Nautimar Marine: Με το Chaparral 277SSX στο Limassol Boat Show

InBusinessNews  08/05/2019 07:32
Nautimar Marine: Με το Chaparral 277SSX στο Limassol Boat Show

Nautimar Marine: Με το Chaparral 277SSX στο Limassol Boat Show

InBusinessNews  08/05/2019 07:32
Με προμετωπίδα της το εντυπωσιακό σκάφος, Chaparral 277SSX, ένα μεγάλο bow rider που θα καταπλήξει, συμμετέχει στο Limassol Boat Show που θα πραγματοποιηθεί στις 9 – 12 Μαΐου, η εταιρεία Nautimar Marine.
Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, o ιδιοκτήτης της εταιρείας, Γιάννος Νικολαΐδης, αναφέρεται επίσης στο 26-μετρο yacht της Van der Valk, το οποίο θα βρίσκεται εντός της μαρίνας και θα μπορεί κάποιος να επισκέπτεται με ειδική διευθέτηση. Εξηγεί τη σημαντικότητα της ύπαρξης μαρίνων στην Κύπρο, ενώ μεταφέρει τις συμβουλές του σε όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν σκάφος για πρώτη φορά. Οι πρωτάρηδες, τονίζει, πριν αγοράσουν σκάφος, θα πρέπει να μιλήσουν με άτομα που γνωρίζουν το αντικείμενο και θα τους δώσουν τις κατάλληλες συμβουλές, καθώς «το σκάφος θέλει εμπειρία και αυτή αποκτάται με τα χρόνια ιδιοκτησίας».

Διαβάστε ακόμα: Οι περιοχές με τα πιο ακριβά σπίτια της Λευκωσίας

Διαβάστε ακόμα: Limassol Del Mar: Με υπογραφή Gianfranco Ferre Home

Διαβάστε ακόμα: Ακίνητα: Οι ξένοι επιλέγουν Πάφο
 
Δώστε μας κάποια χαρακτηριστικά της εταιρεία σας. Ποιες μάρκες αντιπροσωπεύετε;
Η Nautimar Marine είναι μια από τις παλιότερες εταιρείες που ασχολούνται με την πώληση σκαφών αναψυχής στην Κύπρο αφού επίσημα ξεκίνησε τις εργασίες της το 1995 από στελέχη που ασχολούντο με το αντικείμενο «σκάφος» χρόνια πριν. Είναι ένα αποτέλεσμα της αγάπης των δημιουργών της που ουσιαστικά, έκαναν το χόμπι τους, δουλειά.
Κλείνοντας λοιπόν 24 χρόνια ζωής στο χώρο, έχουμε πολλή πείρα σε σκάφη διαφόρων μεγεθών αφού έχουμε ασχοληθεί τόσο με μικρά αλλά και με μεγάλα, σκάφη πολυτελείας για πελάτες μας στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Η ευελιξία και εμπειρία σε κάθε τύπο σκάφους είναι ίσως τα δυνατότερα χαρακτηριστικά μας αφού έχουμε συμβουλέψει και πωλήσει σκάφη μέχρι και 32 μέτρα κατασκευασμένα με διάφορα υλικά, από fiberglass, σίδερο και αλουμίνιο.
 
Παράλληλα, εδώ και 18 χρόνια ασχολούμαστε με τις ναυλώσεις σκαφών στο εξωτερικό οργανώνοντας τις διακοπές πολλών φίλων της θάλασσας με σκάφη σε διάφορες χώρες αλλά κυρίως στην Ελλάδα.
Η γκάμα των σκαφών που αντιπροσωπεύουμε σήμερα καλύπτει όλο σχεδόν το φάσμα της «σκαφικής» πίττας. Όταν ξεκινήσαμε το 1995, ασχολούμασταν για τα πρώτα λίγα χρόνια με το φουσκωτό σκάφος. Ήταν η εταιρεία μας που έβαλε τα θεμέλια να αναπτυχθεί το είδος από έκτοτε. Από την γκάμα που είχαμε τότε, κρατήσαμε την Joker Boat που είναι στην Ιταλία η πρώτη σε πωλήσεις φουσκωτών σκαφών πάνω από μια δεκαετία. Κατασκευάζουν φουσκωτά από 3 μέχρι 11 μέτρα.
 
Στο πολυεστερικό, μικρό προς μέσο σκάφος, έχουμε τρείς επιλογές αναλόγως αναγκών, όλες από τις ΗΠΑ.
 
Η Chaparral Boats είναι μια εταιρεία με μισό αιώνα πείρα στην κατασκευή μικρών, ταχύπλοων σκαφών. Εδώ και 4 χρόνια βρίσκεται στην κορυφή της αγοράς στην Αμερική αφού ο συνδυασμός σχεδιασμού, ποιότητας και τιμής είναι ουσιαστικά ότι καλύτερο υπάρχει στη αγορά. Ένα κομμάτι της sport αγοράς σκαφών περιλαμβάνει και τα jet boats. Η Chaparral, αναγνωρίζοντας αυτές τις τάσεις έχει δημιουργήσει μια γκάμα του είδους την οποία ονόμασε Vortex Boats και απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς χρήστες με βλέψεις στα θαλάσσια σπορ διατηρώντας τις λειτουργικές λύσεις και την πολυτέλεια που έχουν σε ένα Chaparral.
Για τους πελάτες με απαιτήσεις στο ψάρεμα, τα σκάφη της θρυλικής Robalo δεν χρειάζονται συστάσεις. Μια φίρμα με 50 χρόνια εμπειρίας στον τύπο αυτό συνεχώς καινοτομεί και πρωτεύει.
Στα μεγάλα σκάφη πολυτελείας επιλέξαμε τη λιγότερο πεπατημένη προσφέροντας υψηλής ποιότητας σκάφη με τις πιο μεγάλες δυνατότητες να επιλέγει ο ιδιοκτήτης μέχρι και όλες τις παραμέτρους. Είναι ο κόσμος των semi-custom και custom-built σκαφών όπου μια ομάδα ειδικών δημιουργεί το σκάφος που σας ταιριάζει απόλυτα.
 
Για το κομμάτι αυτό, έχουμε συνεργαστεί με δύο κατασκευαστές. Η Sundeck Yachts από την Ιταλία προσφέρει πολυεστερικά σκάφη δεδομένου σχήματος αλλά που έχουν τη δυνατότητα να σχεδιαστούν εσωτερικά με υλικά που ο ιδιοκτήτης θα διαλέξει έτσι ώστε να τον χαρακτηρίζουν πλήρως. Το Ολλανδικό ναυπηγείο Van der Valk Shipyard κατασκευάζει μεταλλικά σκάφη, κυρίως σε αλουμίνιο. Ο κάθε ιδιοκτήτης αποφασίζει τις λεπτομέρειες και υπάρχει μέχρι και η δυνατότητα να κατασκευάζονται σκάφη μοναδικά που αντανακλούν τα γούστα και απαιτήσεις του ιδιοκτήτη. Χωρίς να είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα πολυεστερικά, τα σκάφη αυτά ανοίγουν εντελώς άλλους ορίζοντες στους έμπειρους ενδιαφερομένους. Συχνά, κάνουμε το παραλληλισμό: τα σπίτια που κτίζουν οι ιδιοκτήτες σκαφών, αφού είναι στις πλείστες φορές μοναδικά, γιατί το σκάφος (που ενδεχομένως να είναι και ακριβότερο), να είναι το ίδιο με κάποιο άλλο;
Έχοντας λοιπόν την εμπειρία σε τουλάχιστον 3 τέτοια σκάφη πολυτελείας που είναι μοναδικά, μπορούμε να δημιουργήσουμε εκείνη την ομάδα και να κατευθυνθούμε εκεί που θα φέρει το βέλτιστο αποτέλεσμα.
 
Τι να περιμένουμε από την παρουσία σας στο Limassol Boat Show; Τι είδους και ποια σκάφη θα εκθέσετε; Ποια εξ αυτών θα τεθούν στο επίκεντρο της παρουσίασης;
Το γραφείο μας στην καρδιά της μαρίνας Λεμεσού, το οποίο ονομάζουμε Yachting Lounge Office, θα είναι ανοικτό αφού εκεί ο πελάτης μας είναι όσο πιο άνετος μπορεί να είναι, με όλα τα κομφόρ. Παράλληλα, θα έχουμε και ένα ανοικτό χώρο ακριβώς απέναντι όπου θα έχουμε κάποια σκάφη με επίκεντρο το εντυπωσιακό Chaparral 277SSX, ένα μεγάλο bow rider που θα καταπλήξει.
Κατά τη διάρκεια του V.I.P. Superyacht Event το Σάββατο και την Κυριακή, το οποίο κύριος χορηγός είναι τα Cyprus Casinos, θα έχουμε ένα σταντ και παράλληλα θα έχουμε εντός της μαρίνα και ένα 26-μετρο yacht της Van der Valk που θα μπορεί κάποιος να επισκέπτεται με ειδική διευθέτηση. Το event αυτό είναι ανοικτό σε κατόχους προσκλήσεων μόνο.
 
2


 
Πόσο βοηθούν η δημιουργία μαρίνων αλλά και το Limassol Boat Show στο να ενθαρρυνθούν οι Κύπριοι αλλά και οι ξένοι που ζουν στην Κύπρο να αγοράσουν σκάφος/βάρκα και να ασχοληθούν με τη θάλασσα;
Βοηθούν αρκετά. Ένα από τα προβλήματα που έχουμε στην Κύπρο λόγω της γεωγραφικής μας θέσης και της μορφής της ακτογραμμής, είναι η έλλειψη τελικών προορισμών και ασφαλών σημείων διανυκτέρευσης. Οι μαρίνες συμβάλουν στη δημιουργία τέτοιου δικτύου προορισμών οπόταν ενθαρρύνουν την αγορά σκάφους. Οι πολυτελείς μαρίνες πέραν των προαναφερθέντων, δημιουργούν και την ανάγκη αγοράς σκάφους που κάποιες φορές όσο και αν δεν θέλουμε να το αναγνωρίσουμε, είναι και μια κοινωνική ανάγκη ταξικού προσδιορισμού. Με αυτό το σκεπτικό, θα ήμουν ακόμα πιο ευτυχισμένος αν το κράτος αναγνώριζε την ανάγκη δημιουργίας μικρότερων χώρων ελλιμενισμού για μικρότερα σκάφη έτσι ώστε να μπορέσει να αναπτυχθεί ο ναυτικός τουρισμός σε όλα τα οικονομικά στρώματα.

 

3
 
4

 
Ποιες βασικές συμβουλές θα δίνατε σε έναν «πρωτάρη» που θέλει να αγοράσει την πρώτη του βάρκα η γιοτ;
Το σκάφος θέλει εμπειρία και αυτή αποκτάται με τα χρόνια ιδιοκτησίας. Στους πρωτάρηδες όμως το βασικότερο λάθος που βλέπω να γίνεται είναι η έλλειψη ολοκληρωμένης και αντικειμενικής αντίληψης και ανάλυσης των αναγκών του ενδιαφερομένου. Πριν αγοράσετε σκάφος μιλήστε με κόσμο που είναι έμπειρος αλλά ακόμα πιο σημαντικό, να είναι ειλικρινής στις εισηγήσεις του, ιδιαίτερα αν υπάρχει και οικονομικό συμφέρον. Όπως σε κάθε χώρο, εντός του χώρου μας υπάρχουν επαγγελματίες – κάποιοι σωστότεροι από άλλους - και είναι σημαντικό ο κάθε υποψήφιος αγοραστής να ζητά συστάσεις και από άλλους πελάτες ή συνεργάτες, να ψάχνει καλά το θέμα. Ένα άλλο σημαντικό σημείο σε πρωτάρηδες είναι να παραδέχεται ότι δεν κατέχει το αντικείμενο. Έχω παρατηρήσει ότι όσο μεγαλώνει η αξία του σκάφους που πρόκειται να αγοραστεί, τόσο πιο συχνό φαινόμενο είναι ο υποψήφιος να είναι «παντογνώστης». Είναι ένα πολύπλοκο θέμα και χρήζει πολλής προσοχής και αμοιβαίας κατανόησης μεταξύ των συμβαλλομένων. Είναι εδώ που η εμπειρία μας και οι ευχαριστημένοι πελάτες και συνεργάτες έρχονται να μας ανταμείψουν.

 

1

 

Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας