Πώς οι χώροι εστίασης αντιμετωπίζουν την πανδημία
07:34 - 11 Νοεμβρίου 2020


Διαβάστε ακόμα: Αυτοκίνητα: Δεν έκλεισε τη ψαλίδα της χασούρας ο Οκτώβριος
Το InBusinessNews παρουσιάζει πως οι χώροι εστίασης προσαρμόστηκαν στην πανδημία.
Διαβάστε ακόμα: Βερεγγάρια: Θα πουληθεί αυτή τη φορά;
Διαβάστε ακόμα: Κ. Κωνσταντή: Το e-shop του ΕΤΕΚ, το lockdown και η άναρχη ανάπτυξη
McDonald’s Κύπρου: Μαζί θα τα καταφέρουμε
Από την αρχή της πανδημίας, η McDonald’s Κύπρου έχει προβεί σε αλλαγές έτσι ώστε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα με κύριο μέλημα την εξυπηρέτηση των πελατών με ασφάλεια. Κατά την διάρκεια του lockdown παρατηρήθηκε αύξηση των υπηρεσιών McDelivery™ και Drive-Thru, κάτι που ισχύει μέχρι και σήμερα κυρίως σε Λεμεσό και Πάφο. Όσον αφορά τους εργαζόμενους, όλοι λαμβάνουν τα κατάλληλα προστατευτικά μέτρα, όπως είναι τα γάντια, η χρήση μάσκας, οι αποστάσεις, η μέτρηση της θερμοκρασίας και η αποστείρωση των χεριών κάθε 30 λεπτά. Επιπρόσθετα, όλες οι επιφάνειες στα εστιατόρια και τα σημεία υψηλής αφής όπως η κουζίνα αποστειρώνονται ανά ώρα. Όπως ανέφερε η Έλενα Ανδρέου, Deputy Managing Director της Family Restaurants Andreou (McDonald’s), στο InBusinessNews, η μείωση του κύκλου εργασιών ήταν αναμενόμενη αλλά αυτό δεν είναι αιτία για να χάσουμε την ψυχραιμία μας, αφού τα εστιατόρια συνεχίζουν να εξυπηρετούν τον κόσμο με ασφάλεια.
«Αυτό όμως που μας χαροποιεί ιδιαιτέρως, είναι ότι ο κόσμος συνεχίζει να μας εμπιστεύεται και να απολαμβάνει τις αγαπημένες του γεύσεις μέσω των υπηρεσιών ΜcDelivery και Drive Thru, αφού γνωρίζουν πολύ καλά ότι μπορούν να νιώθουν σιγουριά, τόσο κατά την προετοιμασία του κάθε γεύματος / ροφήματος όσο και κατά την παράδοσή του.»
Η Carob Mill Restaurants μερίμνησε τόσο για την ασφάλεια του προσωπικού όσο και των πελατών της. Εκτός από τις αλλαγές στους χώρους εστίασης, η Carob Mill Restaurants, ενσωμάτωσε την τεχνολογία στις καθημερινές της δραστηριότητες, επενδύοντας στη νέα εφαρμογή (App) για περαιτέρω αύξηση της επαφής και διαδραστηκότητας με τους πελάτες. Ταυτόχρονα, εν μέσω πανδημίας, καταγράφηκε αύξηση των υπηρεσιών delivery και take away σε σχέση με την υπηρεσία Dine-In. Σύμφωνα με δηλώσεις του Γιώργου Ιωάννου, CEO της Carob Mill Restaurants, μειώθηκε σημαντικά η ζήτηση στους χώρους εστίασης, κυρίως λόγω των περιοριστικών μέτρων αλλά και της δραματικής μείωσης του τουρισμού.
«Στην Carob Mill Restaurants παρακολουθούμε τις καθημερινές εξελίξεις, κάνουμε ευέλικτους σχεδιασμούς και αναπροσαρμόζουμε τους στόχους και στρατηγικές μας στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του τομέα μας, έτοιμοι να εκμεταλλευθούμε και νέες ευκαιρίες που μπορεί να παρουσιαστούν μέσα σε αυτή την κρίση.»
Όπως όλες οι επιχειρήσεις, έτσι και το Burger Guy έχει επηρεαστεί από την πανδημία αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό. Με τα νέα δεδομένα που επέφερε η πανδημία, υπάρχουν σκέψεις για έναρξη υπηρεσιών delivery. Σύμφωνα με τον ιδρυτή και ιδιοκτήτη του Burger Guy, Ανδρέα Τομάζου, κύριος στόχος είναι η διασφάλιση της άριστης ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων που παρέχονται στους πελάτες. Το εστιατόριο έχει εφαρμόσει όλα τα υγειονομικά κριτήρια του Υπουργείου Υγείας, έχουν τοποθετηθεί αντισηπτικά, σχετικές ενημερωτικές πινακίδες και τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις.
«Σύσσωμη η ομάδα του Burger Guy, έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα έτσι ώστε να ανταπεξέλθουμε στα καινούρια δεδομένα που καλείται να αντιμετωπίσει ο επιχειρηματικός κόσμος. Με γνώμονα πάντα τη δημόσια υγεία, θα επιδιώξουμε να διατηρήσουμε την ποιότητα μας σε υψηλά επίπεδα.»
«Μέχρι και σήμερα, οι επιχειρήσεις μας εξυπηρετούν τους πελάτες μας με υπηρεσίες delivery και take away αλλά το κυριότερο ακολουθώντας πιστά την αυστηρή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων του Υπουργείου και άλλων αρμόδιων αρχών εάν και εφόσον ένας πελάτης επιθυμεί να μας επισκεφτεί.»
«Σημαντικότερο από όλα για εμάς, είναι να κρατήσουμε όλο το προσωπικό μας (55+ υπάλληλους)»
Ένα σημαντικό κομμάτι τις δραστηριότητες των Παραδοσιακών Αλλαντικών Φιλήμων Γεύσεις, είναι το brunch που προσφέρει τα Σαββατοκύριακα, το οποίο εν μέσω πανδημίας έχει επηρεαστεί, ειδικότερα την περίοδο του lockdown αφού για δύο μήνες δεν λειτουργούσε. Παρόλα αυτά, η εταιρεία εστίασε στον τομέα της άμεσης παράδοσης κατ’ οίκον με online και τηλεφωνικές παραγγελίες.
«Κύριο μέλημα μας όσον αφορά την κατ’ οίκον παράδοση, ήταν να εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατό περισσότερο τον κόσμο και να συμβάλουμε στην αποτροπή της άσκοπης μετακίνησης των συμπολιτών μας.»