Λάρνακα και Boutique ξενοδοχεία

Μια νέα τάση που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στον ξενοδοχειακό τομέα και που θα πρέπει να προβληματίσει τους επιχειρηματίες της τουριστικής βιομηχανίας είναι η αυξανόμενη προτίμηση των τουριστών στα ‘boutique hotels’. Οι αυξημένες απαιτήσεις ως επέκταση των διαφοροποιημένων πια αναγκών ενός σύγχρονου ταξιδιωτη, οι διαφορετικοί λόγοι και σκοποί ενός ταξιδιου (δουλεια, σεμιναρια, ξεκουραση και ηρεμια) καθώς και τα συχνότερα ταξίδια ανα άτομο -σε σχέση με το παρελθόν- είναι κάποιοι απο τους λόγους που οδηγούν τους τουρίστες στην προτίμηση ενός τέτοιου εναλλακτικού τύπου ξενοδοχείων. 

Πόσο και πώς θα μπορούσε η Λάρνακα να συμβαδίσει με τη νέα τάση των boutique hotels;

Σε συντομία, boutique hotels ονομαζουμε το ξενοδοχείο εκείνο που διαθέτει ένα μικρό αριθμό δωματίων, παρέχει εξατομικευμένές υπηρεσίες και έχει ένα ιδιαίτερο στυλ. Πιο συγκεκριμένα ένα boutique hotels:
 Είναι μικρό σε μέγεθος και έχει λιγότερα δωμάτια
 Διαθέτει ένα ιδιαίτερο ντεκορ με προσοχή στη λεπτομέρεια, προσεγμενες επιλογες στο στυλ με έμφαση την ποιότητα, την άνεση και την πολυτέλεια. Διαθέτει ένα συγκεκριμένο ‘θεμα’ γυρω απο το οποιο κτίζεται η διακόσμηση του ξενοδοχείου και πολλές φορές κάθε δωμάτιο έχει το δικό του χαρακτήρα.Έπιπλα,πίνακες ζωγραφικής,αρχιτεκτονική κα.
 Δίνεται έμφαση στο να δημιουργηθεί μια φιλική και οικεία ατμόσφαιρα προς τον πελάτη ενώ η διεύθυνση φροντιζει να προβλέπει τις τυχον απαιτησεις των πελατων. Ιντερνετ wi-fi, συγχρονες τηλεορασεις, ανετα στρωματα, διαφορετικές εντάσεις φωτισμού, γκουρμε εστιατοριο, είναι κάποια παραδείγματα απο τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
 Έχουν την δική τους χαρακτηρηστικη ταυτότητα και προσωπικότητα

Με μια πρωτη ματια καταλαβαίνει κανείς τα προτερηματα τετοιων ξενοδοχείων. Απο την πλευρα του επιχειρηματια, ενα μπουτικ ξενοδοχείο λόγω του μικρού του μεγέθους μπορει να στοχευσει σε καλυτερες τοποθεσιες μεσα στην πόλη, μπορεί να προσαρμόζεται εύκολα στις νεες απαιτησεις, να κανει πιο συχνα αλλαγές και ανακαινίσεις, να έχει λιγότερο προσωπικό. Απο την άλλη, ο πελάτης μπορεί να απολαύσει πολυτέλεια σε προσιτή τιμή, άνετη και ποιοτική διαμονή σε ένα ήσυχο, αισθητικά προσεγμένο περιβάλλον σε μια καλή τοποθεσία σε συνδυασμό με άψογη εξυπηρέτηση.

Τι προοπτικές έχουν τέτοια εναλλακτικά ξενοδοχεία στην πόλη μας? Θα μπορούσαν να επιβιώσουν? Θα μπορούσε η Λάρνακα να επωφεληθεί με την παρουσία μπουτικ ξενοδοχείων?
 Καταρχάς, η παρουσία μπουτικ ξενοδοχείων στην πόλη μας θα διαφοροποιήσει αλλά και θα εκσυγχρονίσει το τουριστικό προφίλ της ενώ παράλληλα θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της. Δεδομένου ότι αυτού του τύπου τα ξενοδοχεία έχουν το δικό τους πελατειακό κύκλο  - που συνήθως είναι και οικονομικά εύπορο, θα προσελκύσουν νεα κατηγορία ταξιδιωτών με ιδιαίτερες απαιτήσεις, ενδιαφέροντα και ανάγκες κάτι που θα ανοίξει δρόμο για μια νέα πελατειακή κίνηση στην πόλη μας.

Επιπλέον, ο ιδιαίτερος χαρακτήρας των μπουτικ ξενοδοείων θα δώσει μια ένεση στην αισθητική πλευρά της πόλης μας – που αναμφισβήτητα το έχει ανάγκη... Καθώς η Λάρνακα έχει ιστορία και έναν ιδιαίτερο παραδοσιακό χαρακτήρα που παραμελήθηκε εδώ και χρόνια, είναι καιρός πια να αξιοποιήσει την παράδοσή της, να προβάλει τις ομορφιές της και να τις αναδείξει καθώς αυτό την καθιστά ανταγωνιστική.

Το αν θα μπορούσαν να επιβιώσουν στη Λάρνακα τέτοια ξενοδοχεία εξαρτάται απο το πόσο διατεθειμένος είναι ο δήμος να στηρίξει τέτοιες προσπάθειες. Παραδείγματος χάριν, αν ένα τέτοιο ξενοδοχείο ανεγερθεί, θα πρέπει ο δήμος να φροντίσει να κατασκευάσει κατάλληλα πεζοδρόμια, προσβάσιμους δρόμους, να αναδείξει παραδοσιακά στοιχεία της πόλης μας, να ομορφύνει την εικόνα της και να τη διαφημίσει.         

Τα boutique ξενοδοχεία είναι συνδεδεμένα με τις νέες τάσεις της τουριστικής βιομηχανίας και έχουν τη δική τους  - ολοένα αυξανόμενη και οικονομικά εύπορη- πελατειακή αγορά. Η Λάρνακα θα πρέπει να βαδίσει παράλληλα με τα νέα δεδομένα και να είναι σε θέση να ικανοποιήσει τις διαφοροποιημένες πια ανάγκες του κάθε τουρίστα. Για να μπορέσει να τα καταφέρει, απαραίτητη είναι η σκληρή δουλειά και στήριξη του δήμου καθώς αυτό συμφέρει σε όλους.


 

Δειτε Επισης

Το μούδιασμα στην αγορά ακινήτων, η προοπτική και οι προκλήσεις
Εναλλακτικές επενδύσεις και διασπορά χαρτοφυλακίου
H τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ριζικά το μέλλον του λιανικού εμπορίου
Μετατροπή των προκλήσεων σε ευκαιρίες στην εποχή των αποσυνδεδεμένων πληρωμών
Το Metaverse και το ψηφιακό μάρκετινγκ
Η σημασία της εφαρμογής της εταιρικής διακυβέρνησης και κοινωνικής ευθύνης σε μία εταιρεία
Η χρηματοοικονομική επιμόρφωση ασφαλής δρόμος για οικονομική ευημερία
Η πορεία προς την ενεργειακή αναβάθμιση του κυπριακού real estate
Οι βραχυχρόνιες μισθώσεις και η συνεισφορά τους στον στόχο για βιώσιμη ανάπτυξη
Νέα Οδηγία της Ε.Ε. προστατεύει φυσικά και νομικά πρόσωπα από προδήλως αβάσιμες ή καταχρηστικές δικαστικές διαδικασίες