Hellas Direct: Μπάσιμο στην κυπριακή αγορά με "WTF"
07:03 - 22 Μαΐου 2018
Δυναμική είσοδο στην ασφαλιστική αγορά της Κύπρου ξεκινά, μέσω της επικοινωνιακής της καμπάνιας, η ασφαλιστική εταιρεία Hellas Direct.
Διαβάστε ακόμα: C. Ballantyne: Μετατρέποντας τη Λεμεσό σε πόλη των ονείρων
Η εταιρεία αναμένεται να λανσάρει στην αγορά καινούργια ασφαλιστικά προϊόντα, όπως είχαν αποκαλύψει σε συνέντευξή τους στο περιοδικό GOLD οι δύο Κύπριοι ιδρυτές της εταιρείας, Αιμίλιος Μάρκου και Αλέξης Πανταζής.
«Θέλουμε να εισέλθουμε στην κυπριακή αγορά και να αναπτυχθούμε στην Ελλάδα και στη συνέχεια θα αποφασίσουμε πού αλλού θα πάμε», είχαν τονίσει, μεταξύ άλλων.
Η Hellas Direct ξεκίνησε ήδη μεγάλη καμπάνια προβολής μέσω καταχωρήσεων και διαφημιστικών πινακίδων.
Προβάλλοντας το πρόγραμμα "Rethink Home Insurance", η διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας απευθύνει στους καταναλωτές με υφιστάμενο στεγαστικό δάνειο ερωτήματα όπως «Εεε;», «Τι είπες», «Πόσα;» και «WTF?», εξηγώντας ότι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κατέρχεται στην κυπριακή αγορά.
Διαβάστε ακόμα: Limassol Marina: Σχεδόν ξεπούλησε με πωλήσεις άνω των €400 εκατ
Παράλληλα, στα διαφημιστικά της σποτ σημειώνει σε καταναλωτές με στεγαστικό δάνειο ότι δεν χρειάζεται να ασφαλιστούν στην εταιρεία που τους προτείνει η τράπεζα κι ότι δεν θα πρέπει να περιορίζονται. Ένα από τα σλόγκαν της εταιρείας είναι «Αλλάζουμε την ασφάλεια. Ένα συμβόλαιο τη φορά».
Υπενθυμίζεται ότι η online ασφαλιστική εταιρεία,Hellas Direct ιδρύθηκε το 2012 από τα δύο πρώην στελέχη της Goldman Sachs, Αιμίλιο Μάρκου και Αλέξη Πανταζή, που είδαν στην οικονομική ύφεση την ευκαιρία να αλλάξουν την ελληνική ασφαλιστική αγορά.