ORB Communications: Rebrand την κρίση σε πρόκληση

Η εταιρεία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται την άνοιξη του 2013, από μια ομάδα επαγγελματιών στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας, η οποία αποφάσισε να κάνει rebrand την κρίση σε πρόκληση. Με πλήρη επίγνωση των δυσκολιών της αγοράς τη συγκεκριμένη περίοδο, χάραξε το δικό της στρατηγικό πλάνο, ξέροντας ακριβώς τι ήθελε να πετύχει και πού ήθελε να φτάσει.

Κανόνες αρχής

Η ORB έθεσε από την αρχή τους δικούς της κανόνες, τους οποίους προσπαθεί να ακολουθεί πιστά:

1. 360° Communication: Η επικοινωνία είναι σφαιρική με πολλαπλή προοπτική, γι’ αυτό κοιτάζουμε και αντιμετωπίζουμε κάθε εκστρατεία από κάθε της πλευρά.

2. Activities that stir emotions and build relationships: Δημιουργούμε έργα που εγείρουν συναισθήματα και χτίζουν αληθινές σχέσεις μεταξύ του κοινού και της μάρκας.

3. Anti-mass communication: Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, άρα γιατί να προσπαθούμε να επικοινωνούμε με τον ίδιο τρόπο, με όλους; Είμαστε υπέρ της ατομικής στόχευσης που ανοίγει διαλόγους. 

4. Hand in hand work with the client: Εργαζόμαστε πάντα πολύ στενά με τον πελάτη, εφόσον αυτός γνωρίζει καλύτερα από όλους το brand του.

5. Hard Work. Normal People: Είμαστε κανονικοί άνθρωποι της διπλανής πόρτας και δουλεύουμε πολύ σκληρά.  

6. Novelty and Innovation: Είμαστε ανοιχτοί σε οτιδήποτε καινούργιο και καινοτόμο.

7. All departments including the client are join forces: Έχουμε όλοι τον ίδιο στόχο και δουλεύουμε από κοινού για να τον πετύχουμε. Ο καθένας με τις γνώσεις και τα ταλέντα του.

8. Every strategy, every media, every discipline, is on the table: Ακούμε το ένστικτό μας και τα πάντα είναι πάνω στο τραπέζι προς συζήτηση. 

Εξατομικευμένες υπηρεσίες

«Κύριος μας στόχος είναι η προσφορά ολοκληρωμένων και εξατομικευμένων υπηρεσιών επικοινωνίας, ‘κομμένων-ραμμένων’ στα μέτρα των αναγκών του πελάτη. Η δημιουργία αποδοτικών και καλά στοχευμένων εκστρατειών σε ένα ‘μπουτίκ’ περιβάλλον, χρησιμοποιώντας διαφορετική φόρμουλα επιτυχίας κάθε φορά, ούτως ώστε να σφραγίσουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τον πελάτη που μας εμπιστεύεται το brand του», τονίζει η Managing & Creative Director της εταιρείας, Νικολέττα Χαραλάμπους. Από την ομάδα της ORB προσφέρονται οι ακόλουθες υπηρεσίες:                                                                                                

• Στρατηγικός σχεδιασμός, καθορισμός επικοινωνιακής προσέγγισης και δράσεων μάρκετινγκ διαφημιστικών εκστρατειών.

• Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση ολοκληρωμένων σχεδίων επικοινωνίας, πληροφόρησης και δημοσιότητας.

• Δημιουργική προσέγγιση (concept), χτίσιμο εικαστικής κατεύθυνσης και συγγραφής επικοινωνιακού λόγου (Advertising/ Graphic Design/ Brand Building & Development/ Copywriting).

• Καθορισμός διαδικτυακής επικοινωνιακής στρατηγικής και αποτελεσματικής χρήσης κοινωνικών δικτύων.

• Content.       

• Δημόσιες Σχέσεις/Προωθητικές Ενέργειες/Πλάνα Δημοσιότητας/ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη/Εσωτερική Επικοινωνία/Διαχείριση Χορηγιών.

•  Media Buying/ Planning & Market Monitoring.

Ενεργοί συνεργάτες

«Θεωρούμε όλες τις συνεργασίες μας εξίσου σημαντικές και τα επικοινωνιακά έργα που αναλαμβάνουμε και φέρνουμε εις πέρας, δικά μας παιδιά. Οπόταν, όλοι οι πελάτες μας είναι για μας συνεργασίες - σταθμοί. Με κάποιους η σχέση κρατάει χρόνια και με κάποιους είναι πιο πρόσφατη, αλλά ο στόχος μας παραμένει σταθερός και εμείς συνεπείς σε αυτόν από τη μέρα ίδρυσης της εταιρείας μας. Να είμαστε ενεργοί συνεργάτες και συνοδοιπόροι πλάι στους πελάτες μας, με αλληλοεκτίμηση και συνεχή ενέργεια, ώστε να φέρνουμε εις πέρας αποτελεσματικά τα έργα που αναλαμβάνουμε», αναφέρει. Πελάτες της εταιρείας είναι οι: Τράπεζα Κύπρου, Primetel, Όμιλος C.A.Papaellinas (Beauty Line, Yves Rocher κλπ.), εταιρεία Α/φοί Πέτρου Γαλακτοκομικά Προϊόντα Αλάμπρα, Mangas Home Improvement, ΟΝΕΚ, Εκπαιδευτικός Οργανισμός Pascal Education, Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus, CiC Mercedes-Benz & CiC Automasters, ΑΗΚ, Έπιπλα Andreotti, Opapbet, Όμιλος Columbia Restaurants, Themis Portfolio Management, Ermis Bakery, CITO, Tryfon Tseriotis (Αλλαντικά ΧρυσοΔάλια), Chr. Athanasiou Developments, Α&Α Apostolides Contractors & Developers, Αντικαρκινικός Σύνδεσμος Κύπρου και από το 2021 το Υπουργείο Υγείας. 

Επικοινωνία είναι οι άνθρωποι

Αναφερόμενη στο μέλλον, η κ. Χαραλάμπους επισημαίνει ότι «το διαδίκτυο θα γίνει ακόμα πιο καθολικό, ως το μέσο μέσα από το οποίο το κοινό θα λαμβάνει ενημέρωση, ψυχαγωγία, θα κοινωνικοποιείται κλπ. Ο δρόμος προς τη διαδικτυακή τηλεόραση είναι και στην Κύπρο μονόδρομος, όπως και το διαδικτυακό ραδιόφωνο με προσφορά πολύ πιο tailor-made επιλογών στον ακροατή. Η δημιουργία περιεχομένου, η σημαντικότερη επικοινωνιακή λύση και η οργανική διαφήμιση ίσως είναι η μόνη επιλογή επικοινωνίας». Επικοινωνία είναι οι άνθρωποι, η επαφή, το συναίσθημα, η μετάδοση πληροφορίας, σκέψης, γνώσης, εμπειρίας. «Αυτή την επικοινωνία υπηρετούμε και σε αυτή σκοπεύουμε να παραμείνουμε πιστοί με το ίδιο δόσιμο και πάθος», καταλήγει. 

Facts & Figures

Έτος ίδρυσης: 2013

Χρόνια λειτουργίας: 8

Διευθυντική ομάδα: Νικολέττα Χαραλάμπους (Managing & Creative Director)

Ηλίας Αντωνιάδης (Γενικός Διευθυντής)

Δειτε Επισης

Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands
10 χρόνια προσφοράς Andrey & Julia Dashin’s Foundation