Φωνή: Χαιρετίζει την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Ως Συμβούλιο Φωνή, χαιρετίζουμε τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, κ. Πρόδρομου Προδρόμου, καθώς και την απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, σχετικά με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία με τη Νέα Σχολική χρονιά, η οποία θα καλύπτει όλες τις βαθμίδες (από την προδημοτική εκπαίδευση μέχρι και την 3η Λυκείου).

Ταυτόχρονα όμως, καλούμε το Υπουργείο να προχωρήσει αποφασιστικά εξαγγέλλοντας και τηρώντας τις συγκεκριμένες διαδικασίες, δράσεις και χρονοδιαγράμματα, τα οποία θα ενισχύσουν την αξιοπιστία του, υπογραμμίζοντας τον αμετάκλητο χαρακτήρα της δέσμευσής του.

Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αποτελεί δικαίωμα κάθε παιδιού, ενώ αδιαμφισβήτητα τα προφυλάσσει σε μεγάλο βαθμό από κακοποιητικές συμπεριφορές, καθώς ενισχύει τις γνώσεις τους, αναπτύσσει δεξιότητες, ενώ παράλληλα καλλιεργεί στάσεις που καθιστούν τα παιδιά ικανά να προστατεύουν τον εαυτό τους σε όλα τα επίπεδα. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση περιλαμβάνεται στην Εθνική Στρατηγική για την Προστασία των Παιδιών από τη Σεξουαλική Εκμετάλλευση, τη Σεξουαλική Κακοποίηση και την Παιδική Πορνογραφία από το 2016, καθώς και στο Σχέδιο Δράσης για την τριετία 2021-2023.

Ως Συμβούλιο Φωνή, είμαστε στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για οποιαδήποτε βοήθεια, στηρίζοντας το έργο τους.

‘’Τα παιδιά έχουν πλέον Φωνή’’  

Δειτε Επισης

Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands
10 χρόνια προσφοράς Andrey & Julia Dashin’s Foundation