selfCare: Η νέα υπηρεσία της Cyta για τους πελάτες των RED
15:59 - 04 Αυγούστου 2015
Mε μια νέα εφαρμογή, το selfCare, η Cytamobile-Vodafone ενισχύει ακόμη περισσότερο τα προγράμματα RED.
Μάλιστα, η Cyta σε σχετική ανακοίνωση τονίζει: "Που έχουν καθιερωθεί ως η πιο ολοκληρωμένη πρόταση επικοινωνίας στην αγορά, προσφέροντας στους πελάτες της πολλά προνόμια, οφέλη και υπηρεσίες, απαντώντας στις σύγχρονες απαιτήσεις τους".
Με το selfCare, οι πελάτες της Cytamobile-Vodafone μπορούν, όπου και να βρίσκονται να:
- ελέγχουν το λογαριασμό τους
- ελέγχουν τη χρήση τους σε SMS και mobile internet
- διαχειρίζονται υπηρεσίες, όπως η ενεργοποίηση της υπηρεσίας Roaming Limit
- διαχειρίζονται υπηρεσίες cybee, όπως η υπηρεσία goal alerts
- βρίσκουν πληροφορίες για τα προγράμματα RED
- βρίσκουν εύκολα και γρήγορα το πλησιέστερο Cytashop για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους
- ενεργοποιούν προγράμματα soeasy Freebies (μόνο για τους πελάτες soeasy)
- διαχειρίζονται τα soeasy Rewards (μόνο για τους πελάτες soeasy)
- κάνουν top up τον soeasy λογαριασμό τους (μόνο για τους πελάτες soeasy)
Η εφαρμογή διατίθεται αποκλειστικά για τους πελάτες της Cytamobile-Vodafone, οι οποίοι μπορούν να την κατεβάσουν από το Apple Store, για συσκευές με λειτουργικό iOS και από το Google Play για συσκευές με λειτουργικό Android.
Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή selfCare, καθώς και για τη συνεχή αναβάθμιση των πλεονεκτημάτων των προγραμμάτων RED διατίθενται στην ιστοσελίδα www.cytamobile-vodafone.com ή στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Cyta 132, χωρίς χρέωση.