Πώς οι χώροι εστίασης αντιμετωπίζουν την πανδημία

Ένας από τους τομείς που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την πανδημία, είναι αναμφισβήτητα αυτός της εστίασης. Εστιατόρια και καφετέριες καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας. Την ίδια ώρα, καλούνται να διαχειριστούν και τις ανάγκες των πελατών, οι οποίες εν μέσω κορωνοϊού έχουν διαφοροποιηθεί. 

Διαβάστε ακόμα: Αυτοκίνητα: Δεν έκλεισε τη ψαλίδα της χασούρας ο Οκτώβριος
 
Το InBusinessNews παρουσιάζει πως οι χώροι εστίασης προσαρμόστηκαν στην πανδημία.

Διαβάστε ακόμα: Βερεγγάρια: Θα πουληθεί αυτή τη φορά;


Διαβάστε ακόμα: Κ. Κωνσταντή: Το e-shop του ΕΤΕΚ, το lockdown και η άναρχη ανάπτυξη

PHC Franchise Restaurants Public Ltd: Νέες τακτικές
Η πανδημία και το lockdown δημιούργησαν νέα δεδομένα όσον αφορά τα καφεστιατόρια της PHC. Μπορεί ο κύκλος εργασιών της εταιρείας να μειώθηκε, ωστόσο η εταιρεία προχώρησε σε αλλαγή στρατηγικής με επίκεντρο την ενδυνάμωση της υπηρεσίας delivery και take away αλλά και την έναρξη συνεργασίας με πλατφόρμες online παραγγελίας. Όπως ανέφερε ο Chief Marketing Manager, Vicken Sarkissian στο InBusinessNews, η πολύχρονη εμπειρία της εταιρείας στον τομέα της υπηρεσίας delivery, οδήγησε στη λήψη νέων τακτικών όπως το contactless delivery. Συγκεκριμένα, όλοι οι οδηγοί μετέφεραν κινητό τραπεζάκι κατά την παράδοση και χρησιμοποιούσαν μηχανάκια ανέπαφης πληρωμής με κάρτα, περιορίζοντας έτσι στο ελάχιστο την φυσική επαφής με τους πελάτες. Όσον αφορά την πρόσφατη απόφαση για χρήση μάσκας σε εσωτερικούς χώρους, ο κ. Sarkissian σημείωσε ότι δεν δημιούργησε αντιδράσεις από πλευράς πελατών αφού η απόφαση αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.

 

McDonald’s Κύπρου: Μαζί θα τα καταφέρουμε
Από την αρχή της πανδημίας, η McDonald’s Κύπρου έχει προβεί σε αλλαγές έτσι ώστε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα με κύριο μέλημα την εξυπηρέτηση των πελατών με ασφάλεια. Κατά την διάρκεια του lockdown παρατηρήθηκε αύξηση των υπηρεσιών McDelivery™ και Drive-Thru, κάτι που ισχύει μέχρι και σήμερα κυρίως σε Λεμεσό και Πάφο. Όσον αφορά τους εργαζόμενους, όλοι λαμβάνουν τα κατάλληλα προστατευτικά μέτρα, όπως είναι τα γάντια, η χρήση μάσκας, οι αποστάσεις, η μέτρηση της θερμοκρασίας και η αποστείρωση των χεριών κάθε 30 λεπτά. Επιπρόσθετα, όλες οι επιφάνειες στα εστιατόρια και τα σημεία υψηλής αφής όπως η κουζίνα αποστειρώνονται ανά ώρα. Όπως ανέφερε η Έλενα Ανδρέου, Deputy Managing Director της Family Restaurants Andreou (McDonald’s), στο InBusinessNews, η μείωση του κύκλου εργασιών ήταν αναμενόμενη αλλά αυτό δεν είναι αιτία για να χάσουμε την ψυχραιμία μας, αφού τα εστιατόρια συνεχίζουν να εξυπηρετούν τον κόσμο με ασφάλεια.
«Αυτό όμως που μας χαροποιεί ιδιαιτέρως, είναι ότι ο κόσμος συνεχίζει να μας εμπιστεύεται και να απολαμβάνει τις αγαπημένες του γεύσεις μέσω των υπηρεσιών ΜcDelivery και Drive Thru, αφού γνωρίζουν πολύ καλά ότι μπορούν να νιώθουν σιγουριά, τόσο κατά την προετοιμασία του κάθε γεύματος / ροφήματος όσο και κατά την παράδοσή του.» 

 

Carob Mill Restaurants: Είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση
Η Carob Mill Restaurants μερίμνησε τόσο για την ασφάλεια του προσωπικού όσο και των πελατών της. Εκτός από τις αλλαγές στους χώρους εστίασης, η Carob Mill Restaurants, ενσωμάτωσε την τεχνολογία στις καθημερινές της δραστηριότητες, επενδύοντας στη νέα εφαρμογή (App) για περαιτέρω αύξηση της επαφής και διαδραστηκότητας με τους πελάτες. Ταυτόχρονα, εν μέσω πανδημίας, καταγράφηκε αύξηση των υπηρεσιών delivery και take away σε σχέση με την υπηρεσία Dine-In. Σύμφωνα με δηλώσεις του Γιώργου Ιωάννου, CEO της Carob Mill Restaurants, μειώθηκε σημαντικά η ζήτηση στους χώρους εστίασης, κυρίως λόγω των περιοριστικών μέτρων αλλά και της δραματικής μείωσης του τουρισμού.
«Στην Carob Mill Restaurants παρακολουθούμε τις καθημερινές εξελίξεις, κάνουμε ευέλικτους σχεδιασμούς και αναπροσαρμόζουμε τους στόχους και στρατηγικές μας στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του τομέα μας, έτοιμοι να εκμεταλλευθούμε και νέες ευκαιρίες που μπορεί να παρουσιαστούν μέσα σε αυτή την κρίση.»
 
 
Burger Guy: Βλέψεις για Delivery
Όπως όλες οι επιχειρήσεις, έτσι και το Burger Guy έχει επηρεαστεί από την πανδημία αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό. Με τα νέα δεδομένα που επέφερε η πανδημία, υπάρχουν σκέψεις για έναρξη υπηρεσιών delivery. Σύμφωνα με τον ιδρυτή και ιδιοκτήτη του Burger Guy, Ανδρέα Τομάζου, κύριος στόχος είναι η διασφάλιση της άριστης ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων που παρέχονται στους πελάτες. Το εστιατόριο έχει εφαρμόσει όλα τα υγειονομικά κριτήρια του Υπουργείου Υγείας, έχουν τοποθετηθεί αντισηπτικά, σχετικές ενημερωτικές πινακίδες και τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις.
«Σύσσωμη η ομάδα του Burger Guy, έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα έτσι ώστε να ανταπεξέλθουμε στα καινούρια δεδομένα που καλείται να αντιμετωπίσει ο επιχειρηματικός κόσμος. Με γνώμονα πάντα τη δημόσια υγεία, θα επιδιώξουμε να διατηρήσουμε την ποιότητα μας σε υψηλά επίπεδα.»
 
 
Pull-A-Mango, Box Stasikratous και That’s Why: Προσαρμογή στα νέα δεδομένα 
Όπως ανέφερε στο InBusinessNews o Λεωνίδας Χατζηνικολάου, συνιδιοκτήτης του Box Stasikratous, Pull-A-Mango και That’s Why, οι εταιρείες έχουν προχωρήσει σε αρκετές αλλαγές για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν. Συγκεκριμένα, έχουν διαφοροποιήσει τα ωράριά τους και παράλληλα οι χώροι διαμορφώθηκαν κατάλληλα για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις υφιστάμενες ανάγκες.
«Μέχρι και σήμερα, οι επιχειρήσεις μας εξυπηρετούν τους πελάτες μας με υπηρεσίες delivery και take away αλλά το κυριότερο ακολουθώντας πιστά την αυστηρή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων του Υπουργείου και άλλων αρμόδιων αρχών εάν και εφόσον ένας πελάτης επιθυμεί να μας επισκεφτεί.»
«Σημαντικότερο από όλα για εμάς, είναι να κρατήσουμε όλο το προσωπικό μας (55+ υπάλληλους)»
 
 
Red Sheep Coffee: Ενέργειες για αύξηση των πωλήσεων
Το Red Sheep Coffee,  στα πλαίσια αντιστάθμισης των επιπτώσεων της πανδημίας, προχώρησε σε ενέργειες για αύξηση των πωλήσεων όπως είναι οι νέοι κωδικοί προϊόντων, τα νέα μεγέθη στα ροφήματα και η προσθήκη της Κυριακής στις μέρες λειτουργίας. Επιπρόσθετα, ο κορωνοϊος δεν στάθηκε εμπόδιο για νέες συμφωνίες, αφού εντός Δεκεμβρίου, πρόκειται να ανοίξει τις πύλες του το νέο κατάστημα Red Sheep Coffee στην Έγκωμη. Όπως μας ανέφερε ο Κλείτος Χριστοδούλου, ιδρυτής του Red Sheep Coffee, παρατηρήθηκε ραγδαία αύξηση στις ηλεκτρονικές / ανέπαφες πληρωμές και το delivery που ήταν πάντα μεγάλο μέρος του business της εταιρείας, διατηρήθηκε και στην περίοδο του lockdown αλλά και μετέπειτα.
 
 
Παραδοσιακά Αλλαντικά Φιλήμων Γεύσεις: Εστίαση στην άμεση παράδοση 
Ένα σημαντικό κομμάτι τις δραστηριότητες των Παραδοσιακών Αλλαντικών Φιλήμων Γεύσεις, είναι το brunch που προσφέρει τα Σαββατοκύριακα, το οποίο εν μέσω πανδημίας έχει επηρεαστεί, ειδικότερα την περίοδο του lockdown αφού για δύο μήνες δεν λειτουργούσε. Παρόλα αυτά, η εταιρεία εστίασε στον τομέα της άμεσης παράδοσης κατ’ οίκον με online και τηλεφωνικές παραγγελίες.
«Κύριο μέλημα μας όσον αφορά την κατ’ οίκον παράδοση, ήταν να εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατό περισσότερο τον κόσμο και να συμβάλουμε στην αποτροπή της άσκοπης μετακίνησης των συμπολιτών μας.»

 

Δειτε Επισης

Amanti, MadeForTwo Hotels: Επαναλειτουργεί ανανεωμένο από 1η Απριλίου για το καλοκαίρι του 2024
Το πρωτοποριακό φόρουμ «Γυναίκες στον Αέρα» της Wizz Air
Paradox Museum Limassol: Γιορτάζει ένα χρόνο λειτουργίας με δωρεάν είσοδο σε όλα τα παιδιά
Εκστρατεία καλλιέργειας οδικής συνείδησης από την ΕΤΑΠ Πάφου
Vessel Check: Νέα υπηρεσία από τη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Ελληνική Τράπεζα: Μονόδρομος η εξέλιξη για μια ανταγωνιστική τουριστική βιομηχανία
Επιμόρφωση των εργαζομένων του τουρισμού σε νέα σημεία ενδιαφέροντος της Περιφέρειας Λάρνακας
Ηγεσία: Ο ρόλος του ηγέτη σε όλα τα επίπεδα
Προετοιμασίες από τα αεροδρόμια της Κύπρου για την άφιξη των τουριστών
Στις 87.961 οι αφίξεις τουριστών τον Ιανουάριο 2024