Όλες οι εξελίξεις στον τομέα Μάρκετινγκ & Management στo CIM Summit 2019

  11/02/2019 10:55
Όλες οι εξελίξεις στον τομέα Μάρκετινγκ & Management στo CIM Summit 2019

Όλες οι εξελίξεις στον τομέα Μάρκετινγκ & Management στo CIM Summit 2019

  11/02/2019 10:55

To Cyprus Institute of Marketing-The Cyprus Business School διοργανώνει για 12η συνεχή χρονιά το “CIM Summit 2019- Unlocking True Potentialτο Σάββατο 6 Απριλίου 2019 στις 08:30, στα γραφεία της Τράπεζας Κύπρου (Αγία Παρασκευή), Λευκωσία. Το Συνέδριο CIM αποτελεί σημείο αναφοράς στους τομείς της Διοίκησης και του Μάρκετινγκ της Κύπρου και της Ευρώπης ευρύτερα. Το CIM Summit διοργανώνεται σε ετήσια βάση και ως στόχο του έχει να ενημερώσει τις τοπικές επιχειρήσεις γύρω από όλες τις εξελίξεις στους τομείς του Marketing και της Διαχείρισης

RELATED ARTICLES

Το Συνέδριο απευθύνεται προς στελέχη επιχειρήσεων, ανώτερους κυβερνητικούς υπαλλήλους, διευθυντές Μάρκετινγκ, Ανθρώπινου Δυναμικού, Πωλήσεων, Παραγωγής, Logistics και γενικότερα, προς κάθε στέλεχος που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις τελευταίες τάσεις όπως διαμορφώνονται στον χώρο των Επιχειρήσεων.

Παγκοσμίου φήμης ακαδημαϊκοί από κορυφαία Business Schools της Ευρώπης θα δώσουν το παρών και θα μοιραστούν γνώσεις κι εμπειρίες με τους παρευρισκόμενους εκπροσώπους από κορυφαίες εταιρείες της Κύπρου. Η εκδήλωση αναμένεται να φιλοξενήσει σημαίνοντα ονόματα ακαδημαϊκής καριέρας του εξωτερικού με περγαμηνές στον χώρο του Business, τα οποία μέσα από τις παρουσιάσεις τους θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν βαθύτερα τη δύναμη του πετυχημένου Μάρκετινγκ και Management. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να επεκτείνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις και να κατακτήσουν τεχνικές και στρατηγικές, που θα τους φανούν χρήσιμες στις καθημερινές τους επιχειρηματικές αποφάσεις αλλά και συνεργασίες.
Πιο αναλυτικά, τα βασικά θέματα συζήτησης του Συνεδρίου, διαμορφώνονται ως εξής:
• “Leading Digital Transformation”, by Nelson Phillips, Abu Dhabi Chamber Chair in Strategy and Innovation, Imperial Business School
• “Unlocking Markets by Leveraging Customer Turnover”, by Karel Cool, Professor of Strategic Management and the BP Chaired Professor of European Competitiveness, INSEAD
• ‘’Why Marketers Need to Think Bigger About Marketing’’, by           Lucian Camp, Lucian Camp Consulting
• ‘’The Future of Customer Experience is the Key to Growth ‘’, by Cammy Crolic, Associate Professor, Said Business School, University of Oxford
Υπό την αιγίδα του Υπουργού Εξωτερικών, δρ Νίκου Χριστοδουλίδη
 
Για περισσότερες Πληροφορίες, κάντε κλικ ΕΔΩ

Διοργανωτής: Cyprus Institute of Marketing – The Cyprus Business School, Χρυσοί Χορηγοί: Green energy, Paradisiotis, Cablenet, Αργυροί Χορηγοί: Gan Direct, McDonalds, Pari Mach, C.A. Papaellinas, Iron Mountain, Χάλκινοι Χορηγοί: PHC, Tototheo, Aon Hewitt, Kean, L’OR, Zorbas Bakeries, FXTM, Alphamega, Υποστηρικτές: Landas Colour printing, Phoenixpro, DHL, Commercial General Insuarance, Lightblack, Cassoulides printers, Partner: Charalambides/Kristis,Special Partner: Bank of Cyprus Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business magazine, Gold magazine, Συντονιστής: IMH.
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ - τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 

Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας