Facebook: Εργαλείο για ROI

Το Facebook ετοιμάζεται να λανσάρει ένα εργαλείο μέτρησης του Return of Investment (ROI) για τις εταιρείες που διαφημίζονται στον ιστότοπο. Η εξέλιξη αυτή θα βοηθήσει τους marketers να βελτιώσουν και να κατανοήσουν καλύτερα την επικοινωνιακή στρατηγική των διαδικτυακών διαφημίσεων, ενώ θα καθορίσει και τις μελλοντικές τους διαφημιστικές επιλογές.

Το εργαλείο θα είναι μέρος της πλατφόρμας Ads Manager και θα καταγράφει τις πράξεις των χρηστών και τα κλικ που γίνονται εντός του δικτύου.

 

Δειτε Επισης

Παγκράτιος Βανέζης: Η σημασία ενός ισχυρού καθεστώτος διανοητικής ιδιοκτησίας
Βασίλης Ψύρρας: Το εξελισσόμενο νομικό πλαίσιο της Κύπρου και οι ICT Leaders
Ντέμης Ιωάννου: Αποκωδικοποίηση του κυπριακού φορολογικού συστήματος
Εγκαίνια του Έργου «Κέντρο Επιχειρηματικής Καινοτομίας-Συνοικία Πολιτιστικών και Δημιουργικών Βιομηχανιών» (vid)
Δημήτρης Σκουρίδης: Το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας στην Κύπρο και οι στόχοι της πολιτείας
Ευγένιος Ευγενίου: Ιδανικό μέρος για τεχνολογικές εταιρείες και εταιρείες καινοτομίας η Κύπρος
Χάρης Πίστος: Η ηγετική θέση, το στρατηγικό όραμα και η ακλόνητη δέσμευση της Τράπεζας Κύπρου
Νικόδημος Δαμιανού: Ταχέως αναπτυσσόμενος περιφερειακός τεχνολογικός κόμβος η Κύπρος
Μάριος Ταννούσης: Η Κύπρος επενδυτικός προορισμός και πόλος σταθερότητας στην περιοχή
Στο κέντρο της Λευκωσίας νέο κέντρο για την ενίσχυση του κυπριακού οικοσυστήματος καινοτομίας