Περιμένουν τα... ξεπουλήματα οι Κύπριοι-Η εικόνα στο λιανεμπόριο

Με διαφορετικό πρόσημο σε ό,τι αφορά την κίνηση στην αγορά κινήθηκε κατά την τελευταία εβδομάδα, συγκριτικά με την εβδομάδα που προηγήθηκε των Χριστουγέννων, το λιανεμπόριο. Την ίδια ώρα, οι καταναλωτές φαίνεται να βρίσκονται με τη σκέψη στις εκπτώσεις που θα ακολουθήσουν, και οι οποίες παραδοσιακά εφαρμόζονται έπειτα από την εορταστική περίοδο που διανύουμε.

Διαβάστε ακόμη:

Γ. Χατζηγιάννης: Τεράστιες οι προκλήσεις για την ανώτερη εκπαίδευση

Φιλήμων Γεύσεις Παραδοσιακά Αλλαντικά: Γεύση από χωριό

Στο IN Business Ιανουαρίου: Η γιορτή της επιχειρηματικής ηγεσίας

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου(ΠΑΣΥΛΕ), Μάριος Αντωνίου, υπέδειξε πως οι δύο εβδομάδες-των Χριστουγέννων από την μια και της Πρωτοχρονιάς από την άλλη- είναι κατά κόρων διαφορετικές σε σχέση με την επισκεψιμότητα και την εμπορευματικότητα, κυρίως στον τομέα των τροφίμων και των παιχνιδιών.

Ωστόσο, όπως υπέδειξε ο κ. Αντώνιου, ώθηση στον τομέα των τροφίμων ενδεχομένως να δώσει το γεγονός ότι βάσει των νέων μέτρων που τέθηκαν σε ισχύ στο πλαίσιο της προσπάθειας περιορισμού της πανδημίας, αρκετός κόσμος αναμένεται να επιλέξει την πραγματοποίηση εορταστικών τραπεζιών στα σπίτια.

«Ο τομέας των τροφίμων είναι ο στυλοβάτης τους λιανικού εμπορίου διαχρονικά. Με τα μέτρα αυτά, και από την στιγμή που ο κόσμος θα μείνει στο σπίτι, ο τομέας των τροφίμων θα κινηθεί ανοδικά», επισήμανε.

Όσον αφορά την ένδυση και την υπόδηση, ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ σημείωσε ότι «οι Κύπριοι περιμένουν τα γνωστά ξεπουλήματα», ενώ εκτίμησε πως με την υφιστάμενη επιδημιολογική εικόνα και τα μέτρα που εφαρμόζονται, οι καταναλωτές αναμένεται να κινηθούν προς τα εμπορικά κέντρα.

«Ο κόσμος αρέσκεται στα μικρά καταστήματα και στους μικρούς εμπόρους λόγω της σύνδεσης που έχουν. Τώρα με την επιδημιολογική εικόνα και τα μέτρα όμως, θα κινηθούν προς τα εμπορικά κέντρα» ανέφερε.

Κληθείς να σχολιάσει τα νέα μέτρα που αποφασίστηκαν σχετικά με την πανδημία, ο Μάριος Αντωνίου επισήμανε πως μπορεί το λιανικό εμπόριο να μην επηρεάζεται άμεσα από αυτά, δέχεται ωστόσο εμμέσως την επίδρασή τους. «Το λιανικό εμπόριο δεν επηρεάζεται άμεσα αλλά έμμεσα από τα νέα μέτρα, έχοντας τον ίδιο αντίκτυπο, μιας και επηρεάζονται άλλοι τομείς της οικονομίας», υπογράμμισε.

Ερωτηθείς για το πώς αναμένει να κινηθεί το λιανεμπόριο κατά τη νέα χρονιά, ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ ήταν σαφής: «Όποια πρόβλεψη και να κάναμε, η πανδημία διαρκώς μας εκπλήσσει όλους. Συνεπώς, είναι παρακινδυνευμένο να κάνουμε προβλέψεις. Βρισκόμαστε συνεχώς σε αχαρτογράφητα νερά, ενώ τα προβλήματα, όπως στις πρώτες ύλες και στα ναύλα, θα εξακολουθήσουν να υφίστανται», κατέληξε.

Δειτε Επισης

Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις
Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα
Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στο γάλα ΜΟΟ Σοκολάτας