Σ. Κυπριανού: Φουλ επέκταση για Bean Bar, ποντάρει στη Μακαρίου

Τα πλάνα για επέκταση του Bean Bar, της νεοσύστατης αλυσίδας καφέ που ίδρυσε τον περασμένο Σεπτέμβριο η εταιρεία Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική, αναλύει η Γενική Διευθύντρια του Bean Bar, Σόλια Κυπριανού.

Σε συνέντευξή της στο InBusinessNews, η κ. Κυπριανού εξηγεί για ποιους λόγους η εταιρεία αποφάσισε να εισέλθει στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό market του καφέ, ενώ αναδεικνύει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Bean Bar, τα οποία το διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.

Διαβάστε ακόμα:

Πεζόδρομος ή μονόδρομος η Ανεξαρτησίας; Τα πλάνα του Δήμου Λεμεσού

IN Business Awards 2021: Οι υποψηφιότητες σε ανάπτυξη γης/κατασκευές


Αναφέρεται, επίσης, στα επόμενα επενδυτικά βήματα του brand, μεταξύ των οποίων το άνοιγμα του πολυαναμενόμενου καταστήματος, στο ισόγειο του 360, στη Λεωφόρο Μακαρίου στη Λευκωσία και η δημιουργία Loyalty App.

Διαβάστε ακόμη:
Πριν από το καλοκαίρι η λειτουργία του Bean Bar στη Μακαρίου

Γιώργος Θεοδότου: Νέα ανοίγματα για Αλφαμέγα και Bean Bar το 2022
 

Για ποιους λόγους η εταιρεία Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική αποφάσισε να εισέλθει στην αγορά του καφέ, ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό market;
Είναι γεγονός ότι ο τομέας του καφέ, στην κυπριακή αγορά μαζικής εστίασης, αποτελεί ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Όμως, παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των ανταγωνιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα είναι μεγάλος και το μέγεθος της αγοράς περιορισμένο, θεωρούμε ότι υπάρχει ακόμη χώρος για νέες αλυσίδες, καθώς δεν εντοπίζονται σημάδια κορεσμού. Αντίθετα, τα περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας έχουν εντείνει την ανάγκη των πολιτών για κοινωνικοποίηση.

Η έξοδος για καφέ είναι βαθιά ριζωμένη στην κουλτούρα των Κυπρίων. Είναι ένα είδος ψυχαγωγίας, μια αφορμή για συνάντηση με φίλους και στιγμές χαλάρωσης. Η εταιρεία αναγνώρισε ότι υπάρχει ακόμη χώρος και ανάγκη για προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών στον τομέα, προχωρώντας, έτσι στο άνοιγμα της αλυσίδας καφέ Bean Bar.

 

Το brand που θα κάνει τη διαφορά

Με δεδομένο το γεγονός ότι στην κυπριακή αγορά του καφέ δραστηριοποιούνται πολλές και μεγάλες αλυσίδες -διεθνείς και μη- τι καινούργιο έχει να προσφέρει το δικό σας brand; Σε ποιους καταναλωτές απευθύνεται το Bean Bar;
To Bean Bar δεν είναι άλλη μια αλυσίδα καφέ που έρχεται να προστεθεί στην κυπριακή αγορά. Πρόκειται για ένα brand το οποίο φιλοδοξεί να κάνει τη διαφορά. Πρωτίστως, με τις αυθεντικές γεύσεις καφέ που σερβίρει: ένα χαρμάνι από τη Λατινική Αμερική και τρεις ιδιαίτερους μονοποικιλιακούς καφέδες, οι οποίοι προέρχονται από την Κόστα Ρίκα, τη Βραζιλία και τη Νικαράγουα.

Έχουμε ταυτίσει κάθε μια από τις γεύσεις αυτές με ένα διαφορετικό mood, έτσι ώστε οι φίλοι του Bean Bar να μπορούν να επιλέξουν την ιδανική γι’ αυτούς γεύση, αναλόγως της διάθεσής τους (Cool, Calm, Wild ή Alive). Ταυτόχρονα, πέρα από την ποιότητα των προϊόντων Bean Bar, κάποια από τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν το brand από τον ανταγωνισμό είναι η φρεσκάδα, η πρωτοτυπία και οι μοναδικά σχεδιασμένοι χώροι του.

Το Bean Bar εισήγαγε μια νέα φιλοσοφία στον χώρο του καφέ, μεταδίδοντας θετικά vibes και εκπέμποντας χαρά και ζωντάνια. Το νέο αυτό cool brand καφέ απευθύνεται σε ανθρώπους που τους χαρακτηρίζουν αυτά τα στοιχεία ή θέλουν να τα εντάξουν στη ζωή τους και φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα νέο «tribe» από ανθρώπους με διαφορετικές ιδέες, αντιλήψεις και προτιμήσεις, οι οποίοι έχουν κοινό χαρακτηριστικό την αγάπη τους για ποιοτικό καφέ.

Τα πλάνα επέκτασης

Πόσα καταστήματα Bean Bar λειτουργούν αυτή τη στιγμή και ποια τα επόμενα βήματα επέκτασης του brand;
Από την αρχή της λειτουργίας του Bean Bar τον προηγούμενο Σεπτέμβριο είχαμε καταρτίσει ένα πλάνο, το οποίο προβλέπει την επέκταση της αλυσίδας με γοργούς ρυθμούς. Μέχρι στιγμής έχουν λειτουργήσει πέντε καταστήματα Bean Bar εντός των Υπεραγορών Αλφαμέγα στα Πολεμίδια, στον Κάψαλο, στην Τριμίκλινη, στην Ακρόπολη και στο Metropolis Mall στη Λάρνακα.

Σε ό,τι αφορά τα επόμενα βήματά μας, στις αρχές Μαρτίου προγραμματίζουμε το άνοιγμα του πρώτου καταστήματός μας που δεν θα στεγάζεται στις Υπεραγορές Αλφαμέγα, το οποίο θα λειτουργήσει στο παλιό λιμάνι Λεμεσού. Και έπεται συνέχεια, καθώς για το 2022 στοχεύουμε σε περαιτέρω επέκταση μας αλυσίδας μας με άνοιγμα αριθμού καταστημάτων Bean Bar, τόσο εντός των Υπεραγορών Αλφαμέγα όσο και εκτός.

Ποια είναι η μέχρι στιγμής ανταπόκριση του κοινού στο νέο brand;
Μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι το Bean Bar έχει αρχίσει να κερδίζει τους λάτρεις του καφέ, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα ολοκαίνουριο brand που λειτουργεί μόλις λίγους μήνες. Οι παραγγελίες, τόσο εντός των καταστημάτων μας, όσο και μέσω της υπηρεσίας delivery, καταγράφουν ανοδική πορεία, γεγονός που μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε με ενθουσιασμό την επέκταση του brand. Η μέχρι στιγμής ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού ενισχύει την πεποίθηση που είχαμε από την αρχή ότι το Bean Bar διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά για να αγαπηθεί από τον κόσμο.


Έρχεται το Bean Bar Loyalty App

Το Bean Bar εξυπηρετεί, επίσης, τους πελάτες του μέσω γνωστών πλατφορμών delivery. Υπάρχουν, ωστόσο, σκέψεις για τη δημιουργία δικού σας application για online παραγγελίες και κατ’ οίκον διανομή;
Oι καταναλωτές σε Λευκωσία, Λάρνακα και Λεμεσό μπορούν να παραγγέλνουν και να απολαμβάνουν στο σπίτι, στο γραφείο ή οπουδήποτε αλλού επιθυμούν τα προϊόντα του Bean Bar, καθώς η εταιρεία από την αρχή της λειτουργίας της προχώρησε σε συνεργασία με τις γνωστές πλατφόρμες παραγγελίας φαγητού Foody και Bolt.

Παράλληλα, σχεδιάζουμε τη δημιουργία Bean Bar Loyalty App, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία λίγο πριν από το καλοκαίρι. Μέσα από τη συγκεκριμένη εφαρμογή, οι πελάτες μας θα μπορούν να παραγγέλνουν τον καφέ τους, ενώ παράλληλα θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν εξατομικευμένες προσφορές, να συμμετέχουν σε πρόγραμμα επιβράβευσης, διαγωνισμούς και παιχνίδια.
 

Η σχέση με Αλφαμέγα και το 360 Μακαρίου

Ποιο πλεονέκτημα προσφέρει στο Bean Bar, το γεγονός ότι στεγάζεται εντός των Υπεραγορών Αλφαμέγα;
Υπεραγορές Αλφαμέγα και Bean Bar λειτουργούν κάτω από την ομπρέλα της εταιρείας Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική, όμως πρόκειται για δύο ξεχωριστά brands. Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα κάνουν τη διαφορά στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Το Bean Bar αποτελεί ένα νέο brand που με τη σειρά του φιλοδοξεί να κάνει τη διαφορά στον τομέα της εστίασης. Αυτό που σίγουρα ενώνει τους δύο οργανισμούς είναι η προσήλωση στην ποιότητα και την αυθεντικότητα.

Απ’ εκεί και πέρα, το γεγονός ότι κάποια από τα καταστήματά μας στεγάζονται εντός των καταστημάτων Αλφαμέγα, σίγουρα βοηθά ώστε το Bean Bar να αποκτήσει πιο γρήγορα αναγνωρισιμότητα. Όμως, το να κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών, να αγαπηθεί και να καταστεί καθημερινή συνήθεια, εναπόκειται στο ίδιο το brand και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Αυτό είναι και το μεγάλο στοίχημα για εμάς.

Πρόσφατα ανακοινώθηκε η απόφαση του Ομίλου Χ.Α. Παπαέλληνας να μην προχωρήσει στο άνοιγμα τριών καταστημάτων με είδη καλλυντικών, όπως προγραμματιζόταν, λόγω της αλλαγής του σχεδιασμού του έργου που επιτρέπει την ελεύθερη διέλευση οχημάτων. Τα πλάνα της Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική για το άνοιγμα Bean Bar στη Λεωφόρο Μακαρίου προχωρούν κανονικά;
Παρά την αλλαγή στον σχεδιασμό του έργου, τα πλάνα μας για το άνοιγμα Bean Bar στη Λεωφόρο Μακαρίου δεν έχουν αλλάξει. Το συγκεκριμένο κατάστημα θα λειτουργήσει πριν από το καλοκαίρι, στο ισόγειο του κτηρίου 360 και θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της αλυσίδας μας.

Σχεδιάζουμε να δημιουργήσουμε έναν ιδιαίτερο χώρο, στον οποίο πέραν από τα γνωστά χαρμάνια καφέ, τους χυμούς και τα έτοιμα snacks, θα σερβίρεται πρωινό, brunch και μεσημεριανό. Από το απόγευμα και μετά, το κατάστημα θα λειτουργεί σε ένα πιο lounge κλίμα, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαμβάνουν ζεστά ή κρύα ροφήματα υπό τους ήχους χαλαρής μουσικής.

Δειτε Επισης

Τα αυτοεξυπηρετούμενα καταλύματα στην επαρχία Πάφου... Μισά-μισά διαμερίσματα και σπίτια ή επαύλεις
Emirates: Βραβείο «Best Inflight Entertainment Award» στα Airline Excellence Awards 2024
The Landmark Nicosia: Το νέο Spa και οι εγκαταστάσεις Fitness & Wellness του ξενοδοχείου (pics)
Amanti, MadeForTwo Hotels: Επαναλειτουργεί ανανεωμένο από 1η Απριλίου για το καλοκαίρι του 2024
Το πρωτοποριακό φόρουμ «Γυναίκες στον Αέρα» της Wizz Air
Paradox Museum Limassol: Γιορτάζει ένα χρόνο λειτουργίας με δωρεάν είσοδο σε όλα τα παιδιά
Εκστρατεία καλλιέργειας οδικής συνείδησης από την ΕΤΑΠ Πάφου
Vessel Check: Νέα υπηρεσία από τη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Ελληνική Τράπεζα: Μονόδρομος η εξέλιξη για μια ανταγωνιστική τουριστική βιομηχανία
Επιμόρφωση των εργαζομένων του τουρισμού σε νέα σημεία ενδιαφέροντος της Περιφέρειας Λάρνακας