Powered by

Antasia: Ο νέος all-day προορισμός της Πάφου

All-day χαρακτήρας, φωτεινοί, εντυπωσιακοί χώροι πάνω στο κύμα με ζωντανά vibes, κομψό περιβάλλον, ιδανικό για χαλάρωση, αλλά και διασκέδαση.

Ένα ονειρικό σκηνικό, όπου το μπλε της θάλασσας και το λευκό κυριαρχούν.

Το Antasia Beach Club είναι το ολοκαίνουργιο εγχείρημα του Ομίλου Thanos Hotels and Resorts, ένα ιδιαίτερο και πολύ προσεγμένο concept, το οποίο ετοιμάζεται να ανοίξει τις πόρτες του πολύ σύντομα. 

Διαβάστε ακόμα:

Φ. Βωνιάτης: Αυθεντικό βρετανικό πτυχίο σε 1/3 του κόστους για ΗΒ

Exness: Πέραν του ενός εκατ. για αντιμετώπιση της πανδημίας

Το καλοκαιρινό place to be
Εμπνευσμένο από την παραθαλάσσια αύρα της πόλης, σε πολύ κοντινή απόσταση από το ξενοδοχείο Almyra, στη μοναδική αμμώδη παραλία της Κάτω Πάφου, θα αποτελεί ένα νέο, μοντέρνο, γαστρονομικό προορισμό, ο οποίος θα συνδυάζει τον αέρινο χαρακτήρα της πόλης με την ιστορία και το μέλλον της.

 
Ένα venue, που όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει το απόλυτο place to be του φετινού καλοκαιριού, προσελκύοντας κόσμο κάθε ηλικίας.
 

Οι άνθρωποι πίσω από το Antasia
Τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του εστιατορίου-beach bar υπογράφουν οι ταλαντούχοι Κύπριοι αρχιτέκτονες του γραφείου Psomas Studio of Architecture PS-A, ενώ οι πρωτοπόροι σχεδιαστές Baranowitz & Kronenberg Architecture από το Ισραήλ, το χαρτοφυλάκιο των οποίων περιλαμβάνει τα παγκοσμίου φήμης ξενοδοχεία “W” στην Ίμπιζα, στο Άμστερνταμ και την Πράγα, ανέλαβαν τη διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε στο 26888002.

Δειτε Επισης

Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της
Αύξηση πέραν του 30% για τα έσοδα από τον τουρισμό το πρώτο τετράμηνο-Ανήλθαν στα €582,5 εκ.
Palm Beach Resort: Μια νέα εποχή παραθαλάσσιας ζωής με επενδυτικό χαρακτήρα
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Emirates: Βελτιώνει την ταξιδιωτική εμπειρία με αναβαθμισμένα αεροσκάφη-Επέκταση της premium οικονομικής θέσης σε νέους προορισμούς
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
Aegean: Έξοδος στις αγορές με επταετές ομόλογο-Στο 3,7 με 4,05% το εύρος επιτοκίου
Lordos Hotels: Στα σκαριά η ανακαίνιση του Golden Bay-Οι επενδύσεις που έγιναν στα ξενοδοχεία του ομίλου