Η νέα εποχή και η νέα νόρμα των καταναλωτών
11:18 - 09 Σεπτεμβρίου 2021
Το λιανικό και χονδρικό εμπόριο, παρόλες τις σοβαρές δυσκολίες που κλήθηκε να αντιμετωπίσει τα τελευταία χρόνια, παραμένουν από τις πιο δυναμικές βιομηχανίες. Οι προκλήσεις, ωστόσο, ολοένα και αυξάνονται, ιδιαίτερα σε μια περίοδο όπου σημαντικό ρόλο για κάθε επιχειρηματία διαδραματίζει η κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Μόνο μέσα από την κατανόηση των αλλαγών και την συμπεριφορά του καταναλωτή, οι έμποροι θα είναι σε θέση να προσφέρουν αυτό που πραγματικά επιθυμούν και είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν οι καταναλωτές.
Ποιες αλλαγές καταγράφονται στην συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή, που υποδεικνύουν την σταδιακή αλλαγή του προφίλ του που θεωρούσαμε δεδομένο μέχρι στιγμής;
Στο General Retail Summit, που διοργανώνεται στις 27 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, θα τεθούν υπό το μικροσκόπιο και θα αναλυθούν οι τάσεις, αλλαγές και προκλήσεις που καταγράφονται στις παγκόσμιες αγορές, ενώ θα εξεταστούν οι τελευταίες εξελίξεις στην Κύπρο στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου, Ένδυσης, Υπόδησης, Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Ειδών, Καλλυντικών, DIY και Home Improvement, Πολυκαταστημάτων κλπ.
Παράλληλα, θα αναλυθούν τα νέα trends που διαμορφώνουν την συμπεριφορά του καταναλωτή και πώς ο καταναλωτής με την συμπεριφορά του καθορίζει το μέλλον του λιανικού εμπορίου.
Υπό το μικροσκόπιο θα τεθούν και θέματα marketing και διαφήμισης, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τη σωστή διαχείριση της μάρκας σε περιόδους κρίσεις και πως μπορούν να αναπτυχθούν σχέσεις και δεσμοί με τον καταναλωτή. Ποια θα πρέπει να είναι η στρατηγική μάρκετινγκ και ποιες προωθητικές ενέργειες μπορούν να οδηγήσουν το brand στην κορυφή της κατηγορίας του; Πώς μπορεί ένα brand να ενσωματώσει κριτήρια βιώσιμης ανάπτυξης (ΕSGs) στη στρατηγική του;
Από τα θέματα του Συνεδρίου δεν θα μπορούσε να απουσιάσει ο ρόλος του Loyalty Program στη στρατηγική μάρκετινγκ και πώς αυτό επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να κερδίσουν και να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους; Πως μπορούν να προβαίνουν σε προσφορές χωρίς να μειώνονται η αξία του brand και τα κέρδη;
Καινοτομία, τεχνολογία και ηλεκτρονικό εμπόριο
Αδιάσειστο στοιχείο της σημερινής εποχής η τεχνολογία, το διαδίκτυο και οι ηλεκτρονικές αγορές. Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν χρήση ψηφιακών εργαλείων ώστε να ακολουθήσουν θετική πορεία ανάπτυξη; Πώς μπορούν οι εταιρείες να ενσωματώσουν την ψηφιακή στρατηγική στο brand strategy τους; Είναι το Hybrid Retail η καινούργια καινοτομία του λιανικού και χονδρικού εμπορίου; Πώς επηρεάζει η ψηφιοποίηση τα φυσικά καταστήματα και τα εμπορικά κέντρα;
Το μέλλον για τα εμπορικά κέντρα
Τα τελευταία χρόνια η Κύπρος βίωσε και βιώνει την ανάπτυξη εμπορικών κέντρων, με τις παγκόσμιες τάσεις να καταγράφουν ακριβώς το αντίθετο, ιδιαίτερα μετά τη λήψη των περιοριστικών μέτρων που επέβαλε η πανδημία. Πώς τα εμπορικά κέντρα και τα πολυκαταστήματα έχουν επηρεαστεί από την πανδημία; Συνιστούν απειλή για τα εμπορικά κέντρα οι αγορές μέσω διαδικτύου; Πώς διασφαλίζεται η υγεία και ασφάλεια του προσωπικού και των πελατών στα κλειστά εμπορικά κέντρα;
Το συνέδριο απευθύνεται σε Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς και Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Λιανικό και Χονδρικό Εμπόριο:
- Είδη ένδυσης και υπόδησης
- Καταστήματα για αξεσουάρ
- Εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα
- Καταστήματα Υψηλής ραπτικής
- Luxury brands
- Εταιρείες Εφοδιασμού, Αποθήκευσης και Διανομής
- Εταιρείες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
- Καταστήματα Υγείας και Ομορφιάς
- Sports & Leisure
- DIY & Home improvement companies
- General Merchandise Stores
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.
Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.
Πληροφορίες
Οργανωτής: IMH
Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Christoudias Logistics και G.A.P. Vassilopoulos Group
Υποστηρικτής: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com