Μουδιασμένη η εστίαση, εκτοξεύονται οι τιμές μετά το Πάσχα

Πρόσθετες αυξήσεις στους τιμοκαταλόγους των χώρων εστίασης, οι οποίες θα αγγίξουν μέχρι και το 40%, διαβλέπει και προαναγγέλλει για μετά το Πάσχα ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Συνδέσμων Κέντρων Αναψυχής(ΟΣΙΚΑ), Νεόφυτος Θρασυβούλου.

Μιλώντας στο InBusinessNews, και υποδεικνύοντας πως οι τιμές των εστιατορίων έχουν ανέβει ήδη κατά 10-20%, ο κ. Θρασυβούλου υπογράμμισε πως ο κλάδος δεν έχει έρθει ακόμη αντιμέτωπος με την τελική αύξηση των τιμών, καθότι-όπως σημείωσε- δεν αυξήθηκαν στον βαθμό που αυξήθηκε η αγορά των αγαθών.

Διαβάστε εδώ: Χωρίς safepass σε εξωτερικούς χώρους εστίασης και κέντρων διασκέδασης

«Ο τομέας δεν ήρθε ακόμα αντιμέτωπος με την τελική αύξηση τιμών, η οποία με βάση τα σημερινά δεδομένα, θα ακουμπήσει ίσως και το 40% συνολικά», ανέφερε, για να επισημάνει πως αυτή την αύξηση θα τη δούμε μετά το Πάσχα.

«Με τη λήξη των προσφορών των προϊόντων, όταν θα διαμορφωθεί η πραγματική τάση που θα αντικατοπτρίζει τις νέες τιμολογιακές πολιτικές των επιχειρήσεων», εξήγησε.

Διαβάστε ακόμη: 

Ελεγκτικοί οίκοι αποκρυπτογραφούν το νέο οικονομικό περιβάλλον (vid)

Island Escapers: Οι travel bloggers που μας ταξιδεύουν σε όλη τη γη

Penthouse στη Λεμεσό πωλείται έναντι €22 εκατ. (photos)

Αυξημένα τα κόστη του τομέα

Σύμφωνα με τον κ. Θρασυβούλου, οι εν λόγω αυξήσεις, προκύπτουν εξαιτίας των ευρύτερων πληθωριστικών τάσεων, οι οποίες δεν άφησαν ανεπηρέαστο τον επισιτιστικό τομέα. Όπως τόνισε συναφώς, οι επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωπες με τις τεράστιες αυξήσεις όσον αφορά το ρεύμα, το γκάζι, καθώς και άλλα προϊόντα.

Ειδικότερα, έκανε λόγο για μεγάλες αυξήσεις που καταγράφονται σε προϊόντα όπως κυρίως το αλεύρι, τα σιτηρά και το λάδι, κάτι που, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, φέρνει τις επιχειρήσεις αντιμέτωπες με διλήμματα όσον αφορά την τιμολογιακή τους πολιτική.

Η σύσταση προς τις επιχειρήσεις

Ο κ. Θρασυβούλου ανέφερε ότι αυτό που ζητά η ΟΣΙΚΑ  από τις επιχειρήσεις του κλάδου, είναι να παραμείνουν στις τιμές που μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο τις γιορτές, ώστε να μπορέσει η αγορά να κινηθεί και ο κόσμος να καταφέρει να απολαύσει τις διακοπές, μετά την δύσκολη περίοδο που πέρασε λόγω πανδημίας.

«Ως Ομοσπονδία, το επόμενο βήμα που θα κάνουμε είναι να εκπαιδεύσουμε τους επιχειρηματίες του κλάδου στην ανακύκλωση των προϊόντων και σε ό,τι αφορά την διαμόρφωση του μενού, για να μπορέσουν να τιμολογήσουν σωστά και να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν», επισήμανε.

Στο 50% η πληρότητα τις γιορτές

Ερωτηθείς για την εικόνα που αναμένεται να υπάρξει στους χώρους εστίασης κατά τις ημέρες των εορτών του Πάσχα, ο πρόεδρος της ΟΣΙΚΑ εκτίμησε πως οι πληρότητες των εστιατορίων θα κυμανθούν γύρω στο 50%. Στο πλαίσιο αυτό, απέδωσε το μούδιασμα που παρατηρείται στις αυξήσεις των τιμών, οι οποίες άλλαξαν την ψυχολογία των καταναλωτών, αλλά και στο γεγονός ότι οι πελάτες σήμερα είναι μόνο Κύπριοι.

«Ευελπιστούμε ότι από την 1η Μαΐου και μετά θα κινηθούμε καλύτερα, ένεκα των προγραμμάτων του Υφυπουργείου Τουρισμού για στήριξη των επιχειρήσεων, τα οποία δίνουν την δυνατότητα για διακίνηση των Κυπρίων και στήριξη της οικονομίας», πρόσθεσε, λέγοντας πως θα ήταν «ευχής έργο» εάν αυτά τα μέτρα στήριξης του Υφυπουργείου συμπεριλάμβαναν και το τριήμερο του Πάσχα.

«Ευελπιστούμε, επίσης, ότι τα δεδομένα θα αλλάξουν όταν η τουριστική βιομηχανία θα ανακάμψει και θα δεχτούμε τουρισμό στην Κύπρο», είπε ο Νεόφυτος Θρασυβούλου.

«Προσπάθεια όλων μας», κατέληξε, «είναι να φθάσουμε ή να ξεπεράσουμε τα επίπεδα του 2019 και η επόμενη χρονιά να μας βρει χωρίς προβλήματα, πανδημίες και πολέμους, καθώς και οτιδήποτε άλλο επηρεάζει την οικονομία του τόπου, τις επιχειρήσεις και τους πολίτες ως προς την επιβίωσή τους».

Δειτε Επισης

Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food