Third Party Merchandising από GAP Vassilopoulos

H GAP Vassilopoulos Merchandising Ltd, μέλος του ομίλου GAP Vassilopoulos ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την εταιρεία ΤΑΛΑΝΤΟΝ Ελλάδος για να προσφέρει υπηρεσίες third party merchandising για τους πελάτες της στη Κυπριακή αγορά.

Η ΤΑΛΑΝΤΟΝ στην Ελληνική αγορά δημιουργεί και εφαρμόζει τακτικές merchandising με πάνω από 1.000.000 επισκέψεις ετησίως, ενώ οι πελάτες της διατηρούν τον έλεγχο χωρίς την καθημερινή διοικητική επιβάρυνση.

Στόχος της GAP Vassilopoulos Merchandising Ltd μέσω του third party merchandising είναι η προσφορά εργαλείων στους εμπλεκόμενους  έτσι ώστε να έχουν εμφανή προϊόντα, διαθέσιμα προϊόντα, προσιτά προϊόντα, και ευκολία επιλογής για τον καταναλωτή.
Η GAP Vassilopoulos Merchandising Services Ltd εκτελεί τα merchandising standards και σχεδιασμένα προγράμματα των πελατών.

Σύμφωνα με την εταιρία μερικά από τα οφέλη χρήσης της υπηρεσίας του third party merchandising είναι:

  • Ελαχιστοποίηση των χαμένων πωλήσεων
  • Μείωση ελλείψεων με αποτελεσματική διαχείριση των αποθεμάτων
  • Παρουσία του συνόλου των συμφωνηθέντων προϊόντων
  • Αποτελεσματική κάλυψη καταστημάτων
  • Βέλτιστη παρουσίαση προϊόντων με καλύτερη χρήση των παγίων του πελάτη
  • Αποτελεσματική αξιοποίηση των πόρων
  • Ταχύτητα κάλυψης
  • Συνεχής ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων συστημάτων και τεχνικών merchandising


Οι υπηρεσίες third party merchandising απευθύνονται σε εταιρείες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία για ανάπτυξη και βελτίωση των θέσεων τους, σε
εταιρείες που δεν χρησιμοποιούν την υπηρεσία και θέλουν να βελτιώσουν την παρουσία τους στην αγορά και σε εταιρείες που θέλουν να την χρησιμοποιούν μερικώς η εποχιακά για την κάλυψη τις αγοράς.

 Η GAP Vassilopoulos επίσης προσφέρει υπηρεσίες Retail@Link, Third Party Logistics (3PL), Αποθήκευση, Διανομή, Ασφάλιση Πιστώσεων, Διεθνών Πληρωμών, Διεθνών Μεταφορών.
 

Δειτε Επισης

Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές