Νέο πρόσωπο και με παιδότοπο για τον Σκλαβενίτη Κάτω Πολεμιδιών(pics)

Μετά την πρόσφατη ανακαίνιση του καταστήματος τους στο Mall of Engomi, το οποίο κατέστη ακόμα πιο λειτουργικό, οι υπεραγορές Σκλαβενίτης προχώρησαν και σε ριζική ανακαίνιση του καταστήματός τους στα Κάτω Πολεμίδια, στη Λεμεσό, προσφέροντας μια εντελώς νέα αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό.   

Διαβάστε ακόμα: 

Πού πάει το 46% του My Mall Limassol και ποια τα πλάνα επέκτασης

Καθυστερεί το άνοιγμα του H&M στη Λεμεσό

Σχηματίζεται η εικόνα για τις ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό

Μέσα από την ανακαίνιση της υπεραγοράς Σκλαβενίτης στα Κάτω Πολεμίδια, επιτυγχάνεται για τους καταναλωτές η άνεση στο ψώνισμα σε συνδυασμό με την ψυχαγωγία των παιδιών τους, αφού απέκτησε κάτι που δεν διαθέτει καμία άλλη υπεραγορά στο είδος της. Ένα παιδότοπο, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει παιδιά ηλικίας 3-8 ετών και έχει μέγιστη χωρητικότητα 50 παιδιών.

Πρόκειται για ένα χώρο ειδικά διαμορφωμένο, στον οποίο οι πελάτες της υπεραγοράς μπορούν να εμπιστεύονται τα παιδιά τους την ώρα που πραγματοποιούν τις αγορές τους.

Στο πλαίσιο της ανακαίνισης, αντικαταστάθηκε το μεγαλύτερο μέρους του πάγιου εξοπλισμού, όπως τα ψυγεία πώλησης, ενώ ταυτόχρονα, αναδιαμορφώθηκαν οι χώροι υποδοχής.

Ριζικές αλλαγές επήλθαν και στα τμήματα οπωροπωλείου, κρεοπωλείου, αλλαντικών-τυροκομικών και στην ψαραγορά, ενώ η υπεραγορά εμπλουτίστηκε με νέα τμήματα, όπως beauty shop, αρτοζαχαροπλαστείο και εστιατόριο με φαγητά παραγωγής Σκλαβενίτη.

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου