Powered by

O Sir Στέλιος, η easyBoat και το crowdfunding μέσω Κύπρου

Μέσω της πλατφόρμας χρηματοδότησης Crowdbase ανοίγει πανιά και «σαλπάρει» για το νέο του εγχείρημα ο όμιλος easyGroup, αυτή τη φορά στην ενοικίαση σκαφών και γιοτ.

Η easyBoat, η νέα εταιρεία του ομίλου, έρχεται να...δαμάσει τα κύματα και να κάνει πιο προσιτή στο κοινό την απόκτηση-μέσω ενοικίασης- κάποιου γιοτ ή σκάφους, προσφέροντας έτσι ένα εναλλακτικό πλην ξεχωριστό τρόπο διακοπών.

Το όνομα της easyBoat ακούστηκε για πρώτη φορά κατά την παρουσίαση της πλατφόρμας χρηματοδότησης Crowdbase στα τέλη του περασμένου Σεπτέμβρη, που πραγματοποιήθηκε στην παρουσία υψηλόβαθμών στελεχών και παραγόντων από τον ευρύτερο χρηματοοικονομικό τομέα της Κύπρου.

Διαβάστε ακόμα:

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσίασης της Crowdbase, ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου αποκάλυψε ότι η easyBoat αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας των easy brands, με τον ίδιο να είναι ο κύριος επενδυτής.

Συγκεκριμένα, η νέα εταιρεία ιδρύθηκε από τους ελληνικής καταγωγής Αλέξανδρο Νάστο και Σίμο Λαλάγκο, και αποτελεί την πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών για ενοικιάσεις σκαφών θαλάσσης διαφόρων τύπων. Θα μπορούσε να πει κανείς, μάλιστα, ότι είναι το αντίστοιχο της booking.com για ξενοδοχεία και του Skyscanner για πτήσεις.

Διαβάστε εδώ: easyWoo: Το κυπριακό dating app με την υπογραφή του easyGroup

Οι δύο επιχειρηματίες, μέσα από αυτό το νέο τεχνολογικό εγχείρημα, φιλοδοξούν να καταστήσουν την easyBoat ως την πιο δημοφιλή διαδικτυακή πλατφόρμα σύγκρισης για ναύλωση γιοτ οπουδήποτε στον κόσμο. Σύμφωνα με τους εμπνευστές του όλου εγχειρήματος, με την ήδη αναπτυσσόμενη κατά την παρούσα σεζόν αγορά, η easyBoat έρχεται να δώσει λύσεις σε διάφορα  προβλήματα που υπάρχουν στον χώρο. 

Ειδικότερα, στην πλατφόρμα της easyBoat θα παρέχεται διαφάνεια τιμών, μέσα από σύγκριση ναύλωσης για την ίδια κατηγορία σκαφών που προσφέρονται από πολλούς άλλους πάροχους ανάλογων υπηρεσιών του τομέα.

Απευθύνεται κυρίως στους καλοκαιρινούς παραθεριστές που επιλέγουν να κάνουν διακοπές στη θάλασσα, συνήθως με τις οικογένειες τους, παρέες φίλων ή ζευγάρια που αναζητούν μια εναλλακτική τουριστική εμπειρία. Ποντάρει επίσης, σε μια νέα γενιά ταξιδιωτών, αυτή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η οποία αναζητά εμπειρίες στις παραδοσιακές διακοπές, με το 72% των millennials να επιλέγουν να ξεκινήσουν μια εμπειρία αντί να αγοράσουν κάτι άλλο.

Η προ-χρηματική εκτίμηση

Η προ-χρηματική εκτίμηση της easyBoat, δηλαδή το πόσο αξίζει πριν επενδύσει οποιοσδήποτε σε αυτήν, ανέρχεται στα €1.750.000.

Όπως σημειώνεται, η επιστροφή του τουρισμού από το 2022 και μετά, αλλά και η μείωση του ανταγωνισμού εξαιτίας κακού χειρισμού κεφαλαίων από μικρότερους παίκτες του χώρου, τοποθετούν την easyBoat στο επίκεντρο της αγοράς.

Στην εκστρατεία χρηματοδότησης τονίζεται πως η εταιρεία προβλέπεται να καταγράψει ζημιά €558.000 κατά το πρώτο της οικονομικό έτος (2023), η οποία θα καλυφθεί από τα κεφάλαια που θα αντληθούν από τον τρέχοντα γύρο χρηματοδότησης.

Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του δεύτερου οικονομικού έτους (2024), η πλατφόρμα προβλέπεται να προσελκύσει αρκετές κρατήσεις στα γενικά της έξοδα και να αποφέρει κέρδη περίπου €342.000.

Με τα χρήματα που θα λάβει μέσω της Crowdbase, η εταιρεία θα επενδύσει σε μάρκετινγκ και αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας (brand awareness), πρόσληψη βασικού προσωπικού και ανάπτυξη νέων προϊόντων. 

Πιο αναλυτικά για το πώς θα κατανεμηθεί η χρηματοδότηση και πού στοχεύει η επιχείρηση, μπορείτε να ενημερωθείτε στην ιστοσελίδα της εκστρατείας ΕΔΩ.

Τα επόμενα βήματα

Επίσημα η easyBoat ξεκίνησε να προσφέρει τις υπηρεσίες της από τον περασμένο Μάρτιο, λαμβάνοντας ήδη τα πρώτα σχόλια από τους πελάτες της και προσαρμόζοντας το προϊόν της.

Στα επόμενα βήματα της εταιρείας, είναι η ανάπτυξη ενός σχεδίου ανάπτυξης πριν από την επόμενη σεζόν, με το κεφάλαιο από τη pre-seed χρηματοδότηση. Στη δεύτερη φάση, η easyBoat θα αναπτύξει τη δική της αποκλειστική εφαρμογή για κινητά, θα επεκτείνει την προσφορά της πέρα από την Μεσόγειο και θα αναπτύξει νέες δυνατότητες που θα ξεκλειδώσουν πρόσθετες ροές εσόδων.

Δειτε Επισης

Το Smoothie Factory + Kitchen άνοιξε στη Λάρνακα (photos)
Σύνδεσμος Μεγάλων Αναπτύξεων: Έτσι θα ενθαρρυνθεί η δημιουργία νέων μορφών τουριστικής ανάπτυξης
Τουρισμός: Ποιους προορισμούς και γιατί αποφεύγουν οι ταξιδιώτες
Μειωμένες οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι Λεμεσού, αλλά εξαιρετικές οι προοπτικές για ανάκαμψη
Nicola Zamboni: Το The Landmark Nicosia έρχεται για να φέρει ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας στην πρωτεύουσα
Κώστας Κουμής: Εξαιρετικά σημαντική η διάκριση Πισσουρίου και Καλοπαναγιώτη-Ανεβάζει τη χώρα τουριστικά
Αύξηση 4,2% και η καλύτερη εννιαμηνία στην ιστορία του τουρισμού της Κύπρου-Οι κύριες αγορές και οι μεταβολές
Aegean: «Πέταξε» με 1,3 δισ. κύκλο εργασιών και κέρδη €132 εκατ. το ενιάμηνο-Μετέφερε 12,6 εκατ. επιβάτες
Τα δύο χωριά της Κύπρου στη λίστα του WTO με τα 55 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
Οι ανοιχτοχέρηδες και οι σφιχτοχέρηδες τουρίστες-Ποιοι και πόσα ξοδεύουν κατά τις διακοπές τους στην Κύπρο