Γιάννος Κρεμμός: Συγκράτηση κόστους χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα

«Το όπλο μας απέναντι στον ανταγωνισμό και η κύρια στρατηγική μας είναι η συνεχής προσπάθεια για αύξηση της αξίας που προσφέρουμε στον πελάτη μας», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Blue Island Γιάννος Κρεμμός, τονίζοντας πως αυτό επιτυγχάνεται με την ποιότητα των προϊόντων, την αξιοπιστία, τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και με τη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας. 

Διαβάστε ακόμα: 

Δ. Καραντώκη: Φορτώνονται έξτρα κόστος εργοληπτικές και ξενοδοχεία 

Η νέα γενιά επιχειρηματιών της Λάρνακας σε ρόλο πρώτο 

Ανοίγει ξανά τις πόρτες του το Cyprotel Florida Hotel (photos) 

Cocoon Creations: Εξειδικευμένες λύσεις λογισμικού

Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, o κ. Κρεμμός μιλά για τα συστατικά που τον οδήγησαν στο πηδάλιο της Blue Island, ενώ εκφράζει τη συγκίνησή του για την υποψηφιότητά του στην κατηγορία Μάνατζερ κατά τα 14α IN Business Awards. «Είναι μεγάλη η ηθική ικανοποίηση που νιώθω αλλά και η υπερηφάνεια για την διευθυντική μου ομάδα και τα όσα έχουμε καταφέρει μαζί», σημειώνει. 

Είχατε κάποιον στο πλάι σας στα πρώτα σας βήματα;

Πέρα από τα ακαδημαϊκά μου προσόντα είχα ως μέντορά μου τον πατέρα μου Σταύρο Κρεμμό, ο οποίος με βοήθησε να γίνω ένας αποτελεσματικός ηγέτης στον επιχειρηματικό κλάδο, αναπτύσσοντας χαρακτηριστικά που ξεπερνούν τα διοικητικά καθήκοντα. Τέτοια είναι η ευελιξία, η επικοινωνία, η υπευθυνότητα, το θάρρος αλλά και η ταπεινοφροσύνη.

Ποιο είναι το ακαδημαϊκό σας υπόβαθρο που απετέλεσε και τη βάση για την επαγγελματική σας πορεία;

Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιπρόσθετα, είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το Cyprus Institute of Marketing στον τομέα της Εταιρικής Διαχείρισης και Στρατηγικού Σχεδιασμού, καθώς και μεταπτυχιακού διπλώματος (ΜΑ) από το Πανεπιστήμιο Anglia Ruskin στον τομέα του Μάρκετινγκ και Καινοτομίας.

Τι σημαίνει για σας η υποψηφιότητά σας στην κατηγορία Μάνατζερ (Εις Μνήμην Άντη Χατζηκωστή);

Ήταν η πρώτη φορά που ήμουν υποψήφιος για βράβευση και πραγματικά με γέμισε συγκίνηση. Είναι μεγάλη η ηθική ικανοποίηση που νιώθω, αλλά και η υπερηφάνεια για την διευθυντική μου ομάδα και τα όσα έχουμε καταφέρει μαζί.

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα 

Ποιο είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα και σε ποια κατεύθυνση σας οδηγεί σήμερα ο ανταγωνισμός;

Το όπλο μας απέναντι στον ανταγωνισμό και η κύρια στρατηγική μας είναι η συνεχής προσπάθεια για αύξηση της αξίας που προσφέρουμε στον πελάτη μας. Αυτό επιτυγχάνεται με την ποιότητα των προϊόντων, την αξιοπιστία, τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και φυσικά, με τη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του ανθρώπινου μας δυναμικού.

Πώς βλέπετε το κυπριακό επιχειρείν ειδικότερα σε ό,τι αφορά τον τομέα σας;

Το περιβάλλον γίνεται απαιτητικότερο και συνεχώς μεταβάλλεται με αποτέλεσμα να απαιτεί να είσαι σε εγρήγορση, με αυξημένη αποφασιστικότητα και ανεπτυγμένη την κριτική σκέψη.

Ποιοι είναι οι άμεσοι στόχοι σας;

Ανάμεσα στους στόχους μου είναι η συγκράτηση του κόστους και η αποτελεσματικότερη χρήση των πόρων της εταιρείας χωρίς να γίνουν εκπτώσεις στην ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών.

* Ο Γιάννος Κρεμμός, διευθύνων σύμβουλος της Blue Island ήταν υποψήφιος στην Κατηγορία Μάνατζερ (Εις Μνήμην Άντη Χατζηκωστή) στα 14α IN Business Awards.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls