Σε κρίση η αγορά κρέατος στη Βρετανία

Τα πάνω κάτω έχει φέρει το πρόσφατο σκάνδαλο με το κρέας αλόγου στις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών.

Σύμφωνα με έρευνες στη Βρετανία, τρεις στους πέντε έχουν ήδη αλλάξει τις διατροφικές τους συνήθειες από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο. Σχεδόν το ένα τρίτο των καταναλωτών αναφέρει ότι αγοράζει λιγότερο επεξεργασμένο κρέας, όπως μπιφτέκια, ενώ ένας στους τέσσερις αποφεύγουν γενικώς έτοιμα γεύματα που περιέχουν κρέας.

Η εμφάνιση υψηλής ποσότητας αλογίσιου κρέατος σε μεγάλες αλυσίδες όπως τα Tesco και τα Burger King μέχρι τους κατασκευαστές Findus και Birds Eye έχει σοκάρει τους καταναλωτές.

Η ομάδα καταναλωτών Which? διαπίστωσε ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην βιομηχανία τροφίμων υποχώρησε κατά 25%, ενώ το 60% αυτών άλλαξαν τις αγοραστικές τους συνήθειες.

Ειδικότερα για τα κρέατα, το 44% των καταναλωτών κοιτάζουν πλέον πιο προσεκτικά τα συστατικά στις συσκευασίες των κρεάτων, ενώ το 83% ζητούν όπως αναγράφεται η χώρα προέλευση του κρέατος.

Πηγή: libertygb.org.uk
 
 

Δειτε Επισης

Γιώργος Μούντης: Επιβεβαίωση της σκληρής δουλειάς των συναδέλφων και συνεργατών μας το IN Business Award (vid)
Grant Johnson: Το μέλλον του τουρισμού στην Κύπρο προμηνύεται λαμπρό (vid)
Κατιάνα Μούσα: Η ECOMMBX βλέπει μπροστά, τα καλύτερα έρχονται (vid)
Με μεγάλη επιτυχία το «2ο Cyprus: The New Global Tech & Innovation Hub Summit» (pics)
ΚΟΕ Πανεπιστημίου Κύπρου: Οριακή βελτίωση του οικονομικού κλίματος τον Απρίλιο
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσούζουν οι τιμές κρέατος και ελαιολάδου
Δημήτρης Κωνσταντινίδης: Είναι μεγάλη τιμή για εμάς το βραβείο που πήραμε στα IN Business Awards (vid)
Moody's: Πιστωτικά θετική για την Ελληνική η απόκτηση της CNP
Μάκης Κεραυνός: Σε υγιή πορεία παρά τις σημαντικές προκλήσεις και αβεβαιότητες η κυπριακή οικονομία
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά