Coca-Cola HBC Cyprus: Βαθιά εδραιωμένη δέσμευση η εταιρική ευθύνη

Στην Coca-Cola HBC Κύπρου, η εταιρική ευθύνη και η βιωσιμότητα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του τρόπου που λειτουργούμε ως επιχείρηση, δηλώνει η Κάλια Πατσιά, Public Affairs & Communication manager της Coca-Cola HBC Cyprus, η οποία ήταν υποψήφια στην κατηγορία ΕΚΕ, στα 14α IN Business Awards.

Μιλώντας στο InBusinessNews, η κ. Πατσιά τονίζει πως η επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας βασίζεται στη θεμελιώδη αρχή της δημιουργίας και ανταλλαγής αξίας με όλους μας τους εταίρους- τους καταναλωτές, τους πελάτες, τις κοινότητες/τοπικές κοινωνίες, τους εργαζόμενους και τους μετόχους-. υπογραμμίζοντας πως αυτή υπαγορεύει τον τρόπο λειτουργίας, τις δραστηριότητες και τις σχέσεις που αναπτύσσει. 

Διαβάστε ακόμα: 

Σ. Καραμοντάνης: Παρελθόν η εποχικότητα με την μαρίνα Αγίας Νάπας 

Οι top σε πωλήσεις μάρκες αυτοκινήτων σε κάθε πόλη της Κύπρου 

«Κλείδωσαν» θέσεις, ανησυχούν για τον κατώτατο μισθό οι εργοδότες 

Aruba Instant On: Στον κόσμο του Wi-Fi 6 με ασύλληπτες ταχύτητες! 

Αναφέρει αναλυτικά η Public Affairs & Communication manager της Coca-Cola HBC Cyprus:

Η αποστολή

Η δέσμευση σε αυτές τις πρακτικές είναι βαθιά εδραιωμένη στην αποστολή, τις αξίες και την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας μας. Καθορίζει κάθε μας απόφαση, διασφαλίζοντας ότι δημιουργούμε διαχρονική και πραγματική αξία και συμβάλλουμε σε ένα καλύτερο και πιο βιώσιμο αύριο.

Επιδιώκουμε να μεγαλώνουμε τη δραστηριότητά μας, μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Η επιχειρηματική στρατηγική μας βασίζεται στη θεμελιώδη αρχή της δημιουργίας και ανταλλαγής αξίας με όλους μας τους εταίρους: Τους καταναλωτές, τους πελάτες, τις κοινότητες/τοπικές κοινωνίες, τους εργαζόμενους και τους μετόχους. Αυτή υπαγορεύει τον τρόπο λειτουργίας, τις δραστηριότητες και τις σχέσεις που αναπτύσσουμε.

Υψηλά πρότυπα

Με την πάροδο των ετών, η προσφορά της κοινότητάς μας έχει εξελιχθεί από φιλανθρωπικές συνεισφορές σε μακροπρόθεσμα προγράμματα για να δημιουργήσει κοινή αξία και μετρήσιμο, θετικό αντίκτυπο.

Ως μέλος του ομίλου Coca-Cola HBC, που διακρίνεται για τις πολιτικές του για την αειφόρο ανάπτυξη και κατέχει ηγετική θέση στον Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones, θέσαμε υψηλά πρότυπα όσον αφορά τις πρακτικές και τα προγράμματα που εφαρμόζονται σε τοπικό επίπεδο, ανταποκρινόμενοι άμεσα στην εξελισσόμενες ανάγκες της κυπριακής κοινωνίας και στο περιβάλλον που τη φιλοξενεί.

Οι τομείς εστίασης των κοινωνικών μας προγραμμάτων στην Κύπρο είναι η ανάπτυξη των νέων, η προστασία του περιβάλλοντος, η κοινωνική ανακούφιση ευάλωτων ομάδων και η βοήθεια έκτακτης ανάγκης. Σε κάθε πυλώνα έχουμε αναπτύξει αξιόλογα προγράμματα με εντυπωσιακά αποτελέσματα όπως το #YouthEmpowered, το Αποστολή Νερό και το Zero Waste Beach.

Διαχρονική στήριξη σε οργανισμούς

Επιπλέον, στηρίζουμε διαχρονικά τις ανάγκες με δωρεάν προϊόντα των ακόλουθων ΜΚΟ: Κυπριακός Ερυθρός Σταυρός, Αντικαρκινικός Σύνδεσμος Κύπρου, Ινστιτούτο Γενετικής και Νευρολογίας - Telethon, Καραϊσκάκειο Ίδρυμα, Ίδρυμα Μαργαρίτα Λιασίδου, RMHC Κύπρου, Σύνδεσμος για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Βίας στην Οικογένεια, Βαγόνι Αγάπης, καθώς και πολλές άλλες ομάδες, οργανώσεις, δήμους και σχολεία που χρειάζονται τη στήριξή μας.

Αξιοσημείωτη είναι και η μακρόχρονη και ευδόκιμη συνεργασία, αμοιβαίου οφέλους που ξεκινήσαμε το 2008 με το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Με τη στήριξη του κορυφαίου εκπαιδευτικού ιδρύματος της χώρας, ευελπιστούμε να στηρίξουμε τη νέα γενεά στελεχών, τους αυριανούς ηγέτες της κυπριακής επιχειρηματικότητας και μελλοντικών συναδέλφων μας, αλλά και να ενδυναμώσουμε την κυπριακή οικονομία και τις επιχειρήσεις μας, με νέο άξιο αίμα.

Το δίδαγμα

Η υγειονομική κρίση που προέκυψε μας έφερε αντιμέτωπους με πρωτόγνωρες συνθήκες. Η συλλογική κινητοποίηση των επιχειρήσεων στις δύσκολες στιγμές που ακολούθησαν, συνέβαλλαν καθοριστικά στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας, αποτελώντας ένα σημαντικό γρανάζι που προστέθηκε στον κρατικό μηχανισμό. Η συνεργασία του επιχειρείν και του κράτους μας δίδαξε πως σε δύσκολες στιγμές μπορούν να ενώσουν δυνάμεις και να αντιμετωπίσουν από κοινού σημαντικές προκλήσεις, προς όφελος της κοινωνίας.

Από την πλευρά μας, με το πρώτο περιστατικό COVID-19 στη χώρα μας, στηρίξαμε απλόχερα με δωρεάν προϊόντα τις ανάγκες των γιατρών, νοσοκόμων και παραϊατρικού προσωπικού και ασθενών. Επιπλέον, ενώσαμε δυνάμεις με το πρόγραμμα Έκτακτης Ανάγκης του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού, τον Επίτροπο Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων και τους Δήμους που υλοποίησαν προγράμματα βοήθειας των ευάλωτων ομάδων. Παραδόθηκαν περισσότερα από 100.000 προϊόντα μας ώστε οι υψηλού κινδύνου συμπολίτες μας να παραμείνουν ασφαλείς στα σπίτια τους.

Στηρίξαμε επίσης με μια σημαντική οικονομική βοήθεια το Γενικό Σύστημα Υγείας για αγορά μηχανημάτων στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.

Η ύψιστη προτεραιότητα

Η διαρκής μείωση του οικολογικού αποτυπώματος της εταιρείας μας μέσω της υιοθέτησης των πιο σύγχρονων πρακτικών, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για την Coca-Cola HBC Κύπρου. Θέτουμε όλο και πιο αυστηρούς στόχους βελτίωσης και εργαζόμαστε για να τους επιτύχουμε, ενώ καταγράφουμε συνεχή πρόοδο ως προς τις Δεσμεύσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης για το Περιβάλλον που έχει θέσει ο λιμιλός μας Coca-Cola HBC με ορίζοντα το έτος 2025.

Για να μεγιστοποιήσουμε την προσπάθεια μας, εργαζόμαστε για να εφαρμόσουμε μια συνεπή, εστιασμένη προσέγγιση σε στρατηγικούς τομείς για την εταιρεία μας, για τους ενδιαφερόμενους και τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Οι δράσεις μας ενισχύουν τις περιβαλλοντικές ενέργειες και οι κυριότεροι πυλώνες είναι το νερό, η ανακύκλωση και η ενέργεια.

Δειτε Επισης

Wolt: Δωρεάν συνδρομή στην υπηρεσία Wolt + για τους κατόχους καρτών Revolut Premium, Metal και Ultra
Jumbo: Αυξημένες κατά 2% οι πωλήσεις στην Κύπρο το δεκάμηνο-Πώς κινήθηκε ο Οκτώβριος
Μεγαλώνει η Σκλαβενίτης Κύπρου-Ανακαίνιση καταστημάτων Παπαντωνίου, 27 υπεραγορές και 2350 προσωπικό
Απορροφά όλους τους εργαζόμενους των Υπεραγορών Παπαντωνίου η Σκλαβενίτης Κύπρου-Ολοκληρώθηκε το deal
Η μάχη της σοκολάτας-Γιατί Nestlé, Ferrero και άλλες 50 εταιρείες στράφηκαν κατά της Κομισιόν
Πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία τα εγκαίνια του Neon Mall of Pafos(pics)
ΗΠΑ: Μεγάλη αύξηση του εμπορικού ελλείμματος τον Σεπτέμβριο-Άγγιξε τα $84,4 δις
Apple: Πώς βοήθησε την BYD να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα
Nicosia Mall: Something Incredible every day
Τα μανιτάρια Κυριακίδης μετατρέπονται σε κούκλες και πάνε σε νηπιαγωγεία παγκύπρια