Υβριδικά ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα-Οι πιο περιζήτητες μάρκες

Πέραν του 25% της αγοράς ιδιωτικών επιβατηγών αυτοκινήτων σαλούν καταλαμβάνουν τα υβριδικά μοντέλα, ενώ τη δυναμική τους εδραιώνουν σταδιακά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η εκτόξευση της τιμής των καυσίμων, σε συνδυασμό με την ενεργειακή κρίση και την ανάγκη για πιο οικονομικά μοντέλα, οδηγεί στην επιλογή, τόσο των υβριδικών όσο και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Διαβάστε ακόμη:

Τα πρώτα σε εγγραφές υβριδικά

Σύμφωνα με στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, από τις 20.818 εγγραφές ιδιωτικών σαλούν αυτοκινήτων που έγιναν κατά την περίοδο Ιανουαρίου - Νοεμβρίου, οι 5.217 αφορούσαν υβριδικά μοντέλα.

Την πρωτιά με μεγάλη διαφορά στην εν λόγω κατηγορία καταλαμβάνει η Toyota, με 2.065 εγγραφές.

 

Ακολουθεί η Hyundai, με 426, η Nissan και η Honda με 324, ενώ στις πρώτες πέντε θέσεις των υβριδικών σαλούν συγκαταλέγεται η Kia, με 287 εγγραφές.

Στην πρώτη δεκάδα βρίσκονται ακόμα μάρκες, όπως Audi (286), BMW (232), Renault (201), Volvo (158) και Land Rover (148).

Τα καινούργια υβριδικά υπερισχύουν σημαντικά των μεταχειρισμένων με 3.643 εγγραφές έναντι 1.564 αντίστοιχα.

Τα πρώτα σε εγγραφές ηλεκτρικά

Μπορεί ακόμα οι εγγραφές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μην καταλαμβάνουν μεγάλο κομμάτι της πίτας της συνολικής αγοράς, αλλά μήνα με μήνα ενισχύουν τη δυναμική τους.

Την περίοδο Ιανουαρίου - Νοεμβρίου 2022 σημειώθηκαν 458 εγγραφές ιδιωτικών ηλεκτρικών σαλούν, από τις οποίες 361 για καινούργια μοντέλα και 97 για μεταχειρισμένα.

 

Στην κορυφή με μικρή διαφορά βρίσκεται η Nissan (56), με τη Volkswagen να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής (53). Η Tesla μετρά 43 εγγραφές ηλεκτρικών, η Hyundai 37, με την BMW και την MG να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα με 36 εγγραφές.

Στη λίστα βρίσκονται επίσης η Porsche (32), η Mercedes (31), η Audi (15) και η Jaguar (14).

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία
Πάσχα στο Toy Confectionery: Αυγά…έκπληξη και χειροποίητα πανετόνε