Οι συνήθειες του καταναλωτή στα χρόνια της κρίσης

Το InBusinessNews θα παρουσιάσει από την Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου, τα γενικά συμπεράσματα μεγάλης έρευνας που διεξήγαγε η RAI για τις συνήθειες του καταναλωτή. Τις επόμενες μέρες θα παρουσιαστεί ανάλυση της έρευνας ανά τομέα:
● Επίπλωση
● Ηλεκτρικές συσκευές
● Προϊόντα DIY
● Καλλυντικά
● Είδη ένδυσης και υπόδησης
● Φαγώσιμα και είδη υπεραγοράς
● Μέσα στην έρευνα περιλήφθηκε και η πρώτη αντίδραση των καταναλωτών στο ωράριο εργασίας, το οποίο θα δημοσιευτεί σύντομα στο InBusinessNews.

 

Δειτε Επισης

Fitch: Υψηλότερα και διαφοροποιημένα έσοδα για Ελληνική λόγω εξαγοράς CNP
Ψήφος εμπιστοσύνης από Fitch... Υψηλότερα και διαφοροποιημένα έσοδα για Ελληνική από την εξαγορά της CNP
Ελλάδα: Πρόβλεψη για ανάπτυξη 2,3% το 2024 και 2,4% για το 2025
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Αλλαγής σκυτάλης στα ηνία της Cablenet-Νέος CEO ο Ιωάννης Μαυρίδης
Απορρίφθηκε η νέα πρόταση της Chevron για ανάπτυξη του «Αφροδίτη»-Κρίθηκε ανεπαρκής
Έπεσαν οι υπογραφές για τη συμφωνία-ορόσημο στις ΑΠΕ μεταξύ Microsoft και Brookfield
ConsulTech: Ενώνει δυνάμεις με την αμερικανική TKI με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
Ρεκόρ στην αγορά κατοικίας-Το είδος και η αξία των διαμερισμάτων που προτιμώνται