Nautimar Marine: Με το Chaparral 277SSX στο Limassol Boat Show
07:32 - 08 Μαΐου 2019
Διαβάστε ακόμα: Οι περιοχές με τα πιο ακριβά σπίτια της Λευκωσίας
Διαβάστε ακόμα: Limassol Del Mar: Με υπογραφή Gianfranco Ferre Home
Διαβάστε ακόμα: Ακίνητα: Οι ξένοι επιλέγουν Πάφο
Δώστε μας κάποια χαρακτηριστικά της εταιρεία σας. Ποιες μάρκες αντιπροσωπεύετε;
Η Nautimar Marine είναι μια από τις παλιότερες εταιρείες που ασχολούνται με την πώληση σκαφών αναψυχής στην Κύπρο αφού επίσημα ξεκίνησε τις εργασίες της το 1995 από στελέχη που ασχολούντο με το αντικείμενο «σκάφος» χρόνια πριν. Είναι ένα αποτέλεσμα της αγάπης των δημιουργών της που ουσιαστικά, έκαναν το χόμπι τους, δουλειά.
Κλείνοντας λοιπόν 24 χρόνια ζωής στο χώρο, έχουμε πολλή πείρα σε σκάφη διαφόρων μεγεθών αφού έχουμε ασχοληθεί τόσο με μικρά αλλά και με μεγάλα, σκάφη πολυτελείας για πελάτες μας στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Η ευελιξία και εμπειρία σε κάθε τύπο σκάφους είναι ίσως τα δυνατότερα χαρακτηριστικά μας αφού έχουμε συμβουλέψει και πωλήσει σκάφη μέχρι και 32 μέτρα κατασκευασμένα με διάφορα υλικά, από fiberglass, σίδερο και αλουμίνιο.
Η γκάμα των σκαφών που αντιπροσωπεύουμε σήμερα καλύπτει όλο σχεδόν το φάσμα της «σκαφικής» πίττας. Όταν ξεκινήσαμε το 1995, ασχολούμασταν για τα πρώτα λίγα χρόνια με το φουσκωτό σκάφος. Ήταν η εταιρεία μας που έβαλε τα θεμέλια να αναπτυχθεί το είδος από έκτοτε. Από την γκάμα που είχαμε τότε, κρατήσαμε την Joker Boat που είναι στην Ιταλία η πρώτη σε πωλήσεις φουσκωτών σκαφών πάνω από μια δεκαετία. Κατασκευάζουν φουσκωτά από 3 μέχρι 11 μέτρα.
Για τους πελάτες με απαιτήσεις στο ψάρεμα, τα σκάφη της θρυλικής Robalo δεν χρειάζονται συστάσεις. Μια φίρμα με 50 χρόνια εμπειρίας στον τύπο αυτό συνεχώς καινοτομεί και πρωτεύει.
Στα μεγάλα σκάφη πολυτελείας επιλέξαμε τη λιγότερο πεπατημένη προσφέροντας υψηλής ποιότητας σκάφη με τις πιο μεγάλες δυνατότητες να επιλέγει ο ιδιοκτήτης μέχρι και όλες τις παραμέτρους. Είναι ο κόσμος των semi-custom και custom-built σκαφών όπου μια ομάδα ειδικών δημιουργεί το σκάφος που σας ταιριάζει απόλυτα.
Έχοντας λοιπόν την εμπειρία σε τουλάχιστον 3 τέτοια σκάφη πολυτελείας που είναι μοναδικά, μπορούμε να δημιουργήσουμε εκείνη την ομάδα και να κατευθυνθούμε εκεί που θα φέρει το βέλτιστο αποτέλεσμα.
Τι να περιμένουμε από την παρουσία σας στο Limassol Boat Show; Τι είδους και ποια σκάφη θα εκθέσετε; Ποια εξ αυτών θα τεθούν στο επίκεντρο της παρουσίασης;
Το γραφείο μας στην καρδιά της μαρίνας Λεμεσού, το οποίο ονομάζουμε Yachting Lounge Office, θα είναι ανοικτό αφού εκεί ο πελάτης μας είναι όσο πιο άνετος μπορεί να είναι, με όλα τα κομφόρ. Παράλληλα, θα έχουμε και ένα ανοικτό χώρο ακριβώς απέναντι όπου θα έχουμε κάποια σκάφη με επίκεντρο το εντυπωσιακό Chaparral 277SSX, ένα μεγάλο bow rider που θα καταπλήξει.
Κατά τη διάρκεια του V.I.P. Superyacht Event το Σάββατο και την Κυριακή, το οποίο κύριος χορηγός είναι τα Cyprus Casinos, θα έχουμε ένα σταντ και παράλληλα θα έχουμε εντός της μαρίνα και ένα 26-μετρο yacht της Van der Valk που θα μπορεί κάποιος να επισκέπτεται με ειδική διευθέτηση. Το event αυτό είναι ανοικτό σε κατόχους προσκλήσεων μόνο.
Πόσο βοηθούν η δημιουργία μαρίνων αλλά και το Limassol Boat Show στο να ενθαρρυνθούν οι Κύπριοι αλλά και οι ξένοι που ζουν στην Κύπρο να αγοράσουν σκάφος/βάρκα και να ασχοληθούν με τη θάλασσα;
Βοηθούν αρκετά. Ένα από τα προβλήματα που έχουμε στην Κύπρο λόγω της γεωγραφικής μας θέσης και της μορφής της ακτογραμμής, είναι η έλλειψη τελικών προορισμών και ασφαλών σημείων διανυκτέρευσης. Οι μαρίνες συμβάλουν στη δημιουργία τέτοιου δικτύου προορισμών οπόταν ενθαρρύνουν την αγορά σκάφους. Οι πολυτελείς μαρίνες πέραν των προαναφερθέντων, δημιουργούν και την ανάγκη αγοράς σκάφους που κάποιες φορές όσο και αν δεν θέλουμε να το αναγνωρίσουμε, είναι και μια κοινωνική ανάγκη ταξικού προσδιορισμού. Με αυτό το σκεπτικό, θα ήμουν ακόμα πιο ευτυχισμένος αν το κράτος αναγνώριζε την ανάγκη δημιουργίας μικρότερων χώρων ελλιμενισμού για μικρότερα σκάφη έτσι ώστε να μπορέσει να αναπτυχθεί ο ναυτικός τουρισμός σε όλα τα οικονομικά στρώματα.
Ποιες βασικές συμβουλές θα δίνατε σε έναν «πρωτάρη» που θέλει να αγοράσει την πρώτη του βάρκα η γιοτ;
Το σκάφος θέλει εμπειρία και αυτή αποκτάται με τα χρόνια ιδιοκτησίας. Στους πρωτάρηδες όμως το βασικότερο λάθος που βλέπω να γίνεται είναι η έλλειψη ολοκληρωμένης και αντικειμενικής αντίληψης και ανάλυσης των αναγκών του ενδιαφερομένου. Πριν αγοράσετε σκάφος μιλήστε με κόσμο που είναι έμπειρος αλλά ακόμα πιο σημαντικό, να είναι ειλικρινής στις εισηγήσεις του, ιδιαίτερα αν υπάρχει και οικονομικό συμφέρον. Όπως σε κάθε χώρο, εντός του χώρου μας υπάρχουν επαγγελματίες – κάποιοι σωστότεροι από άλλους - και είναι σημαντικό ο κάθε υποψήφιος αγοραστής να ζητά συστάσεις και από άλλους πελάτες ή συνεργάτες, να ψάχνει καλά το θέμα. Ένα άλλο σημαντικό σημείο σε πρωτάρηδες είναι να παραδέχεται ότι δεν κατέχει το αντικείμενο. Έχω παρατηρήσει ότι όσο μεγαλώνει η αξία του σκάφους που πρόκειται να αγοραστεί, τόσο πιο συχνό φαινόμενο είναι ο υποψήφιος να είναι «παντογνώστης». Είναι ένα πολύπλοκο θέμα και χρήζει πολλής προσοχής και αμοιβαίας κατανόησης μεταξύ των συμβαλλομένων. Είναι εδώ που η εμπειρία μας και οι ευχαριστημένοι πελάτες και συνεργάτες έρχονται να μας ανταμείψουν.