Zack Ahmed: Ο μετρ του marketing που δεν ξέρεις, αλλά ξέρει την Κύπρο

Μάριος Ρούσσος  17/06/2021 06:30
Zack Ahmed: Ο μετρ του marketing που δεν ξέρεις, αλλά ξέρει την Κύπρο

Zack Ahmed: Ο μετρ του marketing που δεν ξέρεις, αλλά ξέρει την Κύπρο

Μάριος Ρούσσος  17/06/2021 06:30

Μπορεί να μην τον γνωρίζετε από το όνομα, αλλά υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να έχετε δει κάποια από τη δουλειά του. Ο Zack Ahmed, έχει βραβευτεί και αναγνωριστεί για τις δημιουργικές του στρατηγικές και την παρασκηνιακή κατεύθυνση για μερικές από τις μεγαλύτερες επώνυμες καμπάνιες του κόσμου.

Με εμπειρίες από Αφρική, Κύπρο και Βρετανία έχει συσσωρεύσει κουλτούρες και εμπειρίες που σήμερα τον τοποθετούν στην κορυφή του ψηφιακού κόσμου. Ο νεαρός Zack Ahmed, δίνει τα δικά του insights στο InBusinessNews.

Ο Zack γεννήθηκε στην Ανατολική Αφρική, όμως μετά το θάνατο της μητέρας του όταν ήταν μικρός, βρέθηκε να μεγαλώνει με μία οικογένεια στην Κύπρο. Οι δυσκολίες εκείνη την εποχή δεν περιορίζονταν μόνο στη γλώσσα, καθώς έπρεπε να μάθει αγγλικά και ελληνικά για το σχολείο, αλλά και στο νέο πλαίσιο που έπρεπε να προσαρμοστεί. Σε ηλικία 10 ετών μετακόμισε στο Λονδίνο, ένα γεγονός που θα άλλαζε για πάντα τη ζωή του.

Από μικρός ήταν λάτρης των ταινιών με υπερήρωες της Marvel και στο Λονδίνο ένιωθε πιο κοντά τους. Στα 12 απέκτησε τον πρώτο του φορητό υπολογιστή και με τη βοήθεια του διαδικτύου «γνώρισε» καλύτερα τους ήρωές που θαύμαζε. Σύντομα θα αρχίσει να παρακολουθεί βίντεο στο Youtube και να μαθαίνει σχέδιο και αμέσως μετά θα ξεκινήσει να εργάζεται για διεθνούς φήμης ομάδες του gaming, όπως  FaZe Clan, Dare και SoaR.

Διαβάστε ακόμα:

Tο νέο brand που έρχεται στην Κύπρο και στο Metropolis Mall

 Πάτησαν γκάζι και... προσπέρασαν την πανδημία τα καινούργια αυτοκίνητα

40+2 νέα διαμερίσματα από €50.000

Το επόμενο βήμα του περιελάβανε τη μάθηση για βίντεο και κινούμενα σχέδια και μόλις εκπαιδεύτηκε άρχισε να αναγνωρίζεται εκτός της βιομηχανίας του gaming, όταν ξεκίνησε να δουλεύει καινοτόμες μορφές περιεχομένου για μουσικούς, δημιουργώντας κινούμενα εξώφυλλα άλμπουμ. Αυτό πυροδότησε πολλαπλές σχέσεις με διεθνείς δισκογραφικές εταιρείες που θα του ανέθεταν στον Ahmed εργασίες για το μάρκετινγκ και τις δημιουργικές ανάγκες τους. Έτσι κέρδισε και ένα πλατινένιο Brit-Award για τις δημιουργικές συνεισφορές του στο διάσημο μουσικό single Options της NSG. Κι ακόμα δεν είχε τελειώσει το σχολείο.​

​Σπούδασε στο Cardiff δημοσιογραφία και επικοινωνία και στα 21 του χρόνια έχει δημιουργήσει δίκτυα με πάνω από 100+ εκατομμύρια μηνιαίες προβολές στο YouTube για μια σειρά παγκόσμιων επωνυμιών, και θεωρείται από τους νεότερους και καλύτερους στο χώρο του design και του marketing.

Πώς ξεκίνησαν όλα και πώς είναι να εργάζεσαι με διεθνή brands;

Όλα ξεκινήσαν όταν χρησιμοποίησα τις δυνατότητες του διαδικτύου για να συνδεθώ με άλλα άτομα της ίδιας σκέψης και να προσφέρω τις ειδικότητες μου. Μετά ήταν ένα σαν ντόμινο. Όταν προσφέρεις καλή δουλειά σε ένα συγκεκριμένο brand ή άτομο, από στόμα σε στόμα διαδίδεται και έρχονται ευκαιρίες μπροστά σου. Όπως λένε, όσο πιο σκληρά δουλεύεις τόσο πιο τυχερός είσαι. Έχοντας αυτό υπόψη, φρόντισα να δουλεύω έξυπνα με ποικίλους ανθρώπους.

Έχοντας εμπειρία από διαφορετικές χώρες, ποια είναι τα υπέρ και τα κατά που εντοπίζεις στον τομέα σου;

Θεωρώ ότι είναι ευλογία ότι έχω πολλές επιρροές από διαφορετικές χώρες, αλλά αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι κάποια άτομα που δεν είχαν παρόμοιες ευκαιρίες είναι ελαφρώς πιο κλειστά μυαλά από ανοικτά. Πιστεύω ότι όλοι πρέπει να ταξιδέψουν ή να επισκεφτούν μέρη εκτός του φυσικού τους περιβάλλον. Αυτό θα οδηγήσει σε νέες πολιτισμικές εμπειρίες και θα σου διδάξει πολλά πράγματα για τον εαυτό σου.

Πώς έχει επηρεάσει η πανδημία τα διαδικτυακά μέσα και τον τρόπο που δημιουργείται το περιεχόμενο;

Τα έχει κάνει πιο δυνατά και πιο συνεργατικά, καθώς τώρα μπορούμε να συνδεθούμε με κάθε λογής δημιουργούς περιεχομένου από όλο τον κόσμο με λίγα κλικ.

Σε μία από τις συνεντεύξεις σου έχεις αναφέρει ότι «ζούμε σε μια οικονομία της προσοχής». Τι σημαίνει αυτό για τα μέσα; Πόσο εύκολο είναι να προσελκύσει κανείς ένα χρόνο μετά την πανδημία;   

Αυτό που ουσιαστικά σημαίνει είναι ότι ζούμε σε μια περίοδο όπου έχουμε πολλές επιλογές. Εάν δούμε τα timelines μας στα κοινωνικά δίκτυα, θα δούμε πολλές ειδήσεις και περιεχόμενο κάθε δευτερόλεπτο, κάποιος θα αναρτήσει μία φωτογραφία, ένα βίντεο, αλλαγή στο status και πολλά άλλα. Αυτό οδηγεί σε πολλά προβλήματα συγκέντρωσης της προσοχής. Για τους γίγαντες της τεχνολογίας και των μέσων είναι θέμα διατήρησης της προσοχής. Το ίδιο ισχύει και για εμένα. Εάν δημιουργώ ένα βίντεο ή άλλο προϊόν, πρέπει να διατηρώ την προσοχή πάντα. Πρέπει να το έχω υπόψη μου, το πώς να προσελκύω την προσοχή στα κοινωνικά δίκτυα, την ώρα που υπάρχει τόσο πολύ περιεχόμενο ήδη.

Ποια είναι η συμβουλή σου προς τις επιχειρήσεις που θέλουν ένα πετυχημένο digital marketing campaign; Ποιες τάσεις πρέπει να γνωρίζουν;

Να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στο να ερευνούν και να κατανοούν όλων των διαφορετικών ειδών ανθρώπων και κοινοτήτων. Δεν υπάρχει λόγος να διαφημίσουν κάτι σε εκατοντάδες χιλιάδες κόσμο εάν το προϊόν ή η υπηρεσία δεν ταιριάζει στα ενδιαφέροντα τους ή την κουλτούρα τους. Οπότε θα είναι να καλύτερα να επιλέγουν μία καμπάνια που να στοχεύει σε ένα κοινό βασισμένο στα ενδιαφέροντα και τη σχετικότητα παρά να προσπαθούν να τους προσελκύσουν.​

Δραστηριοποιείσαι και στον τομέα των cryptocurrencies και των NFTs (non-fungible tokens). Ποια η συμβουλή σου σχετικά με αυτές τις τεχνολογίες;

Να μάθουν για τα cryptocurrencies και πώς λειτουργεί το blockchain, είναι το μέλλον και είναι πολύ μεγάλο για να αποτύχει. Με τον ίδιο τρόπο που είχαμε την έκρηξη του dot.com και αρκετοί το έχασαν, ας μην αφήσουν να χαθεί κι αυτό. Μάθετε και κατανοείστε πως τα cryptocurrencies μπορούν να βοηθήσουν τις βιομηχανίες να ευημερήσουν ηθικά και ουσιαστικά. Τα NFTs θα συνεχίσουν να αποδεικνύουν λάθος όσους λένε ότι η τέχνη είναι η δουλειά των φτωχών και θα μεταμορφώσουν άλλες βιομηχανίες όπως και της μουσικής.

Το digital marketing έχει και κοινωνικό αντίκτυπο. Ποια η σημασία των ψηφιακών μέσων στους κοινωνικούς σκοπούς;

Τα ψηφιακά μέσα είναι ιδιαίτερα κρίσιμα για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης για κοινωνικό σκοπό, καθώς είναι σε θέση να συσσωρεύσουν εκατομμύρια ανθρώπους μέσω της τεχνολογίας πολύ πιο γρήγορα από ό, τι μπορείτε να γίνει στην πραγματική ζωή.

Ποιες είναι οι προβλέψεις σου για το μέλλον των μέσων, τα σχέδια σου και η συμβουλή προς του νέους ανθρώπους;

Προσπαθήστε να μην είστε κολλημένοι στο κινητό ή σε οθόνες. Είναι σημαντικό να ζείτε τη ζωή και να έχετε ισορροπία. Για τους νέους ανθρώπους είναι πολύ σημαντικό να μάθουν όσα χρειάζεται για τα ψηφιακά μέσα από πολύ νωρίς και να μην εξαρτώνται εντελώς από το σχολείο. Είναι σημαντικό να μάθουν να προγραμματίζουν, να σχεδιάζουν και άλλα digital skills. Αυτό θα τους βοηθήσει να στήσουν τα δικά τους ψηφιακά και τεχνολογικά συστήματα στο μέλλον. Τα μέσα θα συνεχίσουν να ευδοκιμούν και πρέπει να μάθουμε πώς να το χρησιμοποιούμε και να τα εφαρμόζουμε για συνεχές κοινωνικό καλό και αντίκτυπο για ένα μεγαλύτερο μέλλον.  

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας