Burberry: Τα lockdown έριξαν τις πωλήσεις του πολυτελούς brand

Υποχώρησαν οι πωλήσεις της βρετανικής μάρκας πολυτελών ειδών Burberry λόγω των περιοριστικών μέτρων μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας, που ανάγκασαν τα καταστήματα του οίκου να κατεβάσουν ρολά.

Συγκεκριμένα, οι συγκρίσιμες λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 9% τους τρεις μήνες έως τον Δεκέμβριο, την ώρα που προβλέψεις των αναλυτών «έδειχναν» πτώση 8%.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, το 2020 αποτέλεσε χρονιά πρόκλησης για τους οίκους πολυτελών ειδών, καθώς τα καταστήματα λιανικής ανοιγόκλειναν ανάλογα με τα περιοριστικά μέτρα που επέβαλαν οι κυβερνήσεις.

Η τιμή της μετοχής της Burberry σημείωσε άνοδο έως και 3,2% το πρωί της Τετάρτης στο χρηματιστήριο του Λονδίνου, αν και σε βάθος 12μήνου σημείωσε πτώση 22%.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το 15% των καταστημάτων της παραμένουν κλειστά, με περισσότερο από το ένα τρίτο να λειτουργεί με μειωμένο ωράριο.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Ebury: Οι υψηλές πληθωριστικές πιέσεις καθυστερούν την μείωση των επιτοκίων στις ΗΠΑ
Τουρκία: Φρένο στις αυξήσεις επιτοκίων-Μαζεύει τις απώλειες η λίρα
Δημοσκόπηση Reuters: Η παγκόσμια οικονομία θα συνεχίσει την ανάπτυξή της μέχρι το 2025
Ρωσία: Αμετάβλητα στο 16% τα επιτόκια-Νέο υψηλό για το ρούβλι
Έρευνα ΕΚΤ: Βελτιώνεται η εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για τον πληθωρισμό
Οδεύει προς τα $10.000 ο χαλκός μετά την προσφορά της BHP για την Anglo American
Αύξηση 3% στα καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου της TotalEnergies
TikTok: Αναζητεί «παραθυράκια» να αποφύγει το πρόστιμο της Ε.Ε.
Την μικρότερη ανάπτυξη διετίας σημείωσε η οικονομία των ΗΠΑ το α΄ τρίμηνο
Γεν: «Βουτιά» 34 ετών παρά την παρέμβαση των αρχών