TUI και Booking.com ενώνουν τις δυνάμεις τους

TUI και Booking.com υπέγραψαν μια στρατηγική παγκόσμια συνεργασία για εμπειρίες, δραστηριότητες και εκδρομές.
Η συμφωνία που ξεκινά από τον ερχόμενο Ιούλιο, θα δώσει στους πελάτες της Booking.com πρόσβαση στο ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα δραστηριοτήτων της TUI και της ψηφιακής θυγατρικής της Musement.

Συγκεκριμένα οι πελάτες της Booking.com θα έχουν τελικά άμεση πρόσβαση σε ένα χαρτοφυλάκιο με περισσότερες από 70.000 περιηγήσεις, αξιοθέατα και δραστηριότητες μέσω της TUI Musement.

Η TUI απέκτησε το Musement εκκίνησης τεχνολογίας με έδρα το Μιλάνο πριν από 18 μήνες. Kαι σχεδιάζει να το αναπτύξει σε κορυφαία πλατφόρμα για εκδρομές και δραστηριότητες στον κόσμο.

Σύμφωνα με την TUI Group, το επόμενο βήμα είναι να αναπτυχθεί το χαρτοφυλάκιο της πλατφόρμας ώστε να περιλαμβάνει ένα εκατομμύριο δραστηριότητες, εμπειρίες και εκδρομές.

Η Musement είναι ο πρώτος πάροχος περιηγήσεων και αποθέματος δραστηριοτήτων στην πλατφόρμα ταξιδιών Booking.com, καθώς η εταιρεία επιδιώκει να επεκτείνει την προσφορά της και να προσφέρει στους πελάτες της μια πιο ολοκληρωμένη ταξιδιωτική προσφορά από “άκρο σε άκρο”.

TUI και Booking.com κάνουν μαζί τα επόμενα βήματα στο ταξίδι
“Ελκυστικές και ποικίλες επιλογές σε όλο τον κόσμο, εύκολη και γρήγορη για την κράτηση των πελατών – αυτό θα προσφέρουμε μέσω αυτής της συνεργασίας. δήλωσε ο Ντέιβιντ Σέλπ, διευθύνων σύμβουλος της TUI Destination Experience.

Η επέκταση του μάρκετινγκ ψηφιακής εμπειρίας είναι το επίκεντρο της ψηφιακής στρατηγικής της TUI.

Η εξαγορά του Musement και η επέκταση του χαρτοφυλακίου δραστηριοτήτων της, με δυνατότητα κράτησης στην πλατφόρμα, ακολουθείται πλέον από τη συνεργασία με την Booking.com, έναν εμπειρογνώμονα στο παγκόσμιο μάρκετινγκ.

Έχουμε ένα μοναδικό προφίλ στον τομέα δραστηριοτήτων, το οποίο μας καθιστά ελκυστικούς τόσο για τους πελάτες όσο και για τους μεγάλους τουριστικούς εταίρους”.

“Η απρόσκοπτη σύνδεση των ταξιδιωτών με την ευρύτερη δυνατή επιλογή δραστηριοτήτων είναι μέρος της αποστολής μας, ώστε να τους διευκολύνουμε, τόνισε ο Λόρενς Χέστερ, Αντιπρόεδρος Αξιοθέατων της Booking.com.  Θέτουμε τα θεμέλια για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό περιηγήσεων, δραστηριοτήτων και μοναδικών εμπειριών σε μια πλατφόρμα. Η TUI και η Musement έχουν μια εξαιρετικά συμβατή τεχνολογική πλατφόρμα και προσφορά επιλογών που πιστεύουμε ότι θα είναι πολύ ελκυστική για την παγκόσμια πελατειακή μας βάση. Ως εκ τούτου, είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε τα επόμενα βήματα σε αυτό το ταξίδι μαζί τους”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

Δειτε Επισης

Ebury: Οι υψηλές πληθωριστικές πιέσεις καθυστερούν την μείωση των επιτοκίων στις ΗΠΑ
Τουρκία: Φρένο στις αυξήσεις επιτοκίων-Μαζεύει τις απώλειες η λίρα
Δημοσκόπηση Reuters: Η παγκόσμια οικονομία θα συνεχίσει την ανάπτυξή της μέχρι το 2025
Ρωσία: Αμετάβλητα στο 16% τα επιτόκια-Νέο υψηλό για το ρούβλι
Έρευνα ΕΚΤ: Βελτιώνεται η εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για τον πληθωρισμό
Οδεύει προς τα $10.000 ο χαλκός μετά την προσφορά της BHP για την Anglo American
Αύξηση 3% στα καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου της TotalEnergies
TikTok: Αναζητεί «παραθυράκια» να αποφύγει το πρόστιμο της Ε.Ε.
Την μικρότερη ανάπτυξη διετίας σημείωσε η οικονομία των ΗΠΑ το α΄ τρίμηνο
Γεν: «Βουτιά» 34 ετών παρά την παρέμβαση των αρχών