Λία Μιχαηλίδου: Νέα καθήκοντα στην PHC

Tη θέση group senior e-commerce and digital marketing manager στην PHC Franchised Restaurants Public ανέλαβε πρόσφατα η Λία Μιχαηλίδου, μέχρι πρότινος senior marketing manager του ομίλου.  

Σύμφωνα με όσα ανέφερε η ίδια, κύρια προτεραιότητά της αποτελεί η ψηφιοποίηση όλων των brands του ομίλου και η προώθηση σύγχρονων εφαρμογών, μέσων και συστημάτων, που να ανταποκρίνονται όχι μόνο στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή για εύκολες συναλλαγές και ουσιώδη επικοινωνία, αλλά και στις ανάγκες των εστιατορίων για έξυπνη εξυπηρέτηση. 

Διαβάστε ακόμα: Τα έργα €113 εκατ. που παραδόθηκαν από το 2015 μέχρι σήμερα

Διαβάστε ακόμα: Neo Plaza: Σχεδιασμός με φόντο το κυπριακό παραδοσιακό χωριό

Διαβάστε ακόμα: Μεγάλο ενδιαφέρον για το Cyprus Headquartering and Funds Summit στο Τελ Αβίβ

Διαβάστε ακόμα: Σ. Παντζαρής: Πολλά τα οφέλη από τη γυναικεία επιχειρηματικότητα

Παράλληλα, η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων των brands, που ήδη δραστηριοποιούνται ηλεκτρονικά, καθώς και η ανάπτυξη στρατηγικών για πιο αποδοτικούς τρόπους online διαφήμισης αποτελούν μέρος των νέων καθηκόντων της. 

Σ’ αυτή τη διαδικασία μεγαλύτερη πρόκληση είναι ο χρόνος, επεσήμανε, καθώς «το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας τομέας με γρήγορη εξέλιξη, που δημιουργεί συνεχώς εναλλασόμενα μοτίβα καταναλωτικής εμπειρίας, στα οποία καλούμαστε να ανταποκριθούμε άμεσα λόγω και του κλάδου δραστηριοποίησης της PHC».

Η κ. Μιχαηλίδου έκανε σπουδές στο Πανεπιστήμιο Κύπρου στον κλάδο της δημόσιας διοίκησης και διοίκησης επιχειρήσεων με ειδίκευση στο μάρκετινγκ και πήρε μεταπτυχιακό στο international design and communication management από το University of Warwick. Είναι επίσης κάτοχος digital marketing professional diploma.  Πρώτος σταθμός της σε επαγγελματικό επίπεδο ήταν στο Υπουργείο Οικονομικών, από το οποίο και αποχώρησε, προσδοκώντας την επαγγελματική της εξέλιξη στον τομέα του μάρκετινγκ. Έκτοτε εργάζεται στον όμιλο PHC, όπου το 2009 ανέλαβε marketing executive για τα brands ΚFC, Wagamama, Catercom, Sito, Hobo Café και Derlicious, ακολούθησαν τα Taco Bell δυο χρόνια μετά και η Pizza Hut το 2012.

Δειτε Επισης

Olympic Lagoon Resort: Επεκτάσεις και βελτιώσεις στο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αγία Νάπα (photos)
Εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις ακινήτων-Η πρωτιά Λεμεσού και η «ισοπαλία» Λευκωσίας και Λάρνακας
Ανδρέας Νεοφύτου: Έτσι θα ενισχύσει την θέση της ως παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος η Κύπρος-To όραμά μου για το ΚΝΕ
Στρέφονται νομικά κατά της Booking.com οι ευρωπαίοι ξενοδόχοι-Στηρίζει την συλλογική δράση ο ΠΑΣΥΞΕ
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Άρθρο του CEO της Eurobank Φωκίωνα Καραβία: Ινδία, ένας στρατηγικός εταίρος για την Ελλάδα και την Κύπρο
Δρ. Ρατζίβ Σινγκ: Σημαντικός ο ρόλος του Συμβουλίου IGC για την οικονομική συνεργασία Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου
Κ. Φυτιρής: Κίνητρα για να προσελκύσουμε μεγάλα σκάφη αναψυχής στην Κύπρο-Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί
Τα πολεοδομικά κίνητρα για προσιτή στέγη και όσα πρέπει να ξέρουν οι developers-«Εμφανής η απήχηση του Σχεδίου»
Μπήκε από τον Πρόεδρο ο θεμέλιος λίθος για την β' φάση ανάπτυξης... Ένα σημαντικό ορόσημο για τα κυπριακά αεροδρόμια(pics)