TourInvest Cyprus

Τι εισηγούνται διευθυντές ξενοδοχείων για να μην χαθεί η σεζόν

InBusinessNews  04/03/2021 14:52
Τι εισηγούνται διευθυντές ξενοδοχείων για να μην χαθεί η σεζόν
TourInvest Cyprus

Τι εισηγούνται διευθυντές ξενοδοχείων για να μην χαθεί η σεζόν

InBusinessNews  04/03/2021 14:52

Ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Διευθυντών Ξενοδοχείων, αναλογιζόμενος τον κίνδυνο των καταστροφικών συνεπειών μίας δεύτερης χαμένης τουριστικής χρονιάς, καλεί άμεσα την κυβέρνηση να συνεχίσει να λαμβάνει δραστικότερα μέτρα για την επαναλειτουργία της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, ούτως ώστε αυτή να αποτελέσει εφαλτήριο για επανεκκίνηση  της οικονομίας ευρύτερα.

Διαβάστε ακόμα:
Νέο Kleima έρχεται στη Λακατάμια

51% των επιχειρήσεων μείωσαν τις επενδύσεις λόγω COVID-19

Μ. Μιχαήλ: Χάνουμε επενδυτές λόγω προεκλογικών σκοπιμοτήτων

Ανακάμπτουν πρώτα από την πανδημία τα διαμερίσματα

Τα ακόλουθα μέτρα μπορούν να αποτελέσουν τη βάση της πολιτικής επανεκκίνησης:

  1. Εμβολιασμοί κατά προτεραιότητα των εργαζομένων στην τουριστική βιομηχανία.
  2. Εβδομαδιαία rapid test  σε  όσους εργαζόμενους δεν επιθυμούν να εμβολιαστούν.
  3. Αποδοχή του rapid test από χώρες ταξινομημένες στις κατηγορίες πορτοκαλί και κόκκινο.
  4. Δωρεάν Rapid test στην άφιξη ταξιδιωτών από χώρες ταξινομημένες στην πράσινη κατηγορία.
  5. Επικαιροποίηση και αυστηρή τήρηση των πρωτοκόλλων υγιεινής.

Παράλληλα ο ΠΑΣΥΔΙΞΕ καλεί το κράτος να παραμείνει σταθερό στην απόφαση του Δεκεμβρίου 2020, των τριών Υπουργών για την κατηγοριοποίηση των χωρών, γεγονός που θα τύχει θετικής αντιμετώπισης από τους οργανωτές ταξιδίων και του ταξιδιώτες εν γένει. Τα ανωτέρω, απαιτούν σωστή και έγκαιρη προβολή και ενημέρωση.

Ο ΠΑΣΥΔΙΞΕ προς αυτή την κατεύθυνση εισηγείται:

  • Επείγουσα μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία στις κύριες αγορές κατά τους επόμενους έξι μήνες, με επιπρόσθετα κονδύλια, τόσο διαδικτυακή, όσο και στον έντυπο και επαγγελματικό τύπο, καθώς και με τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές καλύψεις.
  • Παράλληλη εκστρατεία δημοσίων σχέσεων (PR) με φιλοξενία δημοσιογράφων,  ταξιδιωτικών πρακτόρων, μπλόγκερς και επίσης με προσκλήσεις σε διασημότητες για επισκέψεις οπότε αυτό θα καταστεί δυνατό.

Η διαφημιστική εκστρατεία πρέπει να καλύψει τόσον τους τουριστικούς πράκτορες, όσο και απευθείας τους καταναλωτές, προβάλλοντας το προϊόν, την ασφάλεια και το εξαιρετικό “value of money” του προορισμού Κύπρος.

Καλούνται όλοι οι αρμόδιοι φορείς σε μια συντονισμένη προσπάθεια δημιουργίας  ευνοϊκών συνθηκών για πραγματοποίηση κρατήσεων, τόσο για την φετινή καλοκαιρινή περίοδο, όσο και για τον επόμενο χειμώνα καθώς και για το επόμενο καλοκαίρι.

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας