powered by

Το London P&I Club έρχεται στην Κύπρο λόγω Βrexit

Θυγατρική εταιρεία στην Κύπρο, ιδρύει ο βρετανικός ασφαλιστικός οργανισμός London P&I Club, προκειμένου να εξασφαλίσει απρόσκοπτη πρόσβαση στο εμπόριο στην Ευρωπαϊκή Ένωση στην μετά Βrexit εποχή, σύμφωνα με  αναφορές του Reuters. 
 
Η Βρετανία κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά θαλάσσιας ασφάλισης και η απώλεια της πρόσβασης εξειδικευμένων clubs σε τομείς Προστασίας και Αποζημιώσεων στην Ευρώπη, θα μπορούσε να αποδυναμώσει τον βρετανικό κλάδο των ναυτιλιακών υπηρεσιών, φέρνοντας απώλειες δισεκατομμυρίων λιρών. "Έχουμε επιλέξει την Κύπρο για να ιδρύσουμε τη νέα μας θυγατρική στην ΕΕ, στην μετά Brexit εποχή και τώρα βρισκόμαστε στο στάδιο δημιουργίας και απόκτησης των απαραίτητων αδειών", δήλωσε εκπρόσωπος του  London P&I Club.
 
Διαβάστε ακόμα: Χτυπάνε κόκκινο οι κατασκευές
 
Σύμφωνα με το Reuters, το London P&I Club  αποτελεί έναν από τους 13 μεγαλύτερους παγκόσμιους ασφαλιστές στους τομείς προστασίας και αποζημιώσεων (P&I), ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως το 60% των δραστηριοτήτων του συγκεκριμένου ομίλου αφορά την Ευρώπη. Σήμερα λειτουργεί γραφεία σε Λονδίνο, Πειραιά και Χονγκ Κονγκ, ενώ το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού περιλαμβάνει σημαντικές προσωπικότητες εφοπλιστών από την Ελλάδα όπως οι Ιωάννης Λύρας, Πέτρος Γουλανδρής, Βασιλης Λαλιώτης και Σοφοκλής Ζούλας.
 
Διαβάστε ακόμα: Αεροδρόμιο Λευκωσίας: Η άνοδος και η πτώση
 
Οι έξι λέσχες του Οργανισμού P&I εποπτεύονται στη Βρετανία και υπολογίζεται ότι εισπράττουν πέραν του 50% του τζίρου μιας βιομηχανίας η οποία ασφαλίζει γύρω στο 90% της παγκόσμιας χωρητικότητας πλοίων. Οι άλλες πέντε λέσχες επέλεξαν άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ολλανδία, η Ιρλανδία και το Λουξεμβούργο.
 
Το London P&I Club ιδρύθηκε επίσημα το 1866 και σήμερα αποτελεί τον κυρίαρχο ασφαλιστικό οργανισμό για τα περισσότερα πλοία που κυκλοφορούν στις θάλασσες και προέρχονται από μεγάλα και σημαντικά κέντρα του πλανήτη, συγκεντρώνοντας τη μεγαλύτερη χωρητικότητα που υπάρχει, και ιδιαίτερα τα φορτηγά πλοία τύπου bulker.
 
Ο οργανισμός κατέχει μια πολύ ισχυρή θέση με μεγάλη επιρροή στα ναυτιλιακά τεκταινόμενα, ενώ συμμετέχει σε συνεδριάσεις με την IMO, την BIMCO και άλλους οργανισμούς στη ναυτιλία, διαδραματίζοντας σημαντικότατο ρόλο στη βιομηχανία.
 
Διαβάστε ακόμα: Χαλλούμι: Στα σκαριά ερευνητικό πρόγραμμα €30 εκατ.

Δειτε Επισης

Η ακτινογραφία της ασφαλιστικής βιομηχανίας-Τα μερίδια αγοράς σε κλάδο ζωής και γενικό κλάδο
Δικαίωσε Cybarco-Kruger σε προσφύγη κατά του Συμβουλίου Αποχετεύσεων Λάρνακας το Διοικητικό Δικαστήριο
Καθηγητής Ενεργειακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Frederick ο Δρ. Ανδρέας Πουλλικκάς-Ο πρώτιστος στόχος του
Septona: Στηρίζει για έκτη συνεχόμενη χρονιά το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
EIMF: Αρχίζουν τον Φεβρουάριο τα μαθήματα για τα δύο ακαδημαϊκά του προγράμματα
Αγορά υπηρεσιών Επιθεωρητών Διασφάλισης Ποιότητας από την ΑΔΕΕλΕπ-Οι δύο διαγωνισμοί που προκήρυξε
Στρατηγική συγχώνευση... Πύργου Βάκης ΔΕΠΕ και Προύντζος & Προύντζος ΔΕΠΕ ενώνουν δυνάμεις
3η εμπορική έκθεση του Προγράμματος mindREset του οργανισμού Junior Achievement Κύπρου
Προοπτικές από τη φορολογική μεταρρύθμιση: Βασικές ανάγκες και ανησυχίες
ESG: Αντίκτυπος για τις επιχειρήσεις εφοδιαστικής αλυσίδας από τις νέες απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Τράπεζας