DBRS: Οι απώλειες από το Σουέζ πρέπει να παραμείνουν διαχειρίσιμες

Περιορισμένο αντίκτυπο στην παγκόσμια ασφαλιστική βιομηχανία αναμένεται να έχει το κλείσιμο της διώρυγας του Σουέζ από το γιγαντιαίο πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given.

Οπως αναφέρεται σε σχόλιο της DBRS Limited (DBRS Morningstar) στις 23 Μαρτίου 2021, το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given μπλόκαρε το κανάλι του Σουέζ και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η κυκλοφορία μέσω του καναλιού επανήλθε στην κανονικότητα στις 29 Μαρτίου. Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο στις ναυτιλιακές ασφάλειες, προσθέτει.

Εκφράζει την άποψη ότι οι απώλειες θα πρέπει να παραμείνουν διαχειρίσιμες, δεδομένης της σχετικά μικρής διάρκειας του αποκλεισμού, μεταξύ άλλων.

Η DBRS Morningstar, θεωρεί ότι είναι πιθανό να προκύψουν δικαστικές διαφορές για τον καθορισμό της νομικής ευθύνης του Ever Given και προσθέτει ότι οι υπεύθυνοι ενδείκνυται να είναι ο ιδιοκτήτης του πλοίου, ο χειριστής του και η Αρχή του καναλιού του Σουέζ.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Ebury: Οι υψηλές πληθωριστικές πιέσεις καθυστερούν την μείωση των επιτοκίων στις ΗΠΑ
Τουρκία: Φρένο στις αυξήσεις επιτοκίων-Μαζεύει τις απώλειες η λίρα
Δημοσκόπηση Reuters: Η παγκόσμια οικονομία θα συνεχίσει την ανάπτυξή της μέχρι το 2025
Ρωσία: Αμετάβλητα στο 16% τα επιτόκια-Νέο υψηλό για το ρούβλι
Έρευνα ΕΚΤ: Βελτιώνεται η εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για τον πληθωρισμό
Οδεύει προς τα $10.000 ο χαλκός μετά την προσφορά της BHP για την Anglo American
Αύξηση 3% στα καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου της TotalEnergies
TikTok: Αναζητεί «παραθυράκια» να αποφύγει το πρόστιμο της Ε.Ε.
Την μικρότερη ανάπτυξη διετίας σημείωσε η οικονομία των ΗΠΑ το α΄ τρίμηνο
Γεν: «Βουτιά» 34 ετών παρά την παρέμβαση των αρχών