Promotional: ORB

Η ORB άρχισε να δραστηριοποιείται επίσημα την άνοιξη του 2013 και ειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών μάρκετινγκ και επικοινωνίας. «Είμαστε μια εταιρεία με στιλ marketing and communications boutique και αυτή ήταν η φιλοσοφία μας από την αρχή», εξήγησε η διευθύντρια, Νικολέτα Χαραλάμπους.

 

Κυρία Χαραλάμπους, τι υπηρεσίες προσφέρει η ORB;
Πιστεύουμε στο σύνολο των touch points της επικοινωνίας, γι’ αυτό παρέχουμε όλες τις υπηρεσίες της παραδοσιακής διαφήμισης, χωρίς όμως να σταματάμε εκεί. Προσφέρουμε πρωτοποριακές και πρακτικές λύσεις στους πελάτες μας, πέρα από την παραδοσιακή διαφήμιση, αφού εξειδικευόμαστε στο marketing outsourcing και το branded content.

Ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Καταρχήν, είναι σημαντικό να σας αναφέρω ότι όλα τα projects και όλα τα brands τα οποία χειριζόμαστε, για εμάς είναι εξίσου σημαντικά, ανεξαρτήτου μεγέθους και σε όλα δίνεται ίση βαρύτητα και σοβαρότητα, στις οποιεσδήποτε ενέργειές τα περιβάλλουν. Από την έναρξη των εργασιών μας μέχρι και σήμερα, έχουμε δημιουργήσει πολύ σημαντικά campaigns, και αναφέρομαι σε κάποια από αυτά, ξεκινώντας από τη δεύτερη σεζόν της εκπομπής μαγειρικής «Τι θα φάμε σήμερα μαμά;» που έγινε για γνωστή αλυσίδα υπεραγορών και «έπαιξε» με πολύ μεγάλη επιτυχία, σε Κύπρο και Ελλάδα. Για την εν λόγω υπεραγορά, δημιουργήσαμε επίσης μια σειρά από 150 σποτ μαγειρικής, συνδυάζοντας «image και προσφορά», τα οποία πάλι «έπαιξαν» σε Κύπρο και Ελλάδα. Αναλάβαμε τη νέα εταιρική ταυτότητα για μια από τις τρεις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο, καθώς και το λανσάρισμα της κινητής τηλεφωνίας για τη συγκεκριμένη εταιρεία. Ένα άλλο πρωτοποριακό project για την Orb ήταν η δημιουργία δύο βιβλίων - εκπαιδευτικά παραμύθια, branded content - για λογαριασμό γνωστής κλινικής στη Λεμεσό, σε τρεις γλώσσες, τα οποία χρησιμοποιούνται για τις ενέργειες Κοινωνικής Ευθύνης της συγκεκριμένης κλινικής.

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας που θα ξεχωρίζατε στη μέχρι τώρα πορεία σας;
Το γεγονός ότι μέσα στην κρίση και μετά από ενάμιση χρόνο πολύ σκληρής δουλειάς, απεριόριστης ενέργειας και αγάπης γι’ αυτό που κάνουμε, καταφέραμε να υλοποιήσουμε projects για τα οποία νιώθουμε υπερήφανοι. Σήμερα, μπορώ να πω με σιγουριά, πως καταφέραμε να έχουμε εξαιρετικούς συνεργάτες, οι οποίοι μας εμπιστεύονται και πορεύονται μαζί μας.

Η έκρηξη των κοινωνικών δικτύων πόσο έχει αλλάξει το πεδίο της διαφήμισης και προβολής;
Αναμφισβήτητα, το διαδίκτυο είναι ένα μέσο το οποίο κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει, αφού παρέχει τεράστιες δυνατότητες για δημιουργική προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων και χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο στις διαφημιστικές εκστρατείες. Η ποσότητα των πληροφοριών που διακινούνται σε αυτό, αλλά και το πλήθος των ανθρώπων που τις αναζητεί, επιβεβαιώνει το πιο πάνω. Παρόλα αυτά, είναι λάθος να ισχυριστεί κάποιος ότι το διαδίκτυο είναι το πιο αποτελεσματικό μέσο επικοινωνίας ή και το αντίθετο. Σχεδιάζοντας μια στρατηγική επικοινωνίας, πολλοί είναι οι παράγοντες που θα πρέπει να λάβει κάποιος υπόψη. Το στοχευμένο κοινό, το είδος της εκστρατείας, το διαθέσιμο κονδύλι και πολλά άλλα. Στις πλείστες των περιπτώσεων το ένα μέσο συμπληρώνει και υποστηρίζει το άλλο και το κάθε ένα ξεχωριστά έχει τον δικό του ρόλο να διαδραματίσει σε ένα αποτελεσματικό πλάνο επικοινωνίας.

Πώς θα χαρακτηρίζατε τη διαφημιστική αγορά της Κύπρου, σε σύγκριση με άλλες του εξωτερικού;
Τα μεγέθη άλλων ευρωπαϊκών αγορών είναι τόσο διαφορετικά, που είναι πολύ δύσκολο να γίνουν συγκρίσεις. Στο εξωτερικό βλέπουμε να πραγματοποιούνται πολύ μεγάλες εκστρατείες και σε επίπεδο παραγωγής αλλά και προβολής. Στην Κύπρο δεν συμβαίνει αυτό, όχι λόγω έλλειψης ιδεών ή ταλέντου, αλλά εξαιτίας του μεγέθους της αγοράς και του γεγονότος ότι τα διαθέσιμα κονδύλια είναι περιορισμένα. Στη χώρα μας είναι σπάνια η εκτέλεση μεγαλεπήβολων διαφημιστικών ιδεών. Παρόλα αυτά, η ανάγκη για διαφοροποίηση και δημιουργικότητα είναι εξίσου μεγάλη. Η πρόκληση για τα διαφημιστικά γραφεία της Κύπρου είναι η εξεύρεση και η υλοποίηση ιδεών, οι οποίες να είναι αφενός ξεχωριστές και αφετέρου οικονομικές.  

Facts & Figures:
Πελατολόγιο: Το γραφείο εξυπηρετεί μια μεγάλη γκάμα πελατών σε διάφορες κατηγορίες, όπως: Tηλεπικοινωνίες, καλλυντικά, ναυτιλία, ασφάλειες γενικού κλάδου, καταναλωτικά προϊόντα κ.ά.  
Παρουσία στο εξωτερικό: Η εταιρεία εξυπηρετεί δυο μεγάλους πελάτες, οι οποίοι έχουν έδρα την Ελλάδα.  
Σλόγκαν: Countless Executions. One Core.

Η ΟΜΑΔΑ

Ράλλης Μακρίδης, account manager
Τι ρόλο έχει η επικοινωνία στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;

Αν και τα παραδοσιακά Μέσα κυριαρχούν ακόμα στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας, τα brands, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, μπορούν να ενισχύσουν τη σχέση με το κοινό τους. Μέσα από αυτά μπορεί κάθε brand να ακούσει τον καταναλωτή του, να μάθει τι του αρέσει και τι όχι, καθώς και προσωπικές πληροφορίες για το κοινό του, για πιο στοχευμένες στρατηγικές στο μέλλον. Μπορούν τα brands να αναπτύξουν μια αμφίδρομη σχέση με το κοινό τους και έτσι να δημιουργήσουν ένα πιο στενό δεσμό, κάτι που δεν είναι εφικτό με τα παραδοσιακά Μέσα. Η νέα εποχή σίγουρα επιβάλλει την επικοινωνία μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ως συμπληρωματικό ή ακόμη και ως κύριο μέσο.

 

Δειτε Επισης

Στα €91 εκατ. οι κρατικές δαπάνες για την προσφυγική πολιτική
Διγλωσσία κυβέρνησης για νέο επενδυτικό σχέδιο
Julio Tironi: Σε νέα εποχή οι υπηρεσίες δημόσιων συγκοινωνιών
Διπλάσια δωρεάν data στα προγράμματα κινητής Unlimited της PrimeTel
Blue Air: Πτήσεις από €26,84 προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βουκουρέστι
Αρχή Λιμένων: Ζητά προσφορές για δύο υποστατικά στο παλιό Λιμάνι Λεμεσού
Την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις κατέλαβε ο όμιλος Volkswagen
ΣΟΔΑΠ: Προσφορές για πώληση ακινήτου στα Τσιφλικούδια
Κενά καταστήματα για το Pop-up Festival ζητά ο Δήμος Λευκωσίας
Προγραμματιστές συστημάτων ψάχνει το Τμήμα Φορολογίας