Ν. Χαραλάμπους: 5 υπέροχα pineapple years για την ORB

Κάνοντας rebrand την κρίση την άνοιξη του 2013, η ORB Communications έθεσε ξεκάθαρα το δικό της στρατηγικό πλάνο, προσφέροντας  ολοκληρωμένες και εξατομικευμένες υπηρεσίες επικοινωνίας στα μέτρα του κάθε πελάτη. Πέντε χρόνια μετά συνεχίζει την πορεία της με σεβασμό και εκτίμηση προς τους πελάτες της, με την ίδια αγάπη, όρεξη, κέφι, πείσμα και δημιουργικότητα.

Διαβάστε ακόμα: Γ. Χρυσοχός: Γιατί εισερχόμαστε στην παραγωγή ενέργειας

Ποια είναι τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει και να διαφοροποιείται στον τομέα της επικοινωνίας και διαφήμισης; Η Νικολέττα Χαραλάμπους, Managing & Creative Director της ORB Communications, μίλησε στο InBusinessNews για την ποιότητα των ανθρώπων και την κουλτούρα της εταιρείας, τις 8 ποιοτικές εντολές της εταιρείας, καθώς και για την δίψα για ομαδική και ατομική επιτυχία και δημιουργικότητα που αποτελεί ένα καθημερινό «κυνήγι».

Συμπληρώνονται πέντε χρόνια λειτουργίας της ORB Communications. Πότε ξεκίνησε η λειτουργία της εταιρείας και ποιοι ήταν οι στόχοι που είχατε θέσει και σε ποιο βαθμό έχουν επιτευχθεί μέσα σε πέντε χρόνια;
Βασικά κάναμε rebrand την κρίση, σε πρόκληση και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας την άνοιξη του 2013. Είχαμε πλήρη επίγνωση των δυσκολιών της αγοράς τη συγκεκριμένη περίοδο αλλά παράλληλα γνωρίζαμε και τις δυνατότητες και την όρεξη των ανθρώπων μας. Από πολύ νωρίς χαράξαμε το δικό μας στρατηγικό πλάνο ξέροντας ακριβώς τι θέλαμε να επιτύχουμε και πού θέλαμε να φτάσουμε.

Κύριος μας στόχος ήταν η προσφορά ολοκληρωμένων και εξατομικευμένων υπηρεσιών επικοινωνίας, «κομμένα-ραμμένα» στα μέτρα των αναγκών του πελάτη. Η δημιουργία αποδοτικών και καλά στοχευμένων εκστρατειών σε ένα «μπουτίκ» περιβάλλον χρησιμοποιώντας διαφορετική φόρμουλα επιτυχίας κάθε φορά, ούτως ώστε να σφραγίσουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τον πελάτη που μας εμπιστεύεται το brand του.

Αν αυτός ο στόχος επιτεύχθηκε; Νομίζω πως όλοι κρινόμαστε μέσα από τη δουλειά μας και το έργο που δείχνουμε. Εγώ προσωπικά είμαι πλήρης ικανοποιημένη και νιώθω περήφανη για την πορεία της εταιρείας μέχρι σήμερα, αν και δεν καταλάβαμε πως πέρασαν κιόλας αυτά τα 5 χρόνια!

Τι είναι αυτό που κατά την γνώμη σας διαφοροποιεί το δικό σας γραφείο; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει;
Αυτό που μας διαφοροποιεί είναι οι άνθρωποί μας και η κουλτούρα που εμπνέει η Orb. Κανείς από εμάς δεν ξυπνά το πρωί και πάει σε ένα απλό χώρο εργασίας, ούτε είναι «μια απλή δουλειά». Αγαπούμε με πάθος το τομέα μας, πιστεύουμε στις δυνάμεις τις δικές μας αλλά και των συναδέλφων μας και ίσως πιο σημαντικό απ’ όλα… το θέλουμε πολύ. Διψάμε ομαδικά και ατομικά για επιτυχία και δημιουργικότητα, κυνηγώντας ακούραστα και τα δύο, κάθε μέρα.

Τα χαρακτηριστικά της Orb που πιστεύω την κάνουν να ξεχωρίζει, περιγράφονται καλύτερα από τις 8 εντολές που ακολουθούμε πιστά από τα πρώτα μας κιόλας βήματα.

  1. 360° Communications: Κοιτάζουμε, αντιμετωπίζουμε και χειριζόμαστε κάθε εκστρατεία από κάθε της πλευρά. Ακόμη και από αυτές που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά. Η επικοινωνία είναι σφαιρική με πολλαπλή προοπτική.
  2. Activities that stir emotions and build relationships: Δημιουργούμε έργα που εγείρουν συναισθήματα και κτίζουν αληθινές σχέσεις μεταξύ του κοινού και της μάρκας.
  3. Anti-mass communication: Δεν είμαστε όλοι οι ίδιοι, γιατί να προσπαθούμε να επικοινωνούμε με τον ίδιο τρόπο, με όλους; Είμαστε υπέρ της ατομικής στόχευσης που ανοίγει διαλόγους. 
  4. Hand in hand work with the client: O πελάτης οδηγεί το brand, εμείς είμαστε απλά το GPS του.
  5. Hard Work. Normal People: Αν και η δουλειά μας θέλει τρέλα καλό είναι να θυμόμαστε πως τα γειωμένα άτομα… πετούν πιο ψηλά.
  6. Novelty and Innovation: Είμαστε ανοιχτοί σε οτιδήποτε καινούριο και καινοτόμο.  
  7. All departments including the client are join forces: Κανένας άνθρωπος δεν είναι νησί. Αν και έχουμε όλοι ξεχωριστά ταλέντα, ανησυχίες και stories, είμαστε όλοι τμήμα ενός συνόλου το οποίο ολοκληρώνουμε και μας ολοκληρώνει.
  8. Every strategy, every media, every discipline, is on the table: Γιατί να μένεις με αυτά που ξέρεις; Άκουσε το ένστικτό σου. Χρησιμοποίησε νέους τρόπους, μέσα και στρατηγικές. Η επιτυχία δεν θέλει τυποποιημένες φόρμουλες. Θέλει τολμηρό συνδυασμό θάρρους και γνώσης.


Ποιες δυσκολίες ή προκλήσεις αντιμετωπίσατε και πως υπερπηδήσατε αυτές τις δυσκολίες ή προκλήσεις;
Οι δυσκολίες και οι αντιδράσεις της αγοράς ήταν πολλές, ειδικά κατά το πρώτο χρόνο. Τις αντιμετωπίσαμε τότε όπως αντιμετωπίζουμε ακόμη κάθε πρόκληση. Με το κεφάλι κάτω και σκληρή δουλειά γιατί το θέλαμε πολύ, το πιστεύαμε πολύ και πολύ απλά γιατί αγαπάμε αυτό που κάνουμε. Παλέψαμε και παλεύουμε πάντα για τη φανέλα της ORB χωρίς να δημιουργούμε ανούσιο θόρυβο.

Ποια τα επιτεύγματα και επιτυχίες θα ξεχωρίζατε;
Όταν αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις δεν μπορείς να ξεχωρίζεις τα έργα σου σε επιτυχίες και αποτυχίες. Είμαι περήφανη για όλες τις δουλειές της Orb, ακόμα και για δουλειές που παρουσιάσαμε σε διαγωνισμούς και  δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Αυτή είναι η μαγιά της δημιουργικότητας.

Ποιες οι καλές και ποιες οι κακές στιγμές του γραφείου μέσα στα πέντε χρόνια πορείας του;
Πάντα υπάρχουν και κακές στιγμές ειδικά μέσα στα πλαίσια της δουλειάς.  Ευτυχώς όμως έχω να θυμάμαι τόσες πολλές καλές που εξαφανίζουν τις κακές.

Διαβαστε ακόμα: AstroBank: Σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με Crescendo Capital

Ποιοι είναι στόχοι που θέτετε για την επόμενη πενταετία;
Να συνεχίσουμε την πορεία μας με σεβασμό και εκτίμηση προς τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας αλλά και όλο τον κλάδο της διαφήμισης με την ίδια αγάπη, όρεξη, κέφι, πείσμα και δημιουργικότητα.

Πως θα συνοψίζατε αυτά τα πέντε χρόνια πορείας;
5 υπέροχα pineapple years!

Δειτε Επισης

Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi - Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας
Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;