Ζ. Ζηντίλης: Νέα αρχή για τον Super FM με τη διαχείριση από την IMH

Ως μια πολύ καλή αφορμή για περισσότερη εξέλιξη του Super FM χαρακτηρίζει της συγκυρία της νέας αρχής, με τη σκυτάλη της διαχείρισης να πηγαίνει στον όμιλο της ΙΜΗ, ο γενικός διευθυντής του σταθμού, Ζήνωνας Ζηντίλης.

Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, o κ. Ζηντίλης υπογραμμίζει παράλληλα πως η δηλωμένη διάθεση της IMH να ενισχύσει περαιτέρω και να επενδύσει στον σταθμό, θα αποτελέσει και για όλους στον Super FM την αφετηρία μιας νέας προσπάθειας για επίτευξη νέων στόχων.

Επισημαίνοντας ότι το ραδιόφωνο στην Κύπρο, όχι μόνο βγαίνει αλώβητο μέσα από τον ανταγωνισμό των άλλων μέσων, αλλά παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή, υγιή και κερδοφόρα ΜΜΕ, ο γενικός διευθυντής του Super FM εξηγεί περαιτέρω γιατί αποτελεί ένα τόσο καλό μέσο για τους διαφημιζόμενους.

Διαβάστε ακόμα: 

Μείωση ή μηδενισμό ΦΠΑ σε βασικά προϊόντα ζητούν οι λιανέμποροι

Η αεροπορική συνδεσιμότητα της Κύπρου και ο... μπελάς της Τουρκίας

«Οι διαφημιζόμενοι», αναφέρει, «γνωρίζουν πως το μήνυμά τους μπορεί να φτάσει πολύ αποτελεσματικά στον ακροατή σε ένα μέσο που θεωρεί καλό και αξιόπιστο φίλο, και που έχει παντού μαζί του για ενημέρωση, διασκέδαση, παρεΐστικες στιγμές. Και άρα, αφού το εμπιστεύεται ως μέσο, μπορεί και πιο άμεσα να επηρεαστεί από τα διαφημιστικά μηνύματα που μεταδίδει».

Αναφερόμενος ειδικότερα στον Super FM, ο Ζήνωνας Ζηντίλης υπογραμμίζει ότι οι πελάτες του σταθμού γνωρίζουν πως έχουν να κάνουν με ένα σταθμό που ηγείται, προβλέπει και προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές των καιρών.

«Η κυρίαρχη αντίληψη που έχουν για τον Super FΜ είναι πως το σλόγκαν που μας καθιέρωσε, ‘’Ο Πρώτος Μουσικός Σταθμός της Κύπρου’’, μεταφράζεται πέρα από τις ακροαματικότητες, σε ένα leading brand που μπορούν να εμπιστεύονται σταθερά και χωρίς αμφισβήτηση. Κάτι που βεβαίως και μας τιμά, αλλά και που αυξάνει την ευθύνη που έχουμε να ανταποκρινόμαστε στις ψηλές προσδοκίες τους», υπογραμμίζει.

Μιλήστε μας αρχικά λίγο για την ιστορία του Super FM

H ιστορία του Super FM ξεκινά παράλληλα με την «επανάσταση» της ιδιωτικής ραδιοφωνίας στο νησί μας, καθώς ήταν ο πρώτος αμιγώς μουσικός σταθμός που δημιουργήθηκε και από τότε πρωταγωνιστεί σαν leading brand στα μουσικά ραδιόφωνα, αλλά και ευρύτερα στα πολιτιστικά και μουσικά δρώμενα του χώρου.

Είμαστε ταπεινά περήφανοι για μια πολυετή πορεία με πρωτιές στις ακροαματικότητες, κερδίζοντας την αγάπη και την εμπιστοσύνη του κοινού,  τουλάχιστον τριών γενιών (Χ, Y & Z), αλλά και γιατί υπήρξαμε και πρωτοπόροι σε μια σειρά από πρακτικές και ενέργειες που σήμερα αποτελούν το standard τρόπο διαχείρισης ενός σύγχρονου ραδιοφώνου. Και επειδή το ραδιόφωνο αποδείχτηκε τόσο ανθεκτικό ως μέσο-επιβίωσε στην επέλαση της τηλεόρασης, άντεξε με επιτυχία στην πίεση από πλατφόρμες όπως το ΥοuTube και Spotify, πρόσφατα βγήκε δυνατό μέσα από τα lockdown κ.ο.κ- είναι ένα μέσο που εξελίσσεται διαρκώς και μαζί του εξελισσόμαστε κι εμείς.

Και μια πολύ καλή αφορμή για περισσότερη εξέλιξη του προϊόντος μας είναι αυτή η συγκυρία της νέας αρχής με τη σκυτάλη της διαχείρισης να πηγαίνει στον όμιλο της ΙΜΗ. Η δηλωμένη διάθεση του ομίλου να ενισχύσει περαιτέρω και να επενδύσει στον σταθμό θα αποτελέσει και για όλους μας στον SUPER την αφετηρία μιας νέας προσπάθειας να πετύχουμε νέους στόχους, έχοντας πάντα στο μυαλό τη δήλωση αποστολής μας: Να προσφέρουμε μια κορυφαία εμπειρία στον ακροατή μας, μοιραζόμενοι μαζί του ένα εκλεκτικό μείγμα από τη καλύτερη μουσική μαζί με ψυχαγωγία, παρέα και ενημέρωση που να ανταποκρίνεται ακριβώς στις ανάγκες του, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα τις ανάγκες των διαφημιστών μας να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα τους.

Ο Super στην πορεία θέλησε να είναι κάτι περισσότερο από απλά ένα μουσικό ραδιόφωνο, προσθέτοντας στους στόχους τη δημιουργία και στήριξη σημαντικών ενεργειών που να αναβαθμίζουν τη προσφορά στην καλλιτεχνική ζωή του τόπου.  Στην πρόσφατη πια ιστορία μας προστίθενται η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών και η προεργασία μας για την αναπόφευκτη μεταφορά στο ψηφιακό ραδιόφωνο στο σύντομο μέλλον. Έτοιμοι για κάθε μια από τις προκλήσεις της νέας εποχής.

Διαχρονικά φρέσκος

Πώς καταφέρνει λοιπόν με τόσα χρόνια ιστορίας ο SUPER να παραμένει τόσο φρέσκος και επίκαιρος;

Παρακολουθούμε διαρκώς τις διεθνείς τάσεις, αφουγκραζόμαστε τις ιδιαιτερότητες της τοπικής κουλτούρας, προσφέρουμε εμπειρίες ακρόασης που ταιριάζουν με το μοντέρνο lifestyle, επενδύουμε στις online πλατφόρμες, βγαίνουμε από τις τυποποιημένες επικοινωνίες με έντονη παρουσία στα social media και γενικά δεν εφησυχάζουμε ποτέ.  Βλέπουμε το χιούμορ, τις σκέψεις, την ανάγκη ψυχαγωγίας ανθρώπων με τους οποίους διαφορετικά θα είχαμε μια τυπική επαφή και προσπαθούμε να είμαστε η καλύτερη παρέα και να προσφέρουμε παράλληλα στον κόσμο μας.

Έχουμε το μεράκι και το πάθος που είναι απαραίτητα συστατικά για να ψάχνουμε συνέχεια νέες ιδέες, είτε προσαρμόζοντας στην κυπριακή πραγματικότητα φρέσκα πράγματα που δοκιμάστηκαν με επιτυχία στο εξωτερικό είτε εξερευνώντας νέους ευφάνταστους τρόπους εμπλουτισμού του περιεχόμενου μας.

Ένα μεγάλο ποσοστό του χρόνου μας αφιερώνεται στην μελέτη των νέων μουσικών τάσεων τις οποίες υιοθετούμε στο βαθμό που δεν αλλοιώνεται το DNA ή η ποιότητα του σταθμού και προσπαθούμε, με αρκετή επιτυχία εκτιμώ, να πετυχαίνουμε ένα ισορροπημένο μείγμα περιεχομένου που να ικανοποιεί στο μέγιστο τις επιθυμίες και τα γούστα ενός ευρύτατου φάσματος κοινού με περισσότερη στόχευση στις ηλικίες 13-44.

Τα πιο νεανικά κοινά

Πώς αντιμετωπίζετε τις ακροαματικές συνήθειες των πιο νεανικών κοινών;

Ένα στοίχημα που θέλαμε πάντα να κερδίζουμε, είναι ο Super να παραμένει νεανικός σταθμός καθ' όλη τη ζωή του και στο προφίλ του και στις διάφορές του ενέργειες. Νομίζω αυτή είναι και η κυρίαρχη αντίληψη στην μεγάλη πλειοψηφία του κοινού και των πελατών μας. Ο Super είναι έντονα ταυτισμένος με το μοντέρνο και το φρέσκο σε κάθε του έκφραση.

Τα νεανικά κοινά είναι πάντως ταυτόχρονα και τα πιο απαιτητικά σε ό,τι αφορά νέες τάσεις και τα λιγότερα αφοσιωμένα σε ένα μουσικό είδος ή μια lifestyle προτίμηση, ακριβώς γιατί είναι ηλικίες που ωριμάζοντας αλλάζουν ραγδαία μουσικά γούστα και συνήθειες. Επίσης, τα πιο νεανικά κοινά είναι πολύ πιο ευέλικτα και εξελιγμένα με τις νέες τεχνολογίες και άρα ένας διαρκής αγώνας είναι να μεταφερόμαστε ως ραδιόφωνο στις πλατφόρμες που υιοθετούν προσπαθώντας να παραμένουμε συνεχώς σχετικοί.

Σε ό,τι αφορά τα γούστα και τις διαθέσεις τους εκτός από την μελέτη όσων στατιστικών δεδομένων μπορούν να φανούν χρήσιμα, έχουμε μια ομάδα στελεχών με αρκετά νεανικό μέσο όρο ηλικίας που έχουν επαφή από πρώτο χέρι με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής της νεολαίας μας. Είναι παραγωγοί και Djs που εξ επαγγέλματος κινούνται συνεχώς ανάμεσα σε νεανικά κοινά, παίζουν μουσική στα πιο δημοφιλή club και events και μας μεταφέρουν τις τάσεις.

Παρακολουθούμε επίσης στενά τις μουσικές εξελίξεις και trends που αφορούν τα νεανικά κοινά μέσα στις δημοφιλέστερες ψηφιακές πλατφόρμες και τα διεθνή charts, και αν ακούσει κάποιος προσεκτικά το ρεπερτόριο μας θα δει πως ενσωματώνουμε, καμιά φορά και προτείνουμε πρώτοι τις πιο νέες μουσικές.  Άλλωστε, δεν πιστεύω και τόσο στο λεγόμενο χάσμα γενεών, ειδικά σε ό,τι αφορά τη μουσική γιατί είδαμε πολλές φορές μέσα από το δημοφιλείς νεανικές σειρές ή το ΤikTok να αναδεικνύονται επιτυχίες τραγούδια της γενιάς των 80s ή 90ς που γίνονται γνωστά και αγαπητά στη Gen Z. Πρόσφατο ηχηρό παράδειγμα το υπέροχο ‘Running Up That Hill (A Deal With God) της Κate Bush που έγινε με αφορμή τη χρήση του στη σειρά ‘Stranger Things’ No1 επιτυχία σε όλα τα charts του πλανήτη 37 χρόνια μετά τη κυκλοφορία του με την στήριξη των σημερινών εφήβων.

Καταληκτικά σε αυτό, θα έλεγα πως χωρίς να θέλουμε επί σκοπού να είμαστε απαραίτητα σχετικοί σε όλες τις γενιές, το πετυχαίνουμε σε μεγάλο βαθμό με τον μεθοδικό τρόπο που προσπαθούμε να είμαστε διαρκώς ενημερωμένοι και συμπεριληπτικοί των νέων τάσεων.  

Η μουσική φιλοσοφία

Αναφερθήκατε αρκετά στις μουσικές τάσεις. Συνοψίζοντας σχετικά, ποια θα λέγατε πως είναι η μουσική φιλοσοφία, στρατηγική του σταθμού;

Θα απαντήσω πολύ συνοπτικά. Είναι ένα εκλεκτικό μείγμα ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου. Είναι ένα από τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα του σταθμού το γεγονός πως προσφέρει ένα πολυσυλλεκτικό ρεπερτόριο που αφορά σε μεγάλο βαθμό τα γούστα του μέσου ακροατή που αρέσκεται ολοένα και περισσότερο να ακούει και ελληνική και διεθνή μουσική.

Αποφεύγω τον όρο «ξένη» μουσική γιατί με την πρόσβαση που έχουμε πια στην παγκόσμια μουσική ο όρος «ξένη» μου ακούγεται ξεπερασμένα λάθος. Σαν στρατηγική ο Super FM είναι πρωτίστως σταθμός που παίζει και καθιερώνει mainstream επιτυχίες, τα δημοφιλέστερα τραγούδια από τους πιο δημοφιλείς καλλιτέχνες, κυρίως στα είδη του μοντέρνου ποπ-ροκ, ελαφρολαϊκού ή χορευτικού, μαζί με επιλεγμένες πινελιές από αγαπημένες μπαλάντες ή διαχρονικές πολύ αγαπημένες επιτυχίες του χθες, που μπαίνουν εμβόλιμα και δίνουν το ιδιαίτερο στοιχείο στο πρόγραμμά μας. 

Όπως επίσης γνωρίζουν καλά οι ακροατές μας, είμαστε ο σταθμός με τις περισσότερες αποκλειστικότητες και πρώτες μεταδόσεις των επιτυχιών του αύριο. Ακούς δηλαδή στον Super πρώτος τα καλύτερα από αυτά που πολύ σύντομα θα γίνουν τα πιο hot hits της κάθε εποχής μέρες πριν ανέβουν σε άλλες πλατφόρμες, κάτι που αποζητούν έντονα οι φαν των καλλιτεχνών. Και αυτό χάρη στην εξαιρετική σχέση που διατηρούμε με τις σημαντικότερες των δισκογραφικών εταιρειών. Επίσης στηρίζουμε, όποτε μας το επιτρέπει το ποιοτικό αποτέλεσμα μιας δουλειάς, Κύπριους καλλιτέχνες στα πρώτα τους βήματα και όχι μόνο. Και παρόλο που είναι αδύνατο να ικανοποιήσουμε όλα τα ταλέντα μας, νιώθω σίγουρος πως o Super FM έχει στηρίξει διαχρονικά όσο ελάχιστοι σταθμοί τους καλλιτέχνες μας.

Γενικά δεν έχουμε προ-αποκλεισμούς στις μουσικές μας επιλογές. Αλλά ξοδεύουμε περισσότερη ώρα στο να επιλέγουμε τι δεν μας ταιριάζει και είμαστε πιο αυστηροί σε μια μόδα αν νιώθουμε πως σαν μουσική είναι trash ή προέρχεται από μια κουλτούρα που προάγει βία ή λάθος πρότυπα. Και νομίζω αντιλαμβάνεστε τι εννοώ. Mας νοιάζει πολύ η ποιότητα στη μουσική, αλλά και στον στίχο και στην παραγωγή. Δεν δεχόμαστε ότι να 'ναι, αν δεν έχει κάποια βασικά στάνταρ. Ίσως και γι’ αυτό χρησιμοποιώ τον όρο «εκλεκτικό» μείγμα. Όχι με την έννοια της ελίτ, αλλά με την έννοια του προσεγμένου. Να ακούς επιτυχίες, αλλά τις καλύτερες από αυτές.

Αγαπούν το ραδιόφωνο οι Κύπριοι

Ακούνε ραδιόφωνο οι Κύπριοι;

Οι Κύπριοι, και με εμπειρικές εκτιμήσεις αλλά κυρίως με στοιχεία πολλαπλών ερευνών των τελευταίων χρόνων, παραμένουν ιδιαίτερα αφοσιωμένοι στην αγάπη τους για το ραδιόφωνο. Το θεωρούν άμεσο, φιλικό και από τα πλέον αξιόπιστα μέσα για την ψυχαγωγία και την ενημέρωσή τους. Το ραδιόφωνο στην Κύπρο όχι μόνο βγαίνει αλώβητο μέσα από τον ανταγωνισμό των άλλων μέσων, αλλά παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή, υγιή και κερδοφόρα ΜΜΕ.

Ο Κύπριος αποζητά τη παρέα του ραδιοφώνου σε συντριπτικά ποσοστά καθημερινά. Το ποσοστό των ατόμων που ακούνε έστω και πέντε λεπτά ραδιόφωνο την ημέρα αγγίζει στο 90%, ή κοντά σε ένα αριθμό 640 χιλιάδων, αναλόγως και της εποχής διεξαγωγής έρευνας.

Σύμφωνα με όλα τα στοιχεία, η πιο ισχυρή ζώνη του ραδιοφώνου παραμένει η πρωινή, το λεγόμενο ραδιοφωνικό «breakfast», και κυρίως κατά την ώρα μεταξύ 7 και 9 το πρωί, κυρίως από το αυτοκίνητό τους. Άλλες δημοφιλείς ώρες ακρόασης κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι και αυτές του απογεύματος, κυρίως μεταξύ 4 και 6 στο αντίστοιχο «Drive Time». Η προσφορά του ραδιοφωνικού μας προϊόντος και online ή μέσα από τα app στα κινητά αυξάνει και την ακροαματικότητα σε ζώνες που δεν ήταν πάντα τόσο δυνατές, όπως τα βράδια, που αγκαλιάζονται ολοένα από νεανικά κοινά. Συνυπολογίζουμε και τους φοιτητές μας, που από τα δικά μας στοιχεία μας ακούν σταθερά και φανατικά σε συγκεκριμένες ώρες από το εξωτερικό με την πρόσβαση τους online στο πρόγραμμα του Super FM.

Σύνδεση brands και καταναλωτών

Γιατί το ραδιόφωνο είναι ένα τόσο καλό μέσο για τους διαφημιζόμενους;

Η μεγάλη εμπιστοσύνη και προτίμηση που μας δείχνουν διαφημιστές και διαφημιζόμενοι, από μόνη της δηλώνει ότι οι ίδιοι οι ειδικοί της διαφήμισης αξιολογούν ψηλά την αποτελεσματικότητα του ραδιοφώνου στην επιτυχημένη απόδοση του μηνύματός τους. Όπως είπα και πιο πριν, το ραδιόφωνο αποτελεί ένα ανθεκτικό μέσο σε επίπεδο προσέλκυσης ακροατών και το απέδειξε διαχρονικά εφευρίσκοντας συνεχώς νέους τρόπους σύνδεσης brands και καταναλωτών.

Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι είναι πιο φθηνό και ίσως προσιτό από το να διαφημίσεις στην τηλεόραση. Είναι και το γεγονός ότι για παράδειγμα, πρόκειται για ένα μέσο με πιστούς χρήστες, που σύμφωνα και πρόσφατα επίσημα στοιχεία αποτελεί το ΜΜΕ  που εμπιστεύονται περισσότερο οι Ευρωπαίοι πολίτες, με ποσοστό 59%.  Οι διαφημιζόμενοι γνωρίζουν πως το μήνυμά τους μπορεί να φτάσει πολύ αποτελεσματικά στον ακροατή σε ένα μέσο που θεωρεί καλό και αξιόπιστο φίλο και που έχει παντού μαζί του για ενημέρωση, διασκέδαση, παρεΐστικες στιγμές. Και άρα, αφού το εμπιστεύεται ως μέσο, μπορεί και πιο άμεσα να επηρεαστεί από τα διαφημιστικά μηνύματα που μεταδίδει.

Αναμφίβολα, η αυξανόμενη δημοφιλία του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας έχει επηρεάσει το πού πρέπει να πάμε για να βρούμε και να κερδίσουμε τον ακροατή. Για αυτό και επενδύουμε στο να βρισκόμαστε με έντονη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες από τις οποίες μπορεί να ακούσει κάποιος ραδιόφωνο.

Φροντίζουμε πέρα από τα FM να βρισκόμαστε με φιλικές στο χρήστη τεχνολογίες και ψηφιακές εφαρμογές παντού, όπου μπορεί να καταναλωθεί το ραδιοφωνικό προϊόν.

Οι πελάτες μας γνωρίζουν πως έχουν να κάνουν με ένα σταθμό που ηγείται, προβλέπει και προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές των καιρών. Η κυρίαρχη αντίληψη που έχουν για τον Super FΜ είναι πως το σλόγκαν που μας καθιέρωσε, «Ο Πρώτος Μουσικός Σταθμός της Κύπρου»,  μεταφράζεται πέρα από τις ακροαματικότητες, σε ένα leading brand που μπορούν να εμπιστεύονται σταθερά και χωρίς αμφισβήτηση. Κάτι που βεβαίως και μας τιμά, αλλά και που αυξάνει την ευθύνη που έχουμε να ανταποκρινόμαστε στις ψηλές προσδοκίες τους.

Η ομάδα του σταθμού

Για το τέλος, πείτε μας κάτι και για την ομάδα του σταθμού…

Το αφοσιωμένο προσωπικό και το πάθος τους για το αντικείμενο είναι βασικό συστατικό της επιτυχίας του Super FM. Όλες οι πρωτοποριακές ιδέες και οι καινοτόμες ενέργειες προϋποθέτουν μια ομάδα ικανή και έτοιμη να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση με νοοτροπία νικητή. Το να κάνεις σαν εταιρεία τόσα χρόνια πρωταθλητισμό σε οποιονδήποτε χώρο σημαίνει, πέρα από σωστή στρατηγική και όραμα από την διεύθυνση, μια ομάδα ατόμων έτοιμων να κάνουν προσωπικές υπερβάσεις και μικρές ή μεγάλες θυσίες για να στηρίξουν αυτό που αγαπούν.

Έχουμε μια ομάδα εξαιρετικών παραγωγών που εκτός από καλοί γνώστες και έμπειροι, είναι τα άτομα που μπορούν να κερδίσουν μια θέση στην καρδιά του ακροατή, να γίνουν φίλοι του, να του κάνουν παρέα. Έχουμε μια ομάδα DJs αφοσιωμένων στο να επιλέγουν τα καλύτερα. Και βέβαια μια μικρή αλλά ικανότατη ομάδα ανθρώπων σε καθοριστικά υποστηρικτικά καθήκοντα, αλλά και άκρως επαγγελματίες συνεργάτες που χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσαμε να υλοποιήσουμε τα φιλόδοξά μας σχέδια, ούτε να καθιερώσουμε με μεγάλη επιτυχία σημαντικούς θεσμούς, όπως για παράδειγμα τα Super Music Awards.

Αναφέρομαι συνειδητά σε «ομάδα» γιατί αυτό νιώθω πως είμαστε στον Super FM. Μια σούπερ ομάδα που είναι αφοσιωμένη στην επιδίωξη μιας κοινής ατζέντας στόχων. Ίσως και πολλές φορές κάτι περισσότερο από ομάδα, αφού μεταξύ μας νιώθουμε σαν οικογένεια.  Και όπως είπε και ο Μάριο Πούζο-ο σεναριογράφος του «Godfather» αλλά και του «Superman»- «η δύναμη μιας οικογένειας, όπως και η δύναμη ενός στρατού, βασίζεται στην αφοσίωση μεταξύ των μελών της.

Δειτε Επισης

Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett
25 χρόνια για το Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου-Τι έλεγε κατά τα εγκαίνια ο Μιχαλάκης Α. Τριανταφυλλίδης
H γαλλική AXERIA εισέρχεται στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά