Α. Κωτσαρέλη: Ενθουσιώδης η υποδοχή του H&M από τους Λεμεσιανούς

Μέρος της εμπορικής ζωής της Λεμεσού αποτελεί από την περασμένη Πέμπτη, 3 Μαρτίου, το Η&Μ στην οδό Ανεξαρτησίας 117 (πρώην ΕΣΕΛ). Ο χώρος έχει ανακαινιστεί πλήρως, καταλαμβάνει έκταση 1.400 τ.μ. και προσφέρει μία σύγχρονη αγοραστική εμπειρία.

Διαβάστε εδώ: Επίσημη πρώτη για το τριώροφο Η&Μ στη Λεμεσό-Αποκλειστικά πλάνα

Μιλώντας στο InBusinessNews με αφορμή το άνοιγμα του καταστήματος, η PR & Sustainability Manager της H&M, Άννα Κωτσαρέλη, κάνει ιδιαίτερη αναφορά στον μεγάλο ενθουσιασμό με τον οποίο η τοπική κοινότητα της Λεμεσού υποδέχθηκε τη νέα άφιξη.

«Το κόψιμο της κορδέλας πραγματοποιήθηκε σε εορταστικό κλίμα, τόσο εκ μέρους των πελατών που μας τίμησαν με την παρουσία τους, όσο φυσικά κι από την ομάδα του καταστήματος, που δούλεψε με αφοσίωση για να το κάνει πραγματικότητα», επισημαίνει σχετικά.

Διαβάστε ακόμη: 

Λουκιανός Ράφτης: Μονόδρομος η τεχνολογική εξέλιξη των επιχειρήσεων

Ελληνικά Πετρέλαια: Νέα στρατηγική πορεία και επενδύσεις €400 εκατ.

S&Ps: Παραμένουν συμπαγείς οι προοπτικές της κυπριακής οικονομίας

Κτίζει γερά θεμέλια για το 2022 ο τομέας των ακινήτων (πίνακες)

Νέες αυξήσεις στα καύσιμα εξατμίζουν τον μειωμένο φόρο κατανάλωσης

Το νέο τριώροφο κατάστημα
Σε ό,τι αφορά στο ολοκαίνουργιο κατάστημα, σύμφωνα με την κ. Κωτσαρέλη, αυτό προσφέρει μία σύγχρονη αγοραστική εμπειρία κι έναν μοναδικό συνδυασμό υψηλής ποιότητας μόδας και προσιτών τιμών, με γνώμονα την αειφορία.

«Στο νέο κατάστημα, θα ανακαλύψετε συλλογές για γυναίκες, άνδρες, εφήβους και παιδιά, ενώ στα ειδικά τμήματα θα βρείτε εσώρουχα, αξεσουάρ και αθλητικά είδη», προσθέτει.  

Πέραν, όμως, από το φυσικό κατάστημα, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις αγορές τους και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της H&M.

Η φιλοσοφία της H&M
Η Η&Μ έκανε την είσοδό της στην αγορά της Κύπρου το 2016, με τα εγκαίνια του πρώτου της καταστήματος στη Λευκωσία. Όπως υπογραμμίζει η PR & Sustainability Manager της H&M, προτεραιότητα της εταιρείας είναι να αφουγκράζεται τις ανάγκες των πελατών της και να τους προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία.

Καταλήγοντας, η κ. Κωτσαρέλη τονίζει ότι, παρόλο που το κάθε κατάστημα είναι ξεχωριστό, ο στόχος της H&M παραμένει αναλλοίωτος. Να δημιουργεί, δηλαδή, ένα εξατομικευμένο και φιλόξενο περιβάλλον, με επιδίωξη να εκπληρώνει και να ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών της.

Δειτε Επισης

Σύνδεσμος Καταναλωτών: Τι πρέπει να προσέξετε για Black Friday και Cyber Monday-Η αναφορά για TEMU
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ενδυνάμωση παρουσίας στην Πάφο με εξαγορά P. M.M. Papamichael Supermarket
Λάμψη, χαρά και ενθουσιασμός στη φωταγώγηση των χριστουγεννιάτικων δέντρων των Υπεραγορών Αλφαμέγα
Ο Γιώργος Πριφτάκης νέος Sales Director της Coca-Cola ΗΒC Kύπρου
Οι πρώτες μέρες λειτουργίας και πώς κινήθηκαν επισκεψιμότητα και πωλήσεις στο νέο Jumbo στην Λευκωσία
H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες