Οι δύο σχολές σκέψης των επιχειρήσεων της Μακαρίου για την λεωφόρο

Τις δύο σχόλες σκέψης που υπάρχουν γύρω από την ρύθμιση την οποία οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Μακαρίου προκρίνουν ως την πλέον συμφέρουσα για την εμπορική λεωφόρο, ανέδειξε η πρόσφατη επιστολή μεγάλου αριθμού επιχειρηματιών προς τους αρμόδιους φορείς, με την οποία ζητούν όπως η υφιστάμενη προσωρινή μονοδρόμηση παραμείνει, παρέχοντας τη δυνατότητα διακίνησης στο ευρύ κοινό με ιδιωτικά αυτοκίνητα και λεωφορεία.

Στην επιστολή τους, οι προσυπογράφοντες επιχειρηματίες καταθέτουν έξι προτάσεις που κατά την εκτίμησή τους διασφαλίζουν την εμπορική βιωσιμότητα του συνόλου των καταστημάτων της περιοχής, διαφυλάττοντας ταυτόχρονα τις θέσεις εργασίας εκατοντάδων εργαζομένων. Ταυτοχρόνως, για σειρά λόγων τους οποίους επεξηγούν, διατυπώνουν την θέση τους ότι πρέπει να υπάρχει δυνατότητα διακίνησης από το ευρύ κοινό, με ιδιωτικά αυτοκίνητα και λεωφορεία.

Διαβάστε εδώ: Θέλουν Μακαρίου στα πρότυπα Oxford Street και Champs Elysees

Από την άλλη, η απόφαση του Ομίλου Χ.Α. Παπαέλληνας να παγοποιήσει τα επενδυτικά του πλάνα επί της Μακαρίου, ως αποτέλεσμα της έστω και προσωρινής αλλαγής του αρχικού σχεδιασμού με τη μονοδρόμηση και ελεύθερη διέλευση οχημάτων, καταδεικνύει την δεύτερη και ακριβώς αντίθετη σχολή σκέψης.

Υπενθυμίζεται ότι γνωστοποιώντας την συγκεκριμένη απόφασή του περί τα μέσα του περασμένου μήνα, ο Όμιλος Χ.Α. Παπαέλληνας τόνιζε, μεταξύ άλλων, πως «η αλλαγή του αρχικού σχεδιασμού, με τη μονοδρόμηση και ελεύθερη διέλευση οχημάτων και τις επακόλουθες συνθήκες ανομίας και ανασφάλειας των πεζών, μεταβάλλει ριζικά και αρνητικά τα δεδομένα απόδοσης αξίας του έργου προς τους πολίτες».

Διαβάστε εδώ: Παγώνει τα επενδυτικά του πλάνα στη Μακαρίου ο Όμιλος Χ.Α. Παπαέλληνας

Ανεξαρτήτως βεβαίως των διαφορετικών προσεγγίσεων από πλευράς επιχειρηματιών, η τελική απόφαση για την οριστική ρύθμιση που θα ισχύσει στην Μακαρίου εναπόκειται στον Δήμο Λευκωσίας, ο οποίος έχει επανειλημμένως τονίσει πως η υφιστάμενη μονοδρόμηση είναι προσωρινή και μέχρι να τεθεί σε λειτουργία το σύστημα ελέγχου της εισόδου εξουσιοδοτημένων αυτοκινήτων που προνοεί το σύστημα φωτοεπισήμανσης.

Συναφώς, σε πρόσφατες δηλώσεις του στο InBusinessNews, o πρόεδρος της επιτροπής κυκλοφοριακής διαχείρισης του Δήμου Λευκωσίας, Χρύσανθος Φάκας, επανέλαβε πως πρόθεση του Δήμου είναι να εφαρμοστεί ο αρχικός σχεδιασμός στην Μακαρίου. Υπέδειξε, ωστόσο, ότι βασική προϋπόθεση αποτελεί το θέμα της αυτόματης φωτοεπισήμανσης να προχωρήσει και νομικά.

Διαβάστε εδώ: Πότε τερματίζεται η μονοδρόμηση της λεωφόρου Μακαρίου

Όπως υπογράμμισε, ο Δήμος Λευκωσίας προβαίνει στα απαραίτητα διαβήματα που απαιτούνται για να τοποθετηθεί η σήμανση, όπως προβλέπεται στο πλάνο του αρχικού σχεδιασμού, κάτι που, όπως ανέφερε, αναμένεται να δούμε να συμβαίνει κατά τους επόμενους λίγους μήνες.

Δειτε Επισης

Σώτος Ιακωβίδης: Μια πραγματική πρόκληση και η προτεραιότητα του ομίλου MSJ το 2025
Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί
Δωρεάν φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων στο Nicosia Mall σε συνεργασία με Unicars και EKCO Maximum Power
Με το αριστερό το 2025 για την αγορά αυτοκινήτων...50-50 τα καινούργια με τα μεταχειρισμένα και οι μάρκες που πρωταγωνιστούν
Μ. Σέφτσοβιτς: Σε περίπτωση δασμών των ΗΠΑ, η Ε.Ε. θα αντιδράσει σθεναρά και γρήγορα
Coca-Cola HBC: Η πιο βιώσιμη εταιρεία ποτών στον κόσμο σύμφωνα με τους δείκτες Dow Jones Best-in-Class 2024
Θέλει ενίσχυση σχέσεων με Κύπρο για εμπόριο, τουρισμό και επικοινωνίες η Βουλγαρία
BYD: Tα σχέδια της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας για να γίνει κορυφαίος «παίκτης» στην Ευρώπη