Τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα που επιλέγουν οι Κύπριοι

Σταδιακή αύξηση καταγράφει η διείσδυση των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην κυπριακή αγορά, παραμένοντας, ωστόσο σε χαμηλά επίπεδα έναντι των συμβατικών αυτοκινήτων.

Μπορεί η πλειοψηφία των Κυπρίων να δηλώνουν ότι θα επιλέξουν είτε υβριδικό είτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο την επόμενη φορά που θα αγοράσουν όχημα, εντούτοις φαίνεται ότι θα χρειαστούν αρκετά χρόνια μέχρι να καταστεί δυνατή η αισθητή μείωση των βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων οχημάτων.

Διαβάστε ακόμα: 

Διευθύνων Σύμβουλος της MUFG στην Κύπρο ο Γιάννης Μάτσης 

Λιανεμπόριο: Ελλείψεις σε συγκεκριμένα brands, υπάρχουν υποκατάστατα 

Το Jerry's Foodtruck παρκάρει στην Έγκωμη για street food γλυκά 

Χρίστος Ονουφρίου: Οι προκλήσεις και το όραμά μας για την Odyssey

Σύμφωνα με στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, από τις 8.631 εγγραφές επιβατηγών αυτοκινήτων σαλούν την περίοδο Ιανουαρίου - Απριλίου 2022, οι 1.885 ή ποσοστό 21,8% αφορούσαν υβριδικά επιβατηγά σαλούν και οι 109 ή ποσοστό 1,26% ηλεκτρικά επιβατηγά σαλούν.

Σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, οι εγγραφές υβριδικών επιβατηγών σαλούν αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 51%, ενώ οι εγγραφές ηλεκτρικών κατά 165%.

Υβριδικά αυτοκίνητα
Οι πωλήσεις ιδιωτικών ηλεκτρικών σαλούν το πρώτο τετράμηνο της φετινής χρονιάς ανήλθαν στις 1.714.

Την κούρσα της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων οδηγεί με διαφορά η Toyota, με 699 πωλήσεις.

 

Ακολουθούν η Hyundai (187), η Audi (118), η Nissan (104) και η Honda (101).

Τη δεκάδα στις εγγραφές υβριδικών αυτοκινήτων συμπληρώνουν οι μάρκες BMW (77), Kia (70), Renault (65), Lexus (56) και Land Rover (44).

Ηλεκτρικά οχήματα
Τις 103 έφτασαν οι πωλήσεις ιδιωτικών ηλεκτρικών σαλούν αυτοκινήτων την πρώτη τετραμηνία του 2022.

Στη λίστα συγκαταλέγονται, με πολύ μικρές αποκλίσεις, brands όπως Nissan, BMW, Hyundai, Porsche και MG.

 

 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία