Ο Κινέζος που πήρε την κουμανταρία στην Κίνα

Κυπριακή κουμανταρία, ειδικά διαμορφωμένη σε μπουκάλι από διαμάντια, εξάγει στην Κίνα, ο Κινέζος επιχειρηματίας Dai Lingyun. 

Η μακρόχρονη ιστορία του νησιού και ο πολιτισμός μας που χάνεται στους αιώνες τον ενέπνευσαν να δημιουργήσει τη δική του επιχείρηση.  «Για μένα το να περπατώ σε δρόμους στην Κύπρο, είναι σαν να ταξιδεύω στην ιστορία. Γι’ αυτό αποφάσισα να μείνω και να ενισχύσω τους δεσμούς μου μεταξύ της μητέρας πατρίδας Κίνας και τη χώρα που με υιοθέτησε, την Κύπρο». 

Ερωτηθείς γιατί αποφάσισε να ασχοληθεί με την κουμανταρία, απάντησε ότι η ιστορία του κρασιού στην Κύπρο πάει 8000 χρόνια πίσω. «Αισθάνομαι ότι η Κύπρος μένει κοντά στην παράδοση. Όποιο οινοποιείο και να επισκεφτείς, αισθάνεσαι ότι πίνεις ιστορία». Μάλιστα, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η κουμανταρία είναι το παράθυρο της κυπριακής ψυχής.

Όπως εξηγεί, αυτή η συγκεκριμένη κουμανταρία- από το οινοποιείο Lambouri - είναι σπάνια, κάνει χρήση της αρχικής συνταγής και είναι δύσκολο να βρεθεί αλλού. Μάλιστα, έχει κερδίσει επτά βραβεία διεθνώς, τα οποία αποτελούν απόδειξη της ποιότητάς του.

Το κρασί συσκευάζεται σε ένα κομψό μαύρο μπουκάλι, με ένα επίχρυσο έμβλημα πάνω στο οποίο υπάρχει ένας μπλε σταυρός και δύο λιοντάρια, αποτίνοντας φόρο τιμής προς τις σταυροφορίες, που πέρασε η Κύπρος τον 12ο αιώνα. Επίσης, επτά μικρά διαμάντια έχουν τοποθετηθεί στη συσκευασία προς τιμήν των επτά βραβείων που έχει κερδίσει το κρασί..

Ήδη, παρόλο που η κάθε φιάλη αξίζει 2 χιλιάδες ευρώ, ο Dai έχει λάβει περίπου 50 παραγγελίες από τους πλούσιους και διάσημους της Κίνας, από καταξιωμένους ηθοποιούς και σταρ του αθλητισμού.

Κινέζοι επενδυτές στην Κύπρο

Μάλιστα, ο Dai Lingyun συναντήθηκε με τον  Πρόεδρο Αναστασιάδη για να συζητήσουν τις ευκαιρίες επενδύσεων. Από το 2012, όπως αναφέρει ο Dai, έφερε πέντε ομάδες Κινέζων φίλων του στην Κύπρο και έχει πείσει τουλάχιστον έξι από αυτούς να αγοράσουν ακίνητο (ο ίδιος κατέχει μια κατοικία στο Aphrodite Hills).

«Σύντομα», αποκαλύπτει ο Dai, «θα επιστρέψω με μια άλλη ομάδα, αποτελούμενη από υψηλόβαθμους ενδιαφερόμενους τόσο από τον ιδιωτικό όσο και από το δημόσιο τομέα.


Κυπριακό branding

Τέλος, συμβουλεύει την κυβέρνηση να επενδύσει στην ανάπτυξη μιας ταυτότητας και, στη συνέχεια, να την προωθήσει σε μεγάλο βαθμό στο εξωτερικό. «Ένας εύκολος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να δημιουργήσεις σχέση με τους κινέζους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Οι νεαροί Κινέζοι, για παράδειγμα, αγαπούν την ιδέα του νησιού ως γαμήλιου προορισμού και για πολιτιστικές περιηγήσεις. «Βάλτε τα μαζί σε ένα πακέτο, και πουλήστε το!».

 

Ολόκληρη η συνέντευξη στο αγγλόφωνο περιοδικό Gold που κυκλοφορεί την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου στα περίπτερα.

Δειτε Επισης

American Dream: Εννέα Κύπριοι μοιράζονται το success story τους στις ΗΠΑ
Global Chief Transformation Officer της Ogilvy ο Αντώνης Κόχειλας-Ποια τα νέα του καθήκοντα
Paul Sies: Μετά την αποχώρηση από Cyprus Airways, αναλαμβάνει CEO στην Journey Mentor
Με τον Σταυρό του Τάγματος Αξίας της Γερμανίας τιμήθηκε ο Καθηγητής Νικόλαος Ζαμπόγλου
Παρασημοφόρηση του επίτιμου Προξένου του Βελγίου Μάριου Ε. Λανίτη από το βελγικό κράτος
Danos Group: Νέος Chief Marketing Officer ο Κυριάκος Κοιλιάρης
Δρ. Τριαντάφυλλος Στυλιανόπουλος: Ο Κύπριος ερευνητής που εξασφάλισε €2,5 εκ. επιχορήγηση από την Ε.Ε.
Μάριος Γιωργούδης: Η επόμενη μέρα της αποχώρησης από τη θέση του γενικού διευθυντή του TechIsland
Ξάνθος Σαρρής: Ένας μεγάλος επιχειρηματίας, ηγέτης, και άνθρωπος
Ο Κύπριος Hassabis που διαπρέπει στον τομέα του AI και έγινε... ιππότης στο Ηνωμένο Βασίλειο