Οι δύο σχολές σκέψης των επιχειρήσεων της Μακαρίου για την λεωφόρο

Τις δύο σχόλες σκέψης που υπάρχουν γύρω από την ρύθμιση την οποία οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Μακαρίου προκρίνουν ως την πλέον συμφέρουσα για την εμπορική λεωφόρο, ανέδειξε η πρόσφατη επιστολή μεγάλου αριθμού επιχειρηματιών προς τους αρμόδιους φορείς, με την οποία ζητούν όπως η υφιστάμενη προσωρινή μονοδρόμηση παραμείνει, παρέχοντας τη δυνατότητα διακίνησης στο ευρύ κοινό με ιδιωτικά αυτοκίνητα και λεωφορεία.

Στην επιστολή τους, οι προσυπογράφοντες επιχειρηματίες καταθέτουν έξι προτάσεις που κατά την εκτίμησή τους διασφαλίζουν την εμπορική βιωσιμότητα του συνόλου των καταστημάτων της περιοχής, διαφυλάττοντας ταυτόχρονα τις θέσεις εργασίας εκατοντάδων εργαζομένων. Ταυτοχρόνως, για σειρά λόγων τους οποίους επεξηγούν, διατυπώνουν την θέση τους ότι πρέπει να υπάρχει δυνατότητα διακίνησης από το ευρύ κοινό, με ιδιωτικά αυτοκίνητα και λεωφορεία.

Διαβάστε εδώ: Θέλουν Μακαρίου στα πρότυπα Oxford Street και Champs Elysees

Από την άλλη, η απόφαση του Ομίλου Χ.Α. Παπαέλληνας να παγοποιήσει τα επενδυτικά του πλάνα επί της Μακαρίου, ως αποτέλεσμα της έστω και προσωρινής αλλαγής του αρχικού σχεδιασμού με τη μονοδρόμηση και ελεύθερη διέλευση οχημάτων, καταδεικνύει την δεύτερη και ακριβώς αντίθετη σχολή σκέψης.

Υπενθυμίζεται ότι γνωστοποιώντας την συγκεκριμένη απόφασή του περί τα μέσα του περασμένου μήνα, ο Όμιλος Χ.Α. Παπαέλληνας τόνιζε, μεταξύ άλλων, πως «η αλλαγή του αρχικού σχεδιασμού, με τη μονοδρόμηση και ελεύθερη διέλευση οχημάτων και τις επακόλουθες συνθήκες ανομίας και ανασφάλειας των πεζών, μεταβάλλει ριζικά και αρνητικά τα δεδομένα απόδοσης αξίας του έργου προς τους πολίτες».

Διαβάστε εδώ: Παγώνει τα επενδυτικά του πλάνα στη Μακαρίου ο Όμιλος Χ.Α. Παπαέλληνας

Ανεξαρτήτως βεβαίως των διαφορετικών προσεγγίσεων από πλευράς επιχειρηματιών, η τελική απόφαση για την οριστική ρύθμιση που θα ισχύσει στην Μακαρίου εναπόκειται στον Δήμο Λευκωσίας, ο οποίος έχει επανειλημμένως τονίσει πως η υφιστάμενη μονοδρόμηση είναι προσωρινή και μέχρι να τεθεί σε λειτουργία το σύστημα ελέγχου της εισόδου εξουσιοδοτημένων αυτοκινήτων που προνοεί το σύστημα φωτοεπισήμανσης.

Συναφώς, σε πρόσφατες δηλώσεις του στο InBusinessNews, o πρόεδρος της επιτροπής κυκλοφοριακής διαχείρισης του Δήμου Λευκωσίας, Χρύσανθος Φάκας, επανέλαβε πως πρόθεση του Δήμου είναι να εφαρμοστεί ο αρχικός σχεδιασμός στην Μακαρίου. Υπέδειξε, ωστόσο, ότι βασική προϋπόθεση αποτελεί το θέμα της αυτόματης φωτοεπισήμανσης να προχωρήσει και νομικά.

Διαβάστε εδώ: Πότε τερματίζεται η μονοδρόμηση της λεωφόρου Μακαρίου

Όπως υπογράμμισε, ο Δήμος Λευκωσίας προβαίνει στα απαραίτητα διαβήματα που απαιτούνται για να τοποθετηθεί η σήμανση, όπως προβλέπεται στο πλάνο του αρχικού σχεδιασμού, κάτι που, όπως ανέφερε, αναμένεται να δούμε να συμβαίνει κατά τους επόμενους λίγους μήνες.

Δειτε Επισης

Eurobank A.E.: Ολοκλήρωση της δημόσιας πρότασης για εξαγορά Ελληνικής, προχωρά στο squeeze out
Συρρίκνωση του δημοσιονομικού ελλείμματος-Περιορίστηκε στα €6 εκατ. το δ'΄τρίμηνο του 2024
Από διαφορετικές αφετηρίες για την ΑΤΑ-«Ο θεσμός είναι αναχρονιστικός και χρήζει βελτίωσης ή αντικατάστασης»
J+A Philippou architects-engineers: Το αρχιτεκτονικό γραφείο πίσω από το ιδιόκτητο γήπεδο του ΑΠΟΕΛ
Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Επιστρέφει με όραμα το φρέσκο κυπριακό γάλα Χαραλαμπίδης
Σε περιπέτειες για τα πνευματικά δικαιώματα η Κύπρος-Γιατί ελλοχεύει κίνδυνος κυρώσεων από την Ε.Ε.
Παραδοχή Αναστασιάδη: Εξετέθη με το επενδυτικό πρόγραμμα η Κύπρος-Τι ξεκαθαρίζει για δικηγορικό γραφείο και Σεϋχέλλες
Νίκος Αναστασιάδης: Οι αμαρτίες Πανίκου Δημητριάδη, γιατί είπα «δεσμεύομαι» και το δυστύχημα για τον συκοφάντη
Yποβάθμισε και το ΚΟΕ την πρόβλεψή του για την ανάπτυξη της κυπριακής οικονομίας το 2025