Το Content Marketing με τη ματιά του Noz Urbina

Στις μέρες μας υπάρχουν πολλά κανάλια για να διαφημίσει κανείς το brand ή την υπηρεσία του. Ταυτόχρονα ο πελάτης θεωρεί δεδομένο ότι η κάθε επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να παρέχει σχετικό περιεχόμενο για τις υπηρεσίες της (και όχι μόνο) στο κανάλι που ό ίδιος θα επιλέξει ή με το μέσο ή τη συσκευή της αρεσκείας του. Είναι πρόκληση λοιπόν για μια επιχείρηση να αντιμετωπίσει τη συγκεκριμένη δυσκολία του «πολυκαναλικού μάρκετινγκ» αλλά και του «πολυκαναλικού περιεχομένου»

O Noz Urbina, συγγραφέας του βιβλίου «Content Strategy: Connecting the dots between business, brand, and benefits», Content Strategist και Ιδρυτή του Urbina Consulting από Ισπανία θα βρίσκεται στην Κύπρο, στο 12ο Digital Marketing Forum που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Νοεμβρίου 2015, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Στην παρουσίασή του με θέμα: «How to handle multichannel content (marketing)», θα αναλύσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει κανείς κατά το χειρισμό multichannel ή omnichannel περιεχομένου. Με αυτό τον τρόπο θα δώσει tips και κατευθυντήριες γραμμές βασισμένος σε πρακτικά παραδείγματα. 

Ο Noz Urbina είναι γνωστός και παγκοσμίου φήμης ειδικός σε θέματα πολυκαναλικού μάρκετινγκ, εκπαιδευτής και σύμβουλος επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στο ενεργητικό του. Μεταξύ άλλων παρείχε εκπαίδευση σε γνωστούς Οργανισμούς που περιλαμβάνονται στο Fortune 500 όπως: Microsoft, LLoyd's Register, RobbieWilliams.com, the European Space Agency, RS Components, Motorola Solutions, Deutsche Bank, The Open University UK και σε πολλούς άλλους.

Εκτός από τον Noz Urbina, στο 12ο Digital Marketing Forum θα βρίσκονται και άλλοι εκλεκτοί ομιλητές για να αναλύσουν όχι μόνο το content marketing αλλά και όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι και οι επαγγελματίες της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ για το πού, πότε και πώς μπορούν να διαφημίσουν το brand ή τις υπηρεσίες τους ψηφιακά. 

Το φόρουμ απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ επιχειρήσεων όλων των τομέων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing, Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές και Digital Marketing Specialists.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com.

Πληροφορίες

Οργάνωση: ΙΜΗ. Χορηγοί: Carlsberg, Geo. Pavlides & Araouzos, Hercules-Group, Microsoft Innovation Center και Unicare Cleaning Services Ltd. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, Cablenet InBusinessNews Stand, sigmalive.com και www.ilovestyle.com. Υποστηρικτής: ImarComms. Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου. Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, Φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.

Δειτε Επισης

Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης
Heritage Private School: Χρυσός προστάτης του περιβάλλοντος 2023
Πώς επιτυγχάνεται ένα αποτελεσματικό Διοικητικό Συμβούλιο-Πρώτη ανοικτή συζήτηση από EIMF
Nέος γενικός διευθυντής της MSPS Κύπρου ο Γιάννης Διονυσιάδης
Η τεχνητή νοημοσύνη και το μέλλον των Μ.Μ.Ε
Η Bioland Energy Group καθάρισε την παραλία Βορόκληνης
Consulco: Υψηλές αποδόσεις του London Credit Fund και το πρώτο τρίμηνο του 2024
Συζήτηση για ενιαία Εθνική Χρηματοπιστωτική Αρχή Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών
Η Λευκωσία υποδέχεται το 16ο Συνέδριο για την Εταιρική Βιωσιμότητα & Υπευθυνότητα