Μπορούν τα brands να κάνουν ευτυχέστερη τη ζωή του καταναλωτή;

Εδώ και λίγα χρόνια, αρκετά brands άρχισαν να καθορίζουν την προσφορά ευφορίας στους καταναλωτές τους ως πυλώνα στρατηγικής. Το Cyprus Marketing Youth Society (Cy.M.Y.S.), στο πλαίσιο απογευματινής εκδήλωσης που διοργανώνει στις 29 Σεπτεμβρίου 2015, με θέμα: «Τα brands στο κυνήγι της ευτυχίας», διερευνά αυτή την παράμετρο και αναλύει τα δεδομένα. Παρουσιάζουν: η πολυβραβευμένη σε θέματα δημιουργικότητας, branding και επικοινωνίας και συγγραφέας 11 βιβλίων, Κατερίνα Τσεμπερλίδου, καθώς και ο Γιώργος Ζερβίδης, Marketing & Brand Strategist, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Cy.M.Y.S.

Οι δύο παρουσιάσεις

Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης, θα γίνει μια προσπάθεια καθορισμού της ανθρώπινης ευτυχίας και του ρόλου που μπορούν να παίξουν οι μάρκες σε αυτό τον τομέα. Παρουσιάστρια, η κ. Κατερίνα Τσεμπερλίδου, Συγγραφέας, Inspirational Speaker, Blogger, Book Lover, Hiker, πρώην πρόεδρος Δ.Σ. της ΑΔΕΛ/Saatchi & Saatchi και δημιουργός του site www.tsemperlidou.gr. Τίτλος της παρουσίασής της: Αν η ζωή έχει νόημα, έχουν και οι μάρκες! Η συγκεκριμένη παρουσίαση μάς πάει πίσω στο 1999, όταν άρχισε το κίνημα της θετικής ψυχολογίας και η ευτυχία απασχολούσε την κοινωνία και τα κράτη. Γενικά, οι άνθρωποι συνειδητοποιημένα αναζητούσαν τρόπους για να είναι πιο ευτυχισμένοι στη ζωή. 
Οι millennials, δηλαδή οι νέοι 18-35, μεγάλωσαν στον απόηχο της νέας αυτής τάξης πραγμάτων. Η κοσμοθεωρία τους ορίζεται από την ανάγκη για επίτευξη ευτυχίας μέσα από το νόημα της ζωής. Γι’ αυτό και παίρνουν αποφάσεις για τη ζωή τους, αλλά και για τις μάρκες που επιλέγουν, με βάση συγκεκριμένα κριτήρια. Ταυτίζονται, δηλαδή, περισσότερο με τις μάρκες που εκπροσωπούν αυτή τη στροφή της κοινωνίας, αναζητώντας το νόημα και στις αγορές τους. Θα ακολουθήσουν παραδείγματα που καταδεικνύουν πώς οι μάρκες αποτελούν μέρος των εμπειριών ευτυχίας της γενιάς Y. 

Δεύτερος σταθμός της εκδήλωσης θα είναι η παρουσίαση του Γιώργου Ζερβίδη, Marketing & Brand Strategist, Ιδρυτή και Διευθύνοντος Συμβούλου του Cy.M.Y.S. Θέμα της: Το φαινόμενο brandpiness και η ανταπόκριση των Κυπρίων millennials. Η παρουσίαση μελετά τον ρόλο που μπορούν να παίξουν –αν έχουν ρόλο– τα brands στην εύρεση του νοήματος της ζωής και πώς μπορούν να ταυτιστούν με τον Κύπριο νέο, έτσι ώστε να του χαρίσουν στιγμές ευφορίας, που θα προσθέσουν στη δική του ευτυχία. Ακόμη, θα δοθούν εισηγήσεις ως προς το τι θα πρέπει οι marketing και brand managers να προσέξουν σε αυτή την προσπάθεια. Στη συγκεκριμένη παρουσίαση θα αναλυθεί και μέρος των αποτελεσμάτων της παγκύπριας έρευνας που έγινε για τον σκοπό αυτό, τα οποία και θα συγκριθούν με αντίστοιχα ερευνών του εξωτερικού. 

Ακροατήριο
Αν είστε στέλεχος του marketing, της διαφήμισης και της επικοινωνίας και χειρίζεστε youth brands ή μάρκες που απευθύνονται και στους νέους ή είστε διευθυντής marketing, brand manager, στέλεχος δημοσίων σχέσεων, διαφημιστικών εταιρειών, digital agencies και mobile marketing, τότε αυτή είναι η ευκαιρία σας να κερδίσετε το νεανικό κοινό, δηλώνοντας τώρα συμμετοχή στην εκδήλωση. 

Είσοδος ελεύθερη (απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής).

Για το πρόγραμμα του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Οργάνωση: Cy.M.Y.S. Στρατηγικός Συνεργάτης Cy.M.Y.S.: Cytamobile Vodafone. Χορηγοί Cy.M.Y.S.: Ελληνική Τράπεζα και Photos Photiades Distributors. Χορηγός Έρευνας: IMR/University of Nicosia. Χορηγός Εκδήλωσης: Pizza Hut. Υποστηρικτής Cy.M.Y.S.: Cytanet. Συντονισμός: IMH. Για περισσότερες πληροφορίες: ΙΜΗ: τηλ.: 22505555, email: events@imhbusiness.com, online registration: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Οι μαθητές φέρνουν την αλλαγή με το Net Zero for Youth (NZ4Y)
Δημήτρης Κωνσταντινίδης: Είναι μεγάλη τιμή για εμάς το βραβείο που πήραμε στα IN Business Awards (vid)
Paradox Museum Limassol & CP Foodlab: Ένα παράδοξο Φεστιβάλ Επιστήμης γεμάτο μάθηση και διασκέδαση
CNP Ασφαλιστική και Πυροσβεστική ενημέρωσαν το κοινό για πρόληψη και κατάσβεση πυρκαγιάς
Philip Morris Cyprus: Στους κορυφαίους εργοδότες στην Κύπρο για δεύτερη συνεχή χρονιά
Συναντήσεις Χατζημανώλη στην Κίνα με στελέχη ναυτιλιακών, ναυλομεσιτικών γραφείων και τραπεζών
Αφροδίτη Ψαρά και Γιώργος Ψαράς: Είναι μεγάλη μας τιμή που έχουμε ξεχωρίσει σε αυτόν τον τομέα (vid)
Επίσημη παρουσίαση του Δείκτη Χρηματοοικονομικής Ευημερίας
Professional Services: Η νέα γενιά καταθέτει οράματα, φιλοδοξίες και προβληματισμούς
Σοφία Βορκά: Αποτέλεσμα καθημερινής εργασίας για μια βιώσιμη ζωή στο σπίτι η βράβευση της IKEA (vid)