Λία Μιχαηλίδου: Νέα καθήκοντα στην PHC

Tη θέση group senior e-commerce and digital marketing manager στην PHC Franchised Restaurants Public ανέλαβε πρόσφατα η Λία Μιχαηλίδου, μέχρι πρότινος senior marketing manager του ομίλου.  

Σύμφωνα με όσα ανέφερε η ίδια, κύρια προτεραιότητά της αποτελεί η ψηφιοποίηση όλων των brands του ομίλου και η προώθηση σύγχρονων εφαρμογών, μέσων και συστημάτων, που να ανταποκρίνονται όχι μόνο στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή για εύκολες συναλλαγές και ουσιώδη επικοινωνία, αλλά και στις ανάγκες των εστιατορίων για έξυπνη εξυπηρέτηση. 

Διαβάστε ακόμα: Τα έργα €113 εκατ. που παραδόθηκαν από το 2015 μέχρι σήμερα

Διαβάστε ακόμα: Neo Plaza: Σχεδιασμός με φόντο το κυπριακό παραδοσιακό χωριό

Διαβάστε ακόμα: Μεγάλο ενδιαφέρον για το Cyprus Headquartering and Funds Summit στο Τελ Αβίβ

Διαβάστε ακόμα: Σ. Παντζαρής: Πολλά τα οφέλη από τη γυναικεία επιχειρηματικότητα

Παράλληλα, η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων των brands, που ήδη δραστηριοποιούνται ηλεκτρονικά, καθώς και η ανάπτυξη στρατηγικών για πιο αποδοτικούς τρόπους online διαφήμισης αποτελούν μέρος των νέων καθηκόντων της. 

Σ’ αυτή τη διαδικασία μεγαλύτερη πρόκληση είναι ο χρόνος, επεσήμανε, καθώς «το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας τομέας με γρήγορη εξέλιξη, που δημιουργεί συνεχώς εναλλασόμενα μοτίβα καταναλωτικής εμπειρίας, στα οποία καλούμαστε να ανταποκριθούμε άμεσα λόγω και του κλάδου δραστηριοποίησης της PHC».

Η κ. Μιχαηλίδου έκανε σπουδές στο Πανεπιστήμιο Κύπρου στον κλάδο της δημόσιας διοίκησης και διοίκησης επιχειρήσεων με ειδίκευση στο μάρκετινγκ και πήρε μεταπτυχιακό στο international design and communication management από το University of Warwick. Είναι επίσης κάτοχος digital marketing professional diploma.  Πρώτος σταθμός της σε επαγγελματικό επίπεδο ήταν στο Υπουργείο Οικονομικών, από το οποίο και αποχώρησε, προσδοκώντας την επαγγελματική της εξέλιξη στον τομέα του μάρκετινγκ. Έκτοτε εργάζεται στον όμιλο PHC, όπου το 2009 ανέλαβε marketing executive για τα brands ΚFC, Wagamama, Catercom, Sito, Hobo Café και Derlicious, ακολούθησαν τα Taco Bell δυο χρόνια μετά και η Pizza Hut το 2012.

Δειτε Επισης

Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα
Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access