«Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη καθίσταται βασικός μοχλός στη διαμόρφωση επιχειρησιακών αποτελεσμάτων, η ανθεκτική υποδομή IT απαιτεί επανασχεδιασμένο μοντέλο υποστήριξης», δήλωσε ο Στέλιος Χονδρογιάννης, Services Sales Specialist της Cisco.
Όπως ανέφερε, μιλώντας στο Cisco Connect 2025, η αυξημένη πολυπλοκότητα, οι κίνδυνοι, το διευρυνόμενο χάσμα δεξιοτήτων και η πίεση που δέχονται τα τμήματα IT δημιουργούν τεράστιες προκλήσεις για την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα των συστημάτων.
Παράλληλα, η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει ανεπανάληπτες ευκαιρίες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και νέες δυσκολίες. Τα σύνθετα περιβάλλοντα IT, σε συνδυασμό με τον γρήγορο ρυθμό καινοτομίας, απαιτούν συνεχή προσαρμογή, ενώ η πίεση να ενσωματωθούν οι δυνατότητες της AI άμεσα αυξάνει ακόμη περισσότερο το ρίσκο και το skills gap.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ.Χονδρογιάννης τόνισε το εξής: «Η υποστήριξη στην εποχή της ΤΝ δεν είναι απλώς ανταπόκριση σε προβλήματα, αλλά στρατηγικός επιταχυντής για την αξιοπιστία, την απόδοση και την ανθεκτικότητα των IT περιβαλλόντων», σημείωσε.
Ο Χονδρογιάννης κατέληξε αφού παρουσίασε σειρά υπηρεσιών που πορσφέρει η Cisco για τους οργανισμούς, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η υποστήριξη στην εποχή της ΤΝ είναι θεμελιώδης μοχλός για την καινοτομία, την ασφάλεια και τη βιώσιμη ανάπτυξη.