιδόσεις καταγράφηκαν σε Νιγηρία, Ρουμανία και Πολωνία, οι οποίες αντιστάθμισαν τις χαμηλές επιδόσεις στη Ρωσία ενώ τα κύρια σήματα ανθρακούχων αναψυκτικών καθώς και τα εμφιαλωμένα νερά και ποτά ενέργειας κατέγραψαν καλές επιδόσεις 

Σημαντική βελτίωση, σύμφωνα με την εταιρεία, σημείωσαν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, αυξανόμενα κατά 2%. Αρνητικό αντίκτυπο στα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις είχαν τα υποτιμούμενα νομίσματα των αναδυόμενων αγορών καθώς και το ισχυρό ευρώ. 

Στις αναπτυγμένες αγορές, ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 2,7% ενώ συνεχίστηκε η θετική πορεία των πωλήσεων στην Ιταλία. Σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, οι τιμές των προϊόντων της εταιρείας αυξήθηκαν οριακά στη συγκεκριμένη αγορά σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι, παρά τη διατήρηση του περιβάλλοντος αποπληθωρισμού που επικράτησε σε ορισμένες χώρες.

Στις αναπτυσσόμενες αγορές, αύξηση κατέγραψε ο όγκος πωλήσεων σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες και τις χώρες, οδηγώντας σε συνολική αύξηση 1,9%, παρά την υψηλότερη συγκριτική βάση. Οι ενέργειες αύξησης των τιμών των προϊόντων μας εξακολουθούν να αποφέρουν περιορισμένα αποτελέσματα, ειδικά στη Δημοκρατία της Τσεχίας και την Πολωνία.

Στις αναδυόμενες αγορές, ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε, σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο όγκος πωλήσεων με τη σημαντική συνδρομή της Νιγηρίας η οποία σημείωσε αύξηση του όγκου πωλήσεων στο χαμηλό επίπεδο του εύρους 10-20% σε ένα εποχιακά σημαντικό τρίμηνο. Στη Ρωσία, οι πωλήσεις μειώθηκαν με χαμηλότερο ρυθμό από αυτόν της αγοράς που συνεχίζει να συρρικνώνεται, ενώ ο όγκος πωλήσεων συνεχίζει να υποχωρεί σε όλες τις κατηγορίες με την εξαίρεση της Coke Zero και των ποτών ενέργειας.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, ανέφερε: «Η χρονιά ξεκίνησε καλά με τις πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο να κινούνται στα προσδοκώμενα επίπεδα. Οι εμπορικές μας πρωτοβουλίες είχαν θετικά αποτελέσματα βελτιώνοντας έτσι τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 2%. Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι στις αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές διατηρείται η τάση βελτίωσης του όγκου πωλήσεων, ενώ στις αναπτυγμένες αγορές παρατηρείται βελτίωση των τιμών σε συγκρίσιμη βάση. Επίσης, παρατηρείται μικρή βελτίωση στις τάσεις αύξησης των τιμών των προϊόντων μας στις αναπτυσσόμενες αγορές, παρά τις σχετικές δυσκολίες στη διάρκεια του τριμήνου. Είμαστε πεπεισμένοι ότι υλοποιούμε τις κατάλληλες πρωτοβουλίες ώστε να συνεχιστεί η βελτίωση της θέσης μας και στην υπόλοιπη χρονιά».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Δειτε Επισης

Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ
ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας
Bitcoin: Τριήμερη πτώση 6%-Φρέναρε στα $94.000
Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση