Η Αντζελίνα και ο Αντώνης on tour… To ταξίδι που άλλαξε τη ζωή τους

Τέσσερα χρόνια πριν, ένα ταξίδι της Αντζελίνας Αργυρού και του Αντώνη Αντωνίου στη Βουδαπέστη, έγινε η αφορμή για να ανοίξουν τον κοινό λογαριασμό στο Instagram @angelinaandantonis και να εξελιχθούν σε content creators και digital marketers.

Σήμερα, με την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα, προτείνουν στους ακόλουθούς τους διάφορα ταξιδιωτικά κυρίως tips και ταυτόχρονα, έχουν καταφέρει να συνεργαστούν με μεγάλες αλυσίδες του εξωτερικού για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Διαβάστε εδώ: 

«Αλυσίδες από το παρελθόν φρενάρουν τα βήματα της Cyta στο μέλλον»

Η νέα γενιά στελεχών δίνει το στίγμα πορείας του λιανεμπορίου

Train Food: Μια εναλλακτική καντίνα για gourmet street food στη Λεμεσό

Για τους ίδιους, ο όρος influencer δεν αποτελεί επάγγελμα ούτε τίτλο, αλλά κάτι που χαρακτηρίζει οποιονδήποτε ασκεί επιρροή. Ωστόσο, υποστηρίζουν ότι το influencer marketing είναι πλέον το κατεξοχήν συστατικό του ψηφιακού, και όχι μόνο, μάρκετινγκ για κάθε εταιρεία. Παρόλα αυτά, όπως αναφέρουν, οι προκλήσεις του τομέα είναι πολλές και τα λάθη των εταιρειών άπειρα.

Όσον αφορά την προώθηση της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού, οι ίδιοι πιστεύουν ότι υπάρχει αρκετό περιθώριο για εξέλιξη, στο οποίο οι local content creators και travel bloggers μπορούν να συμβάλουν καθοριστικά.

«Θα μπορεί να δημιουργηθεί ένα πιο εντυπωσιακό και πιο στοχευμένο υλικό που να δείχνει π.χ. μια ολοκληρωμένη εμπειρία του να ζεις σε ένα μέρος το οποίο μπορείς να βρεθείς εντός μιας ώρας σε μια όμορφη παραλία, αλλά ταυτόχρονα και ένα ορεινό γραφικό χωριό», υπογραμμίζουν, μεταξύ άλλων.

Η Αντζελίνα Αργυρού και ο Αντώνης Αντωνίου, σε συνέντευξή τους στο InBusinessNews, μοιράζονται την δική τους ιστορία που κρύβεται πίσω από το δικό τους ταξίδι ως content creators και τους τρόπους που επιλέγουν να μεταφέρουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες με τους ακόλουθούς τους.

Επιπλέον, σκιαγραφούν τη σημασία του influencer marketing και τις νέες τεχνολογίες που εν έτη 2022 διαμορφώνουν το τοπίο, αλλά και τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει γενικότερα ο τομέας.

Ανάμεσα σε άλλα, δίνουν τις δικές τους ιδέες, για το πώς μπορεί να ενισχυθεί το τουριστικό προϊόν της Κύπρου.

Ακολουθεί πιο κάτω ολόκληρη η συνέντευξη των content creators, Αντζελίνας Αργυρού και του Αντώνη Αντωνίου.

Ποια η ιστορία πίσω από το travel blog σας; Πότε και πώς ξεκίνησε το ταξίδι σας;

Όλα ξεκίνησαν σχεδόν τέσσερα χρόνια πριν, συγκεκριμένα δύο εβδομάδες πριν το ταξίδι μας στη Βουδαπέστη το 2018. Γενικά ως ζευγάρι λατρεύουμε τα ταξίδια και κύριο μέλημά μας είναι να κάνουμε όσο περισσότερα γίνεται!  

Συγκεκριμένα, σε αυτό το ταξίδι αποφασίσαμε να αγοράσουμε την πρώτη μας επαγγελματική κάμερα και ένα τριπόδι, και επίσης να ανοίξουμε έναν κοινό λογαριασμό στο Instagram για να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας με τις οικογένειες αλλά και τους φίλους μας.

Στην πορεία ανακαλύψαμε πως αυτό είναι κάτι που μπορεί να εξελιχθεί και εκεί αποφασίσαμε να το δούμε πιο σοβαρά και να προσπαθήσουμε να το αναπτύξουμε σε όλους τους τομείς.

 

Σήμερα μετά από τέσσερα χρόνια, με παρουσία σε Instagram, Facebook, TikTok αλλά και μέσω της ιστοσελίδας μας https://travelmoreland.com, έχουμε καταφέρει να συνεργαστούμε με μεγάλες αλυσίδες του εξωτερικού, από τον τουριστικό και όχι μόνο τομέα, για προώθηση των υπηρεσιών και των προϊόντων τους. Κάποιες από αυτές είναι τα Four Seasons Hotels, Answear, Marriott, κ.α. 

Πλέον, το travel blog είναι ένα κομμάτι από τις υπηρεσίες που προσφέρουμε ως content creators και digital marketers.

Ποιους προορισμούς επισκεφτήκατε μέχρι στιγμής και ποιο ξεχωρίζετε;

Μέχρι στιγμής έχουμε επισκεφθεί Αυστρία, Τσεχία, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Λετονία, Μάλτα, Πολωνία, Ρουμανία, Σκωτία, Σλοβακία, Ελβετία, Ουκρανία, Χόνγκ Κόνγκ, Ιορδανία, Λίβανο, Μακάο, Αίγυπτο, Βιετνάμ, και Καναδά.

Όλους τους προορισμούς τους ξεχωρίζουμε για διαφορετικούς λόγους, αλλά αν έπρεπε να διαλέγαμε έναν, τότε αυτός θα ήταν η Ελλάδα.  

Με ποιους τρόπους επιλέγετε να μεταφέρετε τις εμπειρίες των ταξιδιών σας στους ακόλουθούς σας;

Όταν πρωταρχίσαμε ο κύριος τρόπος μας ήταν μέσω φωτογραφιών.

Πλέον όμως με την εξέλιξη των social media, δημιουργούμε βίντεο, φωτογραφίες, stories, blog posts, ούτως ώστε να υπάρχει μια πιο «στενή» επαφή με τους ακόλουθούς μας.

Το μάρκετινγκ εν έτη 2022…

Τι σημαίνει για εσάς influencer marketing;

Influencer marketing αποτελεί πλέον το βασικό συστατικό του ψηφιακού, και όχι μόνο, μάρκετινγκ για οποιαδήποτε εταιρεία.

Influencer δεν είναι επάγγελμα, ούτε τίτλος για κάποιο άτομο. Influencer χαρακτηρίζεται οποιοσδήποτε ασκεί επιρροή σε ένα σύνολο ατόμων. Συγκεκριμένα, ο χαρακτηρισμός influencer πριν την εποχή των social media, ήταν γνωστός ως opinion leader. Όποτε, όπως και παλαιότερα, έτσι και σήμερα -κυρίως σήμερα- ο ρόλος αυτών των ατόμων ήταν και είναι πολύ σημαντικός!

Το influencer marketing συνδέεται άμεσα με το content marketing και social media marketing καθώς και έμμεσα με το WOM Marketing (Word of Mouth) αλλά και με το OOH Advertising (Out of Home Advertising).  

Εν έτη 2022 βλέπουμε άτομα ανεξαρτήτως επαγγέλματος να επενδύουν στους εαυτούς τους δημιουργώντας content και χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επωφεληθούν από έναν κλάδο ο οποίος έχει υπολογιστεί ότι το 2022 θα αξίζει 16,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Πώς διαμορφώνουν το πεδίο σας οι νέες τεχνολογίες στα κοινωνικά δίκτυα;

Τα κοινωνικά δίκτυα εξελίσσονται καθημερινώς και δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να «διαμορφώσεις» τον τρόπο παρουσίασής σου.

Συγκεκριμένα, το Instagram ξεκίνησε ως μέσο για να μοιράζεσαι φωτογραφικό υλικό. Το 2016 μας εισήγαγε για πρώτη φορά τα Stories. Το 2018 το IGTV, το 2019 τα shoppable posts και τέλος το 2020 τα reels.

Ακόμη και σήμερα έχουν γίνει αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των hashtags αλλά και στον τρόπο παρουσίασης του περιεχομένου (content).

Οπότε θα μπορούσαμε να πούμε με πολύ ειλικρίνεια, ότι πρέπει κάποιος να είναι “up to date” με τις αλλαγές που γίνονται σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και να εξελίσσεται ταυτόχρονα με αυτά.

Το μόνο σταθερό και κοινό χαρακτηριστικό σε όλα αυτά τα κοινωνικά δίκτυα σε οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή, είναι το περιεχόμενο (content) και η παραγωγή αυτού σε καθημερινή βάση!

Οι προκλήσεις, τα πλεονεκτήματα και τα κοινά λάθη

Με ποιες προκλήσεις έρχεται αντιμέτωπος σήμερα ο τομέας του influencer marketing;

Η κυριότερη πρόκληση του τομέα, είναι η σωστή επιλογή των ατόμων από την πλευρά των εταιρειών αλλά και η σωστή «εκμετάλλευση» των ατόμων που θα χρησιμοποιηθούν ως τα άτομα για το influencer marketing strategy ενός brand. 

Ειδικότερα, ως προς τις εταιρείες, χρειάζεται προσοχή για να επιλέξουν άτομα που αρχικά έχουν καλής ποιότητας περιεχόμενο και κάνουν reach έναν ικανοποιητικό αριθμό ατόμων, ανεξαρτήτως του αριθμού των followers τους.

Επίσης, εξίσου σημαντικό είναι να έχουν καλής ποιότητας followers και καλής ποιότητας engagement.

Τώρα από την πλευρά των ατόμων που ασχολούνται με το influencer marketing, μπορούμε πλέον από εμπειρίας ως content creators, να πούμε ότι κυρίως στην Κύπρο υπάρχει μια κακή εκμετάλλευση όσο αφορά αυτού του είδους μάρκετινγκ.

Είναι άπειρες οι φορές που έχουμε δεχτεί προτάσεις για να προσφέρουμε δωρεάν τις υπηρεσίες μας με αντάλλαγμα κάποιο προϊόν η υπηρεσία που δεν αντιστοιχεί σε καμία περίπτωση με το κόστος παραγωγής του δικού μας content.  

Ακόμη μία πρόκληση θα μπορούσαμε να πούμε είναι ο χρόνος και ο κόπος που χρειάζεται για την παραγωγή «φρέσκου» content επί καθημερινής βάσης.

Ποια τα πλεονεκτήματα ενός brand από τη συνεργασία με content creators;

Αναλόγως του content creator, κάποια από τα πλεονεκτήματα μπορεί να είναι:

  • Ο content creator είναι ταυτόχρονα ο φωτογράφος και το μοντέλο.
  • Ο content creator έχει ήδη ένα ενεργό κοινό το οποίο μπορεί το brand να κάνει target organically χωρίς έξτρα έξοδα για online ads.
  • Αναλόγως του υλικού που θα παραχθεί από τον content creator, το brand, μετά από συμφωνία, μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτό το υλικό για online ή offline καμπάνιες. 

Ποια είναι τα πιο κοινά λάθη των εταιρειών στην προσπάθειά τους να προωθήσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους μέσω των κοινωνικών δικτύων;

Είναι άπειρα τα λάθη που γίνονται από πολλές εταιρείες με στόχο να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω των κοινωνικών δικτύων.

Το πιο σημαντικό όμως είναι αυτό που μερικές εταιρείες χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα ως μία επέκταση της ιστοσελίδας τους, χωρίς να προσαρμόζονται με το ανάλογο κοινωνικό δίκτυο είτε αυτό είναι το Instagram, είτε το TikTok.  

Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούνται από ανθρώπους που προορίζονται να τα χρησιμοποιούν κάποια για ψυχαγωγία κυρίως, άλλα και για ενημέρωση κτλ.

Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν, ανάλογα με το κοινωνικό δίκτυο να αναπροσαρμόζετε το υλικό των εταιρειών.

Η δυναμική των κοινωνικών δικτύων

Με βάση τη δική σας εμπειρία, ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μια επιτυχημένη καμπάνια digital marketing;

Το σωστό audience targeting, το εξαιρετικό content και φυσικά να επιτυγχάνεται ο σκοπός της καμπάνιας είτε αυτός είναι αύξηση στις πωλήσεις, είτε είναι το brand awareness.

Ποιο κοινωνικό δίκτυο ξεχωρίζετε όσον αφορά τη δυναμική προώθηση ενός προϊόντος / brand και γιατί;

Πραγματικά, όλα τα κοινωνικά δίκτυα έχουν εξίσου την ίδια δυναμική στην προώθηση ενός προϊόντος/brand με οργανικό τρόπο.

Τώρα όσο αφορά την πλευρά του paid advertisement για μια εταιρεία, τότε θα ξεχωρίζαμε τα Meta Ads και τα Google Ads για τις δυνατότητες που δίνουν, κυρίως το remarketing, το lookalike audience target και άλλα πολλά.

Οι νέες τεχνολογίες έχουν αλλάξει τον τρόπο που ταξιδεύουμε. Πού πιστεύετε πρέπει να επενδύσουν οι τουριστικοί προορισμοί για προσέλκυση επισκεπτών;

Όπως πολύ σωστά αναφέρετε οι νέες τεχνολογίες όντως έχουν αλλάξει τον τρόπο που ταξιδεύουμε. Στο παρελθόν ήταν αποκλειστική ευθύνη των tour operators, να παρέχουν τις κατάλληλες πληροφορίες για έναν τουριστικό προορισμό, σε έναν τουρίστα / ταξιδιώτη.

Πλέον με τις νέες τεχνολογίες μπορεί να αφομοιώσει μόνος του τις πληροφορίες διαδικτυακά. Δεν αρκείτε στην απλή πληροφορία. Γίνεται όλο και πιο απαιτητικός. Έτσι, το διαδίκτυο και οι νέες τεχνολογίες του έχουν δώσει την δυνατότητα και την ικανότητα να βρίσκει οποιαδήποτε λεπτομέρεια χρειάζεται για έναν προορισμό.

Οπότε όλοι οι τουριστικοί προορισμοί θα πρέπει να επενδύσουν σε αυτές τις τεχνολογίες ούτως ώστε να προσελκύουν περισσότερο κόσμο. Ένα τρανταχτό παράδειγμα είναι η επένδυση που κάνει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ο οποίος έχει δημιουργήσει υλικό για κάθε μέρος της Ελλάδας, διοργανώνει κάθε χρόνο ταξίδια (media trips) στην χώρα με content creators και travel bloggers.

Την ίδια ώρα, έχει δυναμική παρουσία στα social media και όχι μόνο, με κινηματογραφικά βίντεο, άρθρα από φιλοξενούμενους, διάφορα tips και άλλα.  

Αξιοποιώντας τους local content creators και travel bloggers…

Πώς αξιολογείτε το τουριστικό προϊόν της Κύπρου και πώς θα μπορούσε να ενισχυθεί; Πώς μπορούν να συμβάλουν οι travel bloggers;

Το τουριστικό προιόν της Κύπρου βρίσκεται σε έναν ικανοποιητικό βαθμό, αλλά θεωρούμε πως έχει αρκετό χώρο για εξέλιξη.

Αναλυτικότερα, πιστεύουμε πως το Υφυπουργείο Τουρισμού, θα έπρεπε να επενδύσει περισσότερο σε local content creators και travel bloggers. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορεί να δημιουργηθεί ένα πιο εντυπωσιακό, «αληθινό» και πιο στοχευμένο υλικό που να δείχνει π.χ. μια ολοκληρωμένη εμπειρία του να «ζείς» σε ένα μέρος το οποίο μπορείς να βρεθείς εντός μιας ώρας σε μια όμορφη παραλία, αλλά ταυτόχρονα και ένα ορεινό γραφικό χωριό.

Δηλαδή την εμπειρία και όχι απλά την τοποθεσία. Επίσης, ένας local travel blogger δίνει τη δυνατότητα να προβληθεί το τουριστικό προιόν της Κύπρου σε ένα ενεργό κοινό το οποίο ενδιαφέρεται και λατρεύει τα ταξίδια.

Είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπουμε άψυχες φωτογραφίες στα official social media της Κύπρου, ενώ παράλληλα να βλέπουμε ιδιωτικές πρωτοβουλίες, οι οποίες να ανταποκρίνονται καλύτερα στα σημερινά δεδομένα και standarts άλλων χωρών όπως την Ελλάδα.

 

Δειτε Επισης

Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου