Πάτησαν γκάζι και... προσπέρασαν την πανδημία τα καινούργια αυτοκίνητα

Ο δεύτερος καλύτερος φετινός μήνας ήταν ο Μάιος αναφορικά με τις πωλήσεις καινούργιων επιβατικών ιδιωτικών αυτοκινήτων, καθώς ανήλθαν στις 888, συγκριτικά με 821 που ήταν τον Απρίλιο και 937 που καταγράφηκαν κατά τον καλύτερο φετινό μήνα, τον Μάρτιο.

Συνυπολογίζοντας και τους μήνες Ιανουάριο (786) και Φεβρουάριο (835), ο απολογισμός του πρώτου πενταμήνου όσον αφορά τα καινούργια επιβατικά ιδιωτικά φτάνει τις 4.267 πωλήσεις. 

Η εικόνα της αγοράς είναι σαφώς βελτιωμένη σε σύγκριση με το περσινό πεντάμηνο (3.616) και αγγίζει την αντίστοιχη επίδοση του 2019 (4.331), όταν η αγορά λειτουργούσε υπό φυσιολογικές συνθήκες και όχι σε συνθήκες πανδημίας.   

Άνοιξε τη διαφορά η πρώτη τριάδα 

Στις μάρκες αυτοκινήτων οι τρεις πρώτες της κατάταξης αύξησαν περαιτέρω τη διαφορά τους από τις υπόλοιπες που ακολουθούν.

Συγκεκριμένα, η Toyota με 95 νέες πωλήσεις έφτασε τις 536 στο πεντάμηνο, η Volkswagen με 117 νέες πωλήσεις έφτασε τις 451 και η Kia με 99 νέες πωλήσεις έφτασε τις 425.

Ακολουθούν Nissan (70) με 391 πωλήσεις στο πρώτο πεντάμηνο, BMW (66) με 303 πωλήσεις και Hyundai (51) με 273 πωλήσεις.

Διαβάστε ακόμα:

Zack Ahmed: Ο μετρ του marketing που δεν ξέρεις, αλλά ξέρει την Κύπρο

Tο νέο brand που έρχεται στην Κύπρο και στο Metropolis Mall

40+2 νέα διαμερίσματα από €50.000

Σε επίπεδα... πανδημίας τα μεταχειρισμένα

Η εικόνα στα μεταχειρισμένα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης είναι διαφορετική, καθώς οι φετινές πωλήσεις (6.615) είναι στο ίδιο επίπεδο με πέρσι (6.607) και απέχουν κατά πολύ από αυτές του πρώτου πενταμήνου του 2019 (9.547). 

Στις δύο πρώτες θέσεις των πωλήσεων βρίσκονται, με διαφορά, οι Mercedes (1.337) και Mazda (1.296) ενώ ακολουθούν Toyota (663) και Nissan (545). 

 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe