Powered by

Πρωταθλητές στα sick leave οι Κύπριοι

Πρωταθλητές στις πληρωμένες άδειες ασθενείας είναι οι Κύπριοι, συγκριτικά με τους πολίτες των υπόλοιπων κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
 
Όπως καταδεικνύουν στοιχεία που δημοσιοποιεί η Eurostat για το 2015, με ευρωπαϊκό μέσο όρο το 3,6% σε δαπάνες για αμειβόμενη άδεια ασθενείας,  η Κύπρος κατατάσσεται πρώτη με διαφορά στον τομέα αυτό, καταγράφοντας ποσοστό δαπανών που αγγίζει το 8,5%. Ακολουθεί η Γερμανία με το σαφώς πολύ χαμηλότερο ποσοστό του 6% σε κοινωνικές δαπάνες για το σκοπό αυτό και μετά η Ολλανδία με ελαφρώς χαμηλότερο ποσοστό. Την ίδια ώρα, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το χαμηλότερο ποσοστό σε πληρωμένες άδειες ασθενείας στην ΕΕ καταγράφει η Ελλάδα (0,8%).
 
Βάσει των στοιχείων, τα κράτη μέλη της ΕΕ δαπάνησαν πάνω από 138 δισ. ευρώ για τις  πληρωμένες παροχές ασθενείας  το 2014. Οι δαπάνες για αμειβόμενη άδεια ασθενείας αντιπροσώπευαν το 3,6% του συνόλου των δαπανών για κοινωνικές παροχές το 12% των συνολικών δαπανών για τις παροχές ασθενείας / υγειονομικής περίθαλψης.
 
Διαβάστε ακόμα: Τι θέλουν να αλλάξουν στην Κεντρική οι υποψήφιοι
 
Τα ποσοστά που αφορούν την πρωτιά της Κύπρου, έρχονται να επιβεβαιώσουν το «κοινό μυστικό» που επικρατεί στην Κύπρο, περί υπερβολικά αυξημένων ποσοστών αδειών ασθενείας, κυρίως στον δημόσιο τομέα.  
 
Διαβάστε ακόμα: Μ. Μιχαήλ: Στόχος η περαιτέρω ανάπτυξη του CIPA

Δειτε Επισης

Στηρίζει το ψηφιακό ευρώ, προτάσσει την διατήρηση της ανθεκτικότητας του χρηματοπιστωτικού τομέα η Κύπρος
Γενικό Λογιστήριο: Υποχρέωση για ενημέρωση του συστήματος eProcurement για όλες τις αναθέσεις δημόσιων συμβάσεων
Άνοδος σε όλους τους τομείς του τριτογενούς τομέα για την κυπριακή οικονομία το 2023
Φρέναρε η αγορά αυτοκινήτου το πρώτο εξάμηνο...Κάμψη στα σαλούν, άνοδος για υβριδικά και ηλεκτρικά
Με μικρά κέρδη έκλεισε το ΧΑΚ την Τρίτη
Έγινε το αναμενόμενο...Εξαντλήθηκαν εν ριπή οφθαλμού οι χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση
Θέατρο του παραλόγου η ηλεκτρική διασύνδεση-Πλήρης στασιμότητα, αλλά το έργο «συνεχίζεται» και θέλει χρήμα ο ΑΔΜΗΕ
Γ. Παπαναστασίου: Άρχισε να μαζεύεται κάποια ποσότητα εμπορεύσιμη και οικονομικά βιώσιμη-Τα επόμενα βήματα για το «Πήγασος 1»
Τα τέσσερα βασικά θέματα στην συνάντηση Αλέξη Βαφεάδη με την Υπουργό Μεταφορών του Ισραήλ
Τι λείπει και πότε αναμένεται να γίνει FSRU o «Προμηθέας»-Πόσα στοιχίζει τον μήνα η παραμονή του στη Μαλαισία