Π. Αντωνίου: Οι απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και τα προγράμματα Loyalty and Rewards

Τις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και τη συμβολή των προγραμμάτων Loyalty and Rewards αναφέρει στην κάμερα του InBusinessNews η Πωλίνα Αντωνίου, Director, Advisory της PwC Κύπρου. 
 


«Οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε πολλές πληροφορίες τις οποίες επηρεάζουν τις αποφάσεις τους.»

Πλέον, οι αποφάσεις του καταναλωτή δεν επηρεάζονται μόνο από την τιμή αλλά και από τις εμπειρίες που θα αποκομίσει κατά την αγορά. Ταυτόχρονα ο σύγχρονος καταναλωτής είναι ευαισθητοποιημένος σε περιβαλλοντικά θέματα τα οποία επηρεάζουν τις αποφάσεις του κατά τις αγορές.

«Όλα αυτά οι εταιρείες πρέπει να τα λαμβάνουν υπόψιν όταν σχεδιάζουν τα προγράμματα Loyalty and Rewards»

Πρόσθεσε, ότι τα παραδοσιακά προγράμματα με την συλλογή βαθμών δεν μπορούν πλέον να ικανοποιήσουν τις σύγχρονες απαιτήσεις. «Θα πρέπει οι εταιρείες να υιοθετήσουν σύγχρονες προσεγγίσεις»

Δειτε Επισης

Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands
10 χρόνια προσφοράς Andrey & Julia Dashin’s Foundation