Πού πάει το 46% του My Mall Limassol και ποια τα πλάνα επέκτασης

Σε δύο ισραηλινές εταιρείες πρόκειται να πωληθεί το 46% του My Mall Limassol.

Ο Ανδρέας Χατζημιτσής, CEO και συνιδιοκτήτης του MY MALL Limassol, μιλώντας στο InBusinesNews, επιβεβαίωσε τη συμφωνία, αναφέροντας ότι η διαδικασία βρίσκεται σε στάδιο due diligence και έχει περάσει τις διαδικασίες KYC της τράπεζας. Οι τελικές υπογραφές αναμένονται σε διάστημα μικρότερο του ενός μηνός. 

Διαβάστε ακόμα: My Mall: Πιο κοντά από ποτέ η πώληση του 46%

Επέκταση €10+ εκατ.

Όσον αφορά την επέκταση, η οποία εκκρεμεί περίπου 4,5 χρόνια, ο κ. Χατζημιτσής ανέφερε ότι το εμπορικό κέντρο είναι έτοιμο και πλέον όλα εξαρτούνται από τον Δήμο Λεμεσού.

Διαβάστε ακόμα: 

Καθυστερεί το άνοιγμα του H&M στη Λεμεσό

Σχηματίζεται η εικόνα για τις ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό

Συγκεκριμένα, εκκρεμεί η έκδοση συμπληρωματικής πολεοδομικής άδειας, για την οποία θα πρέπει να προηγηθεί η επίλυση της διαφοράς που έχει προκύψει όσον αφορά τους συντελεστές δόμησης.

«Εύχομαι ο Δήμος Λεμεσού να είναι θετικός ως προς την επέκταση και να καταστεί αρωγός-πάντα στα νόμιμα πλαίσια-καθώς βλέπουμε τη δυτική Λεμεσό να αναπτύσσεται καθημερινά», πρόσθεσε ο κ. Χατζημιτσής.

Παράλληλα με την επέκταση, θα γίνει και ανακαίνιση του My Mall, ύψους €10+ εκατ., και θα περιλαμβάνει την προσθήκη 6000-7000 τ.μ., όπως δήλωσε ο κ. Χατζημιτσής.

Πρόσθεσε περαιτέρω ότι για σκοπούς γρήγορης επέκτασης, η κατασκευή, η οποία χωροθετείται στα βορειοδυτικά του κτηρίου, θα είναι μεταλλική και σε ένα μέρος του ισογείου του νέου κτηρίου θα υπάρχει καλυμμένος χώρος στάθμευσης.

Όσον αφορά τις εσωτερικές αλλαγές του εμπορικού κέντρου, ο κ. Χατζημιτσής υπέδειξε ότι θα αφορούν κυρίως τους χώρους εστίασης.

Το My Mall Limassol

Το My Mall Limassol είναι ένα σύγχρονο εμπορικό κέντρο, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ. (40.000 τ.μ. εσωτερικοί χώροι). Από το άνοιγμά του στο κοινό, στα μέσα του 2009, προσελκύει μερικές από τις κορυφαίες μάρκες λιανικού εμπορίου στον κόσμο.

Αποτελεί σήμερα ένα σημαντικό κομμάτι του κοινωνικού και οικονομικού ιστού του τόπου και έχει καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους προορισμούς στην Κύπρο για φαγητό, υψηλή μόδα, ψυχαγωγία και διασκέδαση.

Δειτε Επισης

Υπεραγορές Αλφαμέγα: Δυναμική επέκταση στα Μανδριά Πάφου-Το νέο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του
Πήρε ώθηση από τις γιορτές και τα ξεπουλήματα το λιανεμπόριο-Ευοίωνες προοπτικές για το 2025 με επενδύσεις και επεκτάσεις
Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)