Powered by

Τι εισηγούνται διευθυντές ξενοδοχείων για να μην χαθεί η σεζόν

Ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Διευθυντών Ξενοδοχείων, αναλογιζόμενος τον κίνδυνο των καταστροφικών συνεπειών μίας δεύτερης χαμένης τουριστικής χρονιάς, καλεί άμεσα την κυβέρνηση να συνεχίσει να λαμβάνει δραστικότερα μέτρα για την επαναλειτουργία της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, ούτως ώστε αυτή να αποτελέσει εφαλτήριο για επανεκκίνηση  της οικονομίας ευρύτερα.

Διαβάστε ακόμα:
Νέο Kleima έρχεται στη Λακατάμια

51% των επιχειρήσεων μείωσαν τις επενδύσεις λόγω COVID-19

Μ. Μιχαήλ: Χάνουμε επενδυτές λόγω προεκλογικών σκοπιμοτήτων

Ανακάμπτουν πρώτα από την πανδημία τα διαμερίσματα

Τα ακόλουθα μέτρα μπορούν να αποτελέσουν τη βάση της πολιτικής επανεκκίνησης:

  1. Εμβολιασμοί κατά προτεραιότητα των εργαζομένων στην τουριστική βιομηχανία.
  2. Εβδομαδιαία rapid test  σε  όσους εργαζόμενους δεν επιθυμούν να εμβολιαστούν.
  3. Αποδοχή του rapid test από χώρες ταξινομημένες στις κατηγορίες πορτοκαλί και κόκκινο.
  4. Δωρεάν Rapid test στην άφιξη ταξιδιωτών από χώρες ταξινομημένες στην πράσινη κατηγορία.
  5. Επικαιροποίηση και αυστηρή τήρηση των πρωτοκόλλων υγιεινής.

Παράλληλα ο ΠΑΣΥΔΙΞΕ καλεί το κράτος να παραμείνει σταθερό στην απόφαση του Δεκεμβρίου 2020, των τριών Υπουργών για την κατηγοριοποίηση των χωρών, γεγονός που θα τύχει θετικής αντιμετώπισης από τους οργανωτές ταξιδίων και του ταξιδιώτες εν γένει. Τα ανωτέρω, απαιτούν σωστή και έγκαιρη προβολή και ενημέρωση.

Ο ΠΑΣΥΔΙΞΕ προς αυτή την κατεύθυνση εισηγείται:

  • Επείγουσα μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία στις κύριες αγορές κατά τους επόμενους έξι μήνες, με επιπρόσθετα κονδύλια, τόσο διαδικτυακή, όσο και στον έντυπο και επαγγελματικό τύπο, καθώς και με τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές καλύψεις.
  • Παράλληλη εκστρατεία δημοσίων σχέσεων (PR) με φιλοξενία δημοσιογράφων,  ταξιδιωτικών πρακτόρων, μπλόγκερς και επίσης με προσκλήσεις σε διασημότητες για επισκέψεις οπότε αυτό θα καταστεί δυνατό.

Η διαφημιστική εκστρατεία πρέπει να καλύψει τόσον τους τουριστικούς πράκτορες, όσο και απευθείας τους καταναλωτές, προβάλλοντας το προϊόν, την ασφάλεια και το εξαιρετικό “value of money” του προορισμού Κύπρος.

Καλούνται όλοι οι αρμόδιοι φορείς σε μια συντονισμένη προσπάθεια δημιουργίας  ευνοϊκών συνθηκών για πραγματοποίηση κρατήσεων, τόσο για την φετινή καλοκαιρινή περίοδο, όσο και για τον επόμενο χειμώνα καθώς και για το επόμενο καλοκαίρι.

Δειτε Επισης

Γ. Παπαναστασίου: Διαχειρίσιμο το γεωπολιτικό ρίσκο για GSI-Σαφή στήριξη από ΗΠΑ βλέπει ο Θ. Σκυλακάκης
Η Wizz Air επαναφέρει τις πτήσεις μεταξύ Λάρνακας και Τελ Αβίβ
Ακόμη ένα κρίσιμο βήμα για την κατάργηση της βίζας για ΗΠΑ-Το βασικό προαπαιτούμενο που έχει ολοκληρωθεί
Το πρώτο Airbus A350 της Emirates με συνολική χωρητικότητα 312 επιβάτες (pics)
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
EasyJet: Υπερδιπλασιάζει το μέρισμα μετά το άλμα κερδών
Επιβεβαίωση οικονομικής και χρηματοπιστωτικής σταθερότητας, αλλά ανάγκη για επαγρύπνηση
Η δυναμική της Λευκωσίας και οι επενδυτικές ευκαιρίες που κάνουν τη διαφορά
VTTI: Τα δέκα χρόνια στην Κύπρο και η μεγαλύτερη ξένη άμεση επένδυση στον τομέα της ενέργειας στη χώρα
Ο αγαπημένος καφές των Kawacom’s Ipanema Espresso τώρα και drive thru στη Λευκωσία