Tο νέο brand που έρχεται στην Κύπρο και στο Metropolis Mall

Ένα πολυεθνικό ιδιαίτερο brand πραγματοποιεί κάθοδο στην κυπριακή αγορά, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα στο Metropolis Mall.

Με φυσική παρουσία σε 17 χώρες και διαδικτυακή παρουσία σε 25 χώρες, το Kiabi έρχεται στην Κύπρο για να λειτουργήσει κατάστημα στο νέο εμπορικό κέντρο της Λάρνακας.

 

Ως πρωτοπόρος της μόδας για όλη την οικογένεια, η Kiabi πιστεύει ότι η μόδα πρέπει να καλύπτει όλους τους προϋπολογισμούς, όλα τα στυλ, όλες τις στιγμές της ζωής, καθώς και όλα τα μεγέθη.

Η ιστορία
Στη βόρεια Γαλλία, το 1978 το Kiabi έφερε την επανάσταση στα ρούχα εκτός ραφιών, επινοώντας το concept της μόδας χαμηλού κόστους για όλη την οικογένεια.

Το 1993, η Kiabi ετοιμάζεται να κατακτήσει τον κόσμο με το πρώτο της κατάστημα στη Βαλένθια της Ισπανίας. Σήμερα, η εν λόγω μάρκα έχει παρουσία σε 17 χώρες, ενώ το πιο πρόσφατο άνοιγμα καταστήματος πραγματοποιήθηκε στην Γκαμπόν (Κεντρική Αφρική).

Το πρώτο κατάστημα στη Γαλλία άνοιξε στο Roncq (κοντά στη Lille) σε συνολική έκταση 1.000 τ.μ., βρίσκοντας στέγη σε ένα πρώην μπόουλινγκ. Η Kiabi πραγματοποιούσε το 55% του κύκλου εργασιών της κάθε Τετάρτη και Σάββατο, καθώς αυτές ήταν οι πιο δημοφιλείς ημέρες για οικογένειες.

«Προτάθηκε το όνομα "La Grande Armoire" ("Η μεγάλη ντουλάπα"), αλλά κάτι τέτοιο δεν ακουγόταν σωστά εκείνη τη στιγμή. Θέλαμε κάτι σύντομο που θα έμενε στο μυαλό. Στο τέλος, καταλήξαμε στο KIABI, μια συστολή του "qui habille" ("ποια φορέματα")! Δεν σήμαινε τίποτα για τους μη Γάλλους ομιλητές, αλλά το όνομα άρεσε στο προσωπικό μας», είχε τονίσει ο Patrick Mulliez, ιδρυτής του Kiabi.

 

 

Το 2000, η ​​Kiabi γίνεται πρωτοπόρος στο διαδίκτυο με το καινοτόμο ηλεκτρονικό κατάστημα Kiabi.com. Είκοσι χρόνια αργότερα, ο ιστότοπος καλύπτει πλέον 25 χώρες.

Το 2016, η Kiabi παίρνει μια νέα κατεύθυνση στη μόδα και επιβεβαιώνει τη νέα της διάσταση ως σχεδιαστής μόδας, πρεσβεύοντας το concept «μόδα για όλους και, πιο σημαντικό, μόδα για κάθε έναν, συνώνυμο με την ευχαρίστηση και το να είσαι ντυμένος στην ευτυχία.

Διαβάστε ακόμα:

Zack Ahmed: Ο μετρ του marketing που δεν ξέρεις, αλλά ξέρει την Κύπρο

 Πάτησαν γκάζι και... προσπέρασαν την πανδημία τα καινούργια αυτοκίνητα

40+2 νέα διαμερίσματα από €50.000

Το 2017, η Kiabi υιοθετεί τη νέα ετικέτα, «η ευτυχία φαίνεται καλή πάνω σου».

 

Το 2019 η Kiabi εγκαινιάζει το πρόγραμμα Kiabi Human με στόχο να προσφέρει πιο υπεύθυνη μόδα που σέβεται τον πλανήτη.

Αγαπημένο brand στη Γαλλία
Μέχρι το 2025, αναμένεται ότι το brand θα είναι 100% οικολογικό και το μοντέλο του θα είναι κυκλικό.

 

Ο κύκλος εργασιών της αλυσίδας για το 2019 ανήλθε στα €2 δισ., καταγράφοντας αύξηση 2,4%.

Την ίδια χρονιά ψηφίστηκε ως το πιο αγαπημένο brand της Γαλλίας.

 

Συνολικά 10.226 άνθρωποι εργάζονται για την Kiabi σε όλο τον κόσμο, ενώ πάνω από το 80% των εργαζομένων αισθάνονται υπερήφανοι που ανήκουν στη συγκεκριμένη μάρκα.

 

Τα καταστήματα της αλυσίδας ανά το παγκόσμιο φτάνουν τα 505.

Δειτε Επισης

Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας