Βρετανικά brands ανακάμπτουν από σκάνδαλο αλογίσιου κρέατος

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα βρετανικά brands, μετά το σκάνδαλο του αλογίσιου κρέατος, ανακτάται, καθώς οι εταιρείες ξανακερδίζουν την καλή τους φήμη.
 
 

Η ετήσια έρευνα Global RepTrack 100 UK από το Reputation Institute ανέδειξε ότι 53% των 135 εταιρειών της λίστας παρατήρησαν ανάπτυξη της καλής του φήμης την χρονιά που μας πέρασε, με τα brands Findus και Brakes να δείχνουν τη μεγαλύτερη αύξηση.

Δειτε Επισης

Ebury: Οι υψηλές πληθωριστικές πιέσεις καθυστερούν την μείωση των επιτοκίων στις ΗΠΑ
Τουρκία: Φρένο στις αυξήσεις επιτοκίων-Μαζεύει τις απώλειες η λίρα
Δημοσκόπηση Reuters: Η παγκόσμια οικονομία θα συνεχίσει την ανάπτυξή της μέχρι το 2025
Ρωσία: Αμετάβλητα στο 16% τα επιτόκια-Νέο υψηλό για το ρούβλι
Έρευνα ΕΚΤ: Βελτιώνεται η εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για τον πληθωρισμό
Οδεύει προς τα $10.000 ο χαλκός μετά την προσφορά της BHP για την Anglo American
Αύξηση 3% στα καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου της TotalEnergies
TikTok: Αναζητεί «παραθυράκια» να αποφύγει το πρόστιμο της Ε.Ε.
Την μικρότερη ανάπτυξη διετίας σημείωσε η οικονομία των ΗΠΑ το α΄ τρίμηνο
Γεν: «Βουτιά» 34 ετών παρά την παρέμβαση των αρχών